SHOP UPDATE

2/08/2013 Pixels By Emilia 16 Comments


This week two packages came in (oh that damned online shopping addiction) and suddenly I realized there was no space left in my closet for their content. So I decided to clean out my closet again and update my 'shop' on Marktplaats. I added some jackets (including the one in the picture above) and a coat and even some gorgeous boots. I put them for sale with pain in my heart since I still like them. But I never wear them, so I thought someone else might be even happier to have them.

Dutch: Afgelopen week werden er twee pakketjes met kleding bezorgd (die verdomde shopverslaving weer) en toen realiseerde ik me dat er helemaal geen ruimte meer over was in mijn kast. Dus ik heb mijn kleding weer eens uitgezocht en een aantal nieuwe dingen op Marktplaats gezet.
Ik heb wat jasjes (onder andere het jasje op de foto hierboven) en een winterjas te koop aangeboden en zelfs een paar laarzen die ik nog mooi vind, maar die ik op de een of andere manier nooit draag. Eigenlijk zonde om ze te verkopen, maar ze zijn natuurlijk bedoeld om gedragen te worden en niet om stof te verzamelen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Succes met verkopen! Er zitten leuke dingen tussen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even een vraagje over het jurkje van Jeane Blush dat je op marktplaats hebt staan voor 20 euro. Het is maat M, maar valt deze klein (als maat S) of echt als een M?
    thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beetje ertussenin eigenlijk! Ik heb zelf meestal M en ik pas het jurkje wel gewoon, maar aan de bovenkant zit het wel een beetje strak.

      Verwijderen
  3. love your jacket :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marktplaats is echt ideaal! Ik heb mijn kast ook mooi opgeruimd. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de verkoop :)
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke dingen verkoop je! Dit jasje zou ik heeel graag willen kopen.
    Helaas niet mijn maat haha.
    Succes met het verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zitten leuke items tussen! Succes met het verkopen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke items zitten er tussen, ik denk dat ik ook maar eens mijn oude kleren op marktplaats ga updaten. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zitten leuke dingetjes tussen. De laarzen zijn ook prachtig, maar helaas mag ik de komende tijd ( of eigenlijk een heel jaar ) geen hakken dragen, dus ik heb er helaas ook niks aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah ik ga gelijk even kijken, ik vind het ook altijd handig om op marktplaats dingen te verkopen. Leuk jasje ook, online shoppen is inderdaad errug verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.