Gadgets,

GADGETS

3/01/2013 Pixels By Emilia 12 Comments


NÜÜD Waterproof iPad Case - 2 Karaoke Microphone + App - 3 Medisana VitaDock TargetScale
Medisana VitaDock Smart Baby Monitor - 5 Touch-Controlled Helicopter



An iPad is an awesome toy on it's own, but did you know there are a lot of gadgets that make it even more awesome? Last week I was searching for a new iPad case on Ipodhoes.nl, when I came across these gadgets. Man, I want it all.
1. Always wanted to watch your favorite series while taking a shower? Or check your e-mails while taking a bath? Thanks to this waterproof case you don't have to worry about water damage anymore. They also sell waterproof ear buds by the way.
2. A microphone with karaoke-app, perfect for parties.
3. This scale doesn't only measure your weight, but also your body fat, moisture content, muscles and body mass index. Pretty cool.
4. This webcam is actually meant to keep an eye on your baby, but you can use it for observing everything you want. Like the front door, so you know who's ringing the bell.
5. A helicopter that you can control with you iPad. Want it!

I stopped myself from getting al these gadgets and only got myself a new case, that I'll show you guys soon!

Dutch: Een iPad is op zichzelf al leuk speelgoed, maar wist je dat er een heleboel gadgets zijn die het nog veel leuker maken? Van de week was ik op Ipodhoes.nl naar een leuke case aan het zoeken, toen mijn oog viel op het assortiment gadgets. En daar werd ik even heel hebberig van.
1. Altijd al je favoriete serie willen kijken onder de douche? Of je mail checken terwijl je in bad ligt? Dankzij deze waterproof case hoef je je geen zorgen te maken over waterschade. Er zijn trouwens ook waterdichte oortjes te koop. Handig voor als je door de regen fietst met je mp3-speler!
2. Voor de nachtegaaltjes onder ons: een microfoon met karaoke-app.
3. Deze weegschaal meet niet alleen je gewicht, maar ook je botmassa, percentage lichaamsvet, vochtgehalte, spiermassa en body mass index. Wie wil dat nou niet?
4. Deze webcam is eigenlijk bedoeld om je baby in de gaten te houden op je iPad, maar je kan de camera natuurlijk ook ergens anders neerzetten. Voor de kooi van je hamster bijvoorbeeld. Of bij de voordeur, zodat je weet wie er zojuist heeft aangebeld.
5. Een helikopter die je kunt besturen met je iPad. Hebben!

Ik heb me ingehouden en alleen een hele leuke case besteld, die zal ik snel laten zien!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gadgets (: Ik ben benieuwd naar je nieuwe case!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf allemaal :).
    Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gadgets allemaal! Ik ben erg benieuwd naar zo'n waterproof case!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het allemaal kopen, als ik een ipad had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my god, een waterdichte case?! ME WANT. Oké, ik heb geen iPad, maar voor een iPhone zou dat ook handig zijn. Dan kan je ondertussen gewoon lekker film kijken ofzo.. nais.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De waterdichte vase lijkt mij heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie gadgets. Nummer 3 lijkt mij erg gaaf. Goed dat je je kon beheersen en hebt ingehouden met het online shoppen. Fijn weekend! XX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.