TOPSHOP TOPS

2/20/2013 Pixels By Emilia 20 Comments


1. Mono Lace Sweat / 2. Boucle Step Hem Sweat / 3. Silk Devoree Shirt By Unique
4. High Roller Tank / 5. Fi Top By Annie Greenabelle



My love for online shopping is not a secret. Such as my love for Topshop. I received an order two weeks ago, but here I am again already, browsing through the web shop and making wish lists. I could really use some new tops (and a sponsor, anyone?).
1. I'm crazy about sweats like this one and though I already have a lot of them, I always love to buy another one. This one looks so huggable!
2. Pretty basic, but I like the color. I think this one would be perfect for cold summer nights.
3. Would love to wear this one to a party, the colors and shape are perfect. But unlike the model that shows it on the website, I'd wear something underneath it.
4. Last year I thought I found the perfect white tee at H&M, but the fabric got ugly the second I started wearing it. This one seems lovely as well, too bad I can't feel the fabric. Topshop, please open a store in my town?
5. I'm not that into peplum (although I like it on other people), but I think this one would go just perfect with some black heels and skinny jeans.

Dutch: Mijn liefde voor online shoppen is geen geheim. Net als mijn liefde voor Topshop. Twee weken geleden heb ik nog een bestelling binnenkregen, maar ik ben nu de webshop alweer aan het doorspitten en wishlists aan het maken. Ik kan wel wat nieuwe shirtjes (en een sponsor, anyone?) gebruiken.
1. Ik ben gek op dit soort slobbertruien en al heb ik er eigenlijk wel genoeg, ik vind het altijd leuk om er weer eentje te kopen. Deze ziet er zo knuffelbaar uit!
2. Een beetje basic, maar ik vind de kleur wel leuk. Dit shirtje lijkt me heel fijn voor de iets koudere zomeravonden.
3. Deze blouse zou ik wel naar een feestje dragen, ik vind vooral de kleuren prachtig. Maar in tegenstelling tot het model dat de blouse showt op de website, zou ik er wel iets onder dragen.
4. Afgelopen jaar dacht ik het perfecte witte t-shirt gevonden te hebben bij H&M, maar de stof werd helaas ontzettend snel lelijk. Dit ziet eruit als een mooie vervanger.
5. Ik ben niet zo'n fan van peplum (al vind ik het bij anderen vaak wel hartstikke leuk staan), maar deze heeft wel wat. Leuk met zwarte hakken en simpele skinny jeans.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Nummer 5 vind ik erg mooi! Niet iets wat ik zelf snel draag, maar juist daarom vind ik hem heel gaaf! Heb eigenlijk nog nooit bij Topshop iets gekocht, vaak toch een beetje boven mijn budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tops! 1 en 5 zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NIce selection:) if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat peplum topje vind ik echt heel gaaf, super mooi printje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nummer twee & vijf! De tweede lijkt me zo heerlijk zitten, ook simpel te combineren! En vijf is super, alleen zou ik niet weten of het me staat, haha! Goede wishlist & ja, als je sponsors had... zou altijd fijn zijn ghighi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het printje van nummer 5 is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke items, vooral top 5 vind ik echt gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nummer 5 is erg tof! Het is niet echt iets wat ik zal dragen maar vind het wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Best mooi, ik kijk eigenlijk nooit op de website van Topshop, alleen omdat ik dan ontzettend hebberig word...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wishlist! en ik kan ook wel wat sponsors gebruiken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De peplum top is mijn favoriet, hij zou inderdaad prachtig staan met een zwarte skinny jeans en hele hoge heels :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.