BLACK AND WHITE

3/23/2013 Pixels By Emilia 32 Comments



 Photos by Djana Djordjevic

Good morning! Last week I promised to post the black/white pictures Djana took soon, so here they are. I really like the atmosphere that's going on in the pictures.
What are your plans for the weekend? I went to a friend yesterday to have a look at his new house (and to bring cakes, since a lost a bet), today I'm going to watch a movie with my boyfriend and tonight a friend of mine is throwing a house warming/birthday party. But for now: it's work. Gotta hurry. Have a nice weekend!

Dutch: Goedemorgen! Vorige week had ik beloofd om snel de zwart/witfoto's die Djana had gemaakt te posten, dus hier zijn ze. Ik vind het sfeertje dat er in de foto's zit heel tof.
Gaan jullie dit weekend iets leuk doen? Ik ben gisteren bij een vriend langs geweest om zijn nieuwe kamer te bekijken (en om cake langs te brengen, omdat ik een weddenschap had verloren), vandaag ga ik een film kijken met m'n vriend en vanavond is er een housewarming/verjaardagsfeestje bij een vriendin. Maar ik moet nu eerst nog even naar mijn werk. Fijn weekend!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Er zit een mooie sfeer achter. Fijn weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's zeg! Fijn weekend :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer van die geweldige foto's :D En wat ben je toch een mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een leuk weekend. Ik leer het hele weekend voor die alkajpdfoaijvpoicje toetsweek. Maar hé, dinsdagmiddag is het voorbij. Je foto's zijn echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zijn heel mooi geworden! Klinkt als een leuk weekend! Ik ga denk ik een beetje bloggen en natuurlijk leren voor de proefwerkweek. Fijn weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, dat ze zwart-wit zijn vind ik ook toevoegen aan het sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooi dat zwart-wit! Heel mooi effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's. :) Je schoenen zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat effect is supermooi! Leuk jasje heb je aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt prachtige foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooie foto's weer! Leuk jasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's toch! Fijn weekend!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's! Mooie meid :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie outfit en mooie foto's. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's, vooral de tweede. En je boots zien er erg leuk uit! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beauty! Je ziet er zó goed weer uit op de foto. Je mag model gaan worden, echt joh! Een fijne avond nog! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, again.. lovely! Schitterend resultaat weer.:) Waarom zeggen zwart-wit foto's soms meer dan foto's in kleur? :') Ohhh pie, nom! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een moooie fotos!
    perfect in zwart wit<3
    love lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel erg mooi!

    www.simplynoir.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.