CUPCAKES

3/24/2013 Pixels By Emilia 44 Comments




Hello! Today we're celebrating my dad's birthday, so I won't write a big story, but I just wanted to show the cupcakes I made for a friend. I borrowed his car theory books (months ago actually, oops) and I thought it would be fun to make road sign cupcakes as a thank you gift. They didn't turn out as pretty as I wanted them to be, but I guess that doesn't really matter as long as they were as tasty as I wanted them to be. And my friend told me they sure were. Mission accomplished.

Dutch: Good morning! Vandaag vieren we mijn papa's verjaardag, dus ik ga geen hele verhalen schrijven, want de familie komt zo. Maar ik wilde even een foto laten zien van de cakejes die ik voor een vriend had gemaakt. Ik had zijn autotheorieboeken geleend (maanden geleden al, oeps) en als bedankje heb ik hem cupcakes gegeven die ik had omgetoverd in verkeersborden. Ik vond dat ik dat heel leuk had bedacht, totdat ik met de marsepein aan de slag ging. Wat een vervelend, plakkerig spul is dat! Ze zijn dus niet zo leuk geworden als ik had gehoopt, maar goed, het gaat om het idee. En om de smaak.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Aahw wat een tof idee! Ze zien er echt leuk uit! En gefeliciteerd met je papa, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw ik vind ze wel echt superleuk gelukt hoor ! (:
    en nog gefeliciteerdd !

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze daarom wel hardstikke leuk hoor! Ze zijn echt superschattig. Daar kun je trots op zijn. Gefeliciteerd met je papa. :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah die cupcakes heb je te leuk gedaan! Gefeliciteerd met jouw vaders bday! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ze zijn super mooi gelukt! En gefeliciteeeerd, maak er wat gezelligs van :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! :) Ik vind ze echt goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk gedaan zo, marsepein is inderdaad heel lastig maar het is goed gelukt vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze er wel leuk uitzien, haha! Met fondant gaat het makkelijker, maar dat smaakt wel minder lekker helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat ze juist heel goed gelukt zijn hoor! Leuk!
    En gefeliciteerd met je vader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh! Ze zien er wel schattig uit hoor. Vind het erg origineel!

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een originele en leuke cakejes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat cute!! Moet vast leuk geweest zijn om te maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee zeg! Ze zijn echt heel mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauww wat een leuke cupcakes zijn het geworden, wat dat betreft mag je ook wel eens iets van mij lenen hoor. ;) Gefeliciteerd met je vader & een fijne dag!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I think they're awesome!!
    Congrats with your dad!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet gelukt??? Ze zijn prachtig!!! Mooi en origineel!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze juist heel mooi geworden hoor! En inderdaad ook origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee. Ik vind ze juist heel erg leuk geworden. -x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel plezier vandaag! En ik vind je cupcakes goed gelukt! Erg toevallig dat ik dit zie, ik heb morgen m'n theorie examen... zo spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, ik vind ze wel echt supertof gelukt! Heel leuk bedacht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. That looks delicious! You have an amazing blog! :)

    Love,
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze echt heel erg mooi geworden & ze zien er heerlijk uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt superleuk en origineel om dit als bedankje te doen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een origineel idee! Ik vind ze wel heel goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind ze best goed gelukt hoor! ;)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind ze anders ook goed gelukt hoor! Wat lief om dit dan terug te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze zijn juist onwijs goed gelukt! Het ziet er in elk geval goed uit en lekker zouden ze ook vast geweest zijn, hihi! Enne, nog gefeliciteerd met je paps!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat leuk zeg! Damn girl, hier moet je maar hopen dat je je boeken nog terug krijgt. xD Lief zeg! Ik vond ze trouwens heel mooi gelukt, ook so smooth. Gefeliciteerd with tha daddy!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nee joh, ze zijn juist super goed gelukt! Echt heel leuk. Wanneer kom je zoiets bij mij langs brengen? Het liefste deze: http://thecupcakeblog.com/penguin-couple-cupcakes/ Alvast bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Whaah, geweldig!! Wat zien ze er ontzettend leuk uit! Jammie..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nu heb ik zin in cupcakes...
    Honger!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat super leuk en lekker natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog gefeliciteerd <3 =D heerlijk die cupcakes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Superleuk en alsnog: Gefeliciteerd :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Haha, wat een super toffe cupcakes zeg! Als je nog eens in zo'n bakbui bent, mag je er wel een paar langs mij brengen hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke cupcakes, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.