COLD

3/02/2013 Pixels By Emilia 38 Comments



 Photos by Djana Djordjevic

A few days ago I went to Nijmegen to shoot outfit pictures with Djana. I wish we could do that more often, since both she and her photography are pretty awesome. But getting to Nijmegen takes 2,5 hours from here and I'll also have to get back home after a shoot, so making it a daily business would be exhausting.
Anyway, these are some of the pictures Djana took. It was extremely cold that day and since I wasn't wearing anything special underneath that coat, I figured I'd better keep it closed.

Dutch: Een paar dagen geleden ben ik naar Nijmegen gegaan om outfitfoto's te schieten met Djana. Het zou echt tof zijn als we dat veel vaker konden doen, want ik ben gek op haar fotografie en het is ook altijd heel gezellig. Maar het duurt voor mij 2,5 uur voordat ik in Nijmegen ben en aangezien ik na de shoot ook weer naar huis moet, zou het een beetje vermoeiend zijn om het elke dag te doen.
Anyway, dit zijn een aantal van de foto's die Djana heeft gemaakt. Het was die dag extreem koud en omdat ik toch niets bijzonders onder mijn jas aanhad, besloot ik om hem lekker dicht te houden.




Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Je laarsjes vind ik erf tof, stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, mooi foto's en een mooie outfit..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! Je schoenen zijn leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto's/outfit! wat ben je toch een mooi meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pretty! and that is a pretty place for that outfit, I like the tiles xD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfit!
    En super gave foto;s ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's en ook mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto's! & hele mooie outfit ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's.
    Die laarsjes zijn echt zo leuk,
    ik zoek al heel lang naar zulke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's! Die in de lucht is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuuw, die schoenen♥ Verder prachtige foto's, wauwie (:
    LIefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hele toffe foto's zijn het geworden! Je laarsjes zijn super leuk en op die eerste foto lijkt je haar wel ombre (of heb je dat ook?!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat vond ik ook al zo lijken inderdaad! Maar nee, ik heb nog nooit m'n haar geverfd haha. En dankjewel!

      Verwijderen
  13. Jammer dat het zo lang duurt vanwege het reizen, want haar fotografie is inderdaad damn gorgeous! Je staat er schitterend op, heel stralend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtige foto's! Ik vind je outfit ook heel mooi. Ik ontdek je blog net en ik ga lekker even rondkijken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's! :) Ik ben dol op zwarte outfits. Je laarsjes zijn ook erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love the quality of your photos and the layout of your blog so much- I'm so happy I came across to it! Great outfit, you have an incredible fashion sense!

    Have an amazing week,
    Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wauw! Je ziet er echt prachtig uit, de schoenen zijn helemaal geweldig!
    Je bent echt een super knappe dame ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige schoenen, echt p r a c h t i g!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waauw supermooie foto's! heb je een filter eroverheen gedaan? de kleuren van de foto zien er echt mooi uit. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De foto's zijn inderdaad bewerkt, maar dat heeft Djana gedaan, dus ik weet niet precies wat ze ermee gedaan heeft!

      Verwijderen
  20. Een knappperd ben je! Je ziet er geweldig uit. Stiekem ben je een model, want die uitstraling van je, zo gaaf op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie foto's! En vind je laarsjes heeeel tof ;-)

    X Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave foto's zeg! En een hele mooie outfit
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie foto's Emilia! En je laarsjes, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke laarsjes! Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt prachtige foto's, juist mooi dat je je jas dicht hebt, doordat je kleding donker is val je lekker op!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha ik dacht al, waar herken ik die achtergrond van? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.