BUDGET TIP - BIOCURA LIP STAIN

3/19/2013 Pixels By Emilia 40 Comments



Last week I went shopping with my mum. When we went to the Aldi to get some food, I spotted this lip stain from Biocura, a super cheap brand. I love to use lip stains and for only €3 I wanted to give this one a try.
It's the 'Perfect Stay Lip Tint & Care Balm' and I got the 'Nude Braun' one.

Dutch: Vorige week ben ik even met mama naar de stad geweest. We gingen onder andere naar de Aldi en daar viel mijn oog op deze lipstain van Biocura, het goedkope huismerk van Aldi. Ik gebruik graag lipstains en voor maar €3 vond ik deze zeker het proberen waard.
Het is de 'Perfect Stay Lip Tint & Care Balm' en ik heb gekozen voor de kleur 'Nude Braun'.

The pencil is pretty sharp, which makes it easy to color your lips without messing up. It looks a little dried out in the picture, but it's not.

Dutch: De punt is redelijk scherp, dus je kunt je lippen er strak mee inkleuren. Op de foto ziet het er een beetje droog uit, maar dat is het totaal niet.

I actually think the lip balm is a little useless, since the stain itself is already extremely long lasting. But I like to use the balm anyway, because it makes my lips feel soft and it lasts longer than any lip product I ever used.

Dutch: Eigenlijk vind ik de lipbalsem een beetje overbodig, aangezien de stain zelf al ontzettend lang blijft zitten. Maar ik vind het alsnog fijn om de balsem te gebruiken, omdat het mijn lippen heel zacht maakt en langer blijft zitten dan welk lipproduct dan ook.

This is what it looks like on my lips. On the left you see my bare lips, on the right I applied the stain. Blown away by this cheap ass product already?

Dutch: Zo ziet het eruit op mijn lippen. Links heb ik niets op, rechts draag ik de stain. Word je hier ook niet enorm enthousiast van?

To be honest, I can't really find a reason not to get this product. I like the color, it's really long lasting and the price is great. Yes, I can really recommend going to the Aldi to get one. Immediately.

Dutch: Eerlijk gezegd kan ik niet echt een reden bedenken om dit product niet te kopen. De kleur is super, het blijft lang zitten en de prijs is top. Ja, ik kan jullie zeker aanraden om hiervoor naar de Aldi te rennen. Nu meteen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een mooi product.
    De kleur is inderdaad super!
    Ik ga snel eens langs de Aldi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh wat een mooi kleurtje! En dat hij zo goed is, en dat voor de Aldi. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een budget toppertje! Als ik eens bij de Aldi kom neem ik deze zeker mee, ik wil al best een tijdje zo'n lipstain proberen. Weet je de precieze prijs misschien nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt top uit voor dat geld! Jammer dat in mijn woonplaats geen Aldi in de buurt is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die staat je echt vét mooi Emil! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kleurtje! Staat je heel goed.

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kleurtje! Staat je goed.

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi,
    Ik heb ze hier nog niet gezien. Hopen dat ze nog komen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat merk ken ik, ik heb er zelf soms wel eens lippenbalsems van en die zijn gewoon fijn. Niet verwacht dat de lipstain ook zo goed zou zijn, maar ziet er echt veelbelovend uit moet ik zeggen, zeker de kleur die die afgeeft!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt een mooi kleurtje! Ik wist helemaal niet dat dit bij de Aldi te koop is, wat grappig! Ziet er goed uit voor dat bedrag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou echt van lipstains!
    Met lippenstift op ben ik altijd zo bang als ik aan het eten ben dat alles er helemaal onder zit.
    Ga deze eens even uitchecken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kleurtje! eens kijken of ze het bij ons ook hebben (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kleurtje! Staat je heel mooi en vooral voor die prijs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, dat verwacht je niet! Erg mooi voor die prijs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh, dat ziet er echt heel goed uit! De kleur staat je ook heel goed :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, staat je ook erg goed! De balsem lijkt mij fijn, want lipstains drogen mijn lippen altijd erg uit :|

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heel goed uit! Die kleur staat je prachtig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat grappig nooit geweten dat de Aldi make-up heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wist wel dat aldi crèmes etc. had maar make-up? Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooooie kleurtjes! Echt een aanradertje dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De lipsticks van Aldi vind ik ook erg fijn! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een mooi product! De kleur staat je ook echt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw echt een prachtige kleur! lijkt me echt fijn zo'n stifje, ik moet dat ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woow! Echt geweldig ,ziet er top uit,en de kleur is ook super!
    Helemaal mijn ding,ik ben gek op rode lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, dat ziet er zeker goed uit! Wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, serieus bij de Aldi? Dat had ik niet verwacht haha. Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kleurtje! Alleen houd ik niet van lipstains...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow crap, hij is inderdaad perfecto! Ik vind de eerste foto trouwens schitterend. You look stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als ik weer eens bij die Aldi ben ga ik deze ook zeker kopen!



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat goed dat zo'n goedkoop product gewoon perfect is! Als ik in de buurt ben ga ik even kijken of ze hem hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb zelf de roze
    en ben er ook erg tevreden mee.
    Ik zet met het 'pennetje' meestal een dun lijntje,
    smeer de balsem en daarna een lipgloss.
    Gebruik hem dus meer als basis voor onder een subtiele lipgloss!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een prachtige foto's en wat een mooi product! Goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een geweldig kleurtje! Het staat je ook zo mooi, prachtig zelfs! En de prijs + het merk. Ik laat deze producten altijd links liggen, maar volgens mij moet ik toch eens stiekem gaan kijken met het boodschappen doen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.