MONDAY'S MUSIC #1

2/25/2013 Pixels By Emilia 12 Comments

Something new on the blog: Monday's Music. Every week I'll show you some music that I think deserves some (more) attention. Can be a super famous band or an unknown artist. Starting off today with Julian Thomas. You probably don't know him, since he's a Dutch artist and even over here he isn't really famous. I honestly don't understand why that is, since his voice is so nice and his songs are amazing.
And something even more special: Julian lost his hand when he was born, but that didn't keep him from learning to play the piano. How awesome is that?

Dutch: Iets nieuws op m'n blog: Monday's Music. Elke week ga ik wat muziek laten zien, waarvan ik vind dat het (meer) aandacht verdient. Dat kan een super beroemde band zijn of een onbekende artiest. Vandaag ga ik jullie wat laten horen van Julian Thomas. Een Nederlandse zanger, die Engelstalig zingt en volgens mij redelijk onbekend is. Dat laatste snap ik niet, aangezien hij een heerlijke stem heeft en zijn nummers geweldig zijn.
En wat hem helemaal speciaal maakt: Julian is een hand verloren bij zijn geboorte, maar alsnog heeft hij piano leren spelen. En hoe!


'Me' was the first Julian Thomas song that I heard. I think I was 13 when I put this song on my MP3-player and about 6 years later, I still haven't deleted it. I can listen to it for hours (and sing along, since I know the lyrics pretty well after all these years). Love it.

Dutch: 'Me' was het eerste nummer dat ik van Julian Thomas hoorde. Volgens mij was ik 13 toen ik dit nummer op mijn mp3-speler zette en zo'n 6 jaar later heb ik het er nog steeds niet afgehaald. Ik kan er echt uren naar luisteren (en keihard meebleren, aangezien ik de tekst na al die jaren van buiten ken). Heerlijk nummer.


That voice! Pretty amazing, right?



Did you know Julian Thomas already? And do you like his songs?

Dutch: Kende je Julian Thomas al? En wat vind je van zijn muziek?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het een goede zanger, lekkere muziek om naar te luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nummers. Ik kende hem nog niet, maar nu zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende hem ook nog niet! Hij heeft leuke liedjes! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nummers zeg! :) Ik kon hem nog niet, bedankt voor het delen lady. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zingt die goed!
    Bedankt! deze kende ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij zingt goed! Rustige stem + sound, héérlijk om naar te luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kende 'm niet! Klinkt goed! En bijzonder dat hij toch piano kan spelen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n rubriek. Ik kende hem niet. Heb even geluisterd, mooie stem, maar toch niet echt mijn ding. Wel erg bijzonder dat hij kan piano spelen met een hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne sound, ik kende hem nog niet maar ga hem denk ik nog wel vaker horen :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.