WHAT'S IN MY BAG + BLOOPERS

2/16/2013 Pixels By Emilia 27 Comments

I decided to make some youtube videos for a school assignment that I got this week. It's actually a self-knowledge assignment, which means it's meant to learn more about yourself, but I thought it would be fun to share it with you. It's in Dutch, so you'll probably don't understand anything I say. I'm sorry for that, but I would be even more sorry if I'd try to talk English in a video, since my accent is horrible.

Dutch: Voor een opdracht die ik op school heb gekregen, heb ik besloten om youtubefilmpjes te maken. Het is een zelfreflectieopdracht, dus het is vooral bedoeld om jezelf beter te leren kennen, maar het leek me wel leuk om er wat van te delen. De opdracht was natuurlijk niet letterlijk 'maak een what's in my bag-video en zet het op youtube', maar ik hoop dat ik er op deze manier meer van leer. Alle feedback is dus welkom, positief én negatief, want daar kan ik alleen maar van leren!



Werkt de video niet goed? Klik dan hier.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. die handcrème... Ik heb daar een bodylotion en douchegel van, hij ruikt inderdaad echt héél erg lekker! Het is echt een heel erg goed filmpje, lekker uitgebreid!! Je hebt echt leuke dingen in je tas zitten, haha. En je bloopers zijn echt grappig!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk filmpje! Ik wil ze vaker zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje! Jammer dat die handschoenen niet meer werken :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk filmpje, je bent echt goed in tegen een camera praten, ik kan dat echt niet:)
    Ik lag ook echt dubbel bij de bloopers:D
    Zeker vaker filmpjes dus!
    Liefs,x
    ps; mijn giveaway sluit vanmiddag, doe je al mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet echt vaker filmpjes maken! Echt heel erg leuk om te zien, je komt ook lekker spontaan over. En grappig dat je lepels in je tas hebt haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeej, een filmpje! Hij is echt super leuk geworden :) Je hebt een hele fijne en rustige stem om naar te luisteren. Ik was zo benieuwd naar die handschoenen, maar jammer dat ze niet werken, weet ik ook weer dat ik die niet hoef aan te schaffen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk filmpje, heel leuk om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk filmpje! En ook de bloopers :p
    En zeker vaker filmpjes maken!

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet vaker filmpjes gaan maken! Je klinkt gewoon zo leuk, spontaan en enthousiast. Niets negatiefs, dus, hihi! Je bloopers zijn ook geweldig haha! Altijd leuk om te zien, want achter de camera gebeuren vaak toch van die domme dingen. Nja, leuk filmpje en handige dingen heb je in je tas! Goed voorbereid op alles, gheghe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha heel leuk filmpje! Zeker vaker doen! Fijne stem om naar te luisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke video! Ook die bloopers, zo ontzettend herkenbaar. Zo ben ik ook tijdens het filmen, gewoon tegen mezelf gaan praten. Dit klinkt raar Lara en daarna weer verder gaan xD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HAHAHAHAHA "Esmay heeft een keer gezegd dat ik truttig praat en nu geloof ik haar ook echt" . I LOVE YOU BABE! Geweldig!
    En ik vind je filmpje leeeeuk, en ja .. dat nagelsetje was in Rotterdam trouwens wel vet handig :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, na al dat praten viel het me echt op dat je gelijk had hahaha.

      Verwijderen
  13. Haha, mijn hoesjes worden ook altijd bruin. Tof schrift! Ik zag inderdaad leuke boekjes bij de action, maar heb ze niet gekocht, omdat ik er al teveel heb. Tof om te zien wat er in jouw tas ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk filmpje! Leuk om je bewegend en pratend te zien zeg maar! Wat mij betreft kun je dat vaker doen hoor, Nederlands of Engels ;-) Mijn Engels is ook echt hollands-engels haha!
    Ja, echt leuk filmpje:D Je lijkt me een leuke meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke video!!! Je praat ook fijn, het luistert lekker ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo grappig Emilia zo heet je toch,wat er allemaal in je tas zit!
    Je houd echt van zoete geuren,en je kan lekker babbelen!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk filmpje! :) handige dingen in die tas!

    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit soort filmpjes vind ik altijd erg leuk om te zien. Als ik een goede filmcamera had zou ik er meteen één maken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een toffe video! Je hebt echt zo een cute factor die mensen aantrekt! :)

    https://monicaharmony.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat kan jij goed vertellen zeg! Moet je echt vaker doen. En inderdaad, je weet maar nooit wanneer je tien pleisters nodig hebt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een heel leuk filmpje! En leuke bloopers ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.