PERSONAL UPDATE #5

2/18/2013 Pixels By Emilia 26 Comments



Good morning. I haven't written a personal post in quite a while (not really necessary I guess, since pretty much everything I write on my blog is personal, but anyway), so here I am again.
First of all I have to share some sad news. Last week, on Valentines Day, my grandpa passed away. This came pretty unexpectedly, I still can't believe it. Today is his funeral.
Luckily, I've got a lot of plans for the rest of the week, that'll give me some distraction. On Thursday I'm going out for diner with a friend from my previous school, really looking forward to that! I haven't seen her far too long, so we have a lot of catching up to do.
On Friday I'm going to have lunch with another friend and after that it's weekend already. Or, even better, vacation! Can't wait. 

Dutch: Goedemorgen. Ik heb al een tijdje geen persoonlijk stukje geschreven (niet echt nodig eigenlijk, aangezien zo'n beetje alles op m'n blog persoonlijk is, maar goed), dus hier ben ik weer.
Als eerste heb ik een verdrietig nieuws. Afgelopen week, op Valentijnsdag, is mijn opa overleden. Het kwam redelijk onverwacht en het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen. Vandaag is de begrafenis.
Gelukkig heb ik de rest van de week een beetje afleiding. Donderdag heb ik met een vriendin van mijn vorige opleiding afgesproken om uit eten te gaan, daar heb ik echt enorm veel zin in. Ik heb haar veel te lang niet gezien, dus we hebben een hoop bij te praten.
De dag daarna ga ik gezellig lunchen met een vriendin van de middelbare school en daarna is het alweer weekend. Of nee, nog beter, vakantie! Daar ga ik dus lekker van genieten.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Veel sterkte vandaag!♥
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd meis! :( Veel sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd en veel sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gecondoleerd meis en heel veel sterkte. Helaas horen dit soort dingen bij het leven.. bah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd! En heel veel sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gecondoleerd en heel veel sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your personal posts and you definitely should write them way often <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd, geniet van de leuke dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte! Afleiding is goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh poppetje toch! Gecondoleerd. :( Dat is inderdaad heel vervelend, gelukkig heb je de nodige afleiding en anders lekker bloggen, want dat is ook goed voor het hoofd. ^^ Geniet van de leuke dingen die je gaat doen + de vakantie. :) Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte, afleiding is dan inderdaad fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jezus ik ben het helemaal vergeten om je te condoleren! Alsnog gecondoleerd lieverd <3 Ik weet hoe het voelt...
    Gelukkig heb je ook wat leuke dingen, afleiding is wel belangrijk!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt fijn dat je zoveel afleiding nu hebt... Gecondoleerd en héél veel sterkte! Ondanks dat allemaal, geniet toch ook een beetje van je vakantie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gecondoleerd en heel veel sterkte.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd! Succes vandaag en zorg verder maar voor nog meer afleiding :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend, gecondoleerd en veel sterkte! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bah, vreselijk... Heel veel sterkte gewenst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gecondoleerd! en heel veel sterkte! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat erg van je opa, gecondoleerd:-( Bah, mijn opa is vorig jaar overleden. De begrafenis was vast zwaar :( Ik hoop dat je al een beetje aan het idee dat je opa er niet meer is kunnen wennen :) sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.