INSTAPOST #6

2/06/2013 Pixels By Emilia 27 Comments

I ate a lot of sushi last month, mmm / I love to live so close to Rotterdam / Wearing my new YSL lipstick
Got my driver's license, woohoo! / Raw vegan chocolates / Bath potpourri, I can never choose between these three
Many years ago with my sister / My Topshop order came in / My camouflage palette for school
These cookies really are heaven on earth / My neighbor's cat gained a little weight / Playing in the snow with my boyfriend

Right at this moment I should be learning my ass off. My daily amount of concentration really needs to be expanded. Every time I'm planning on learning for my exams, my concentration is already gone by the time I grab a textbook.
Anyway, my exams went pretty okay so far. Especially the one I made today went great. Only two exams to go and then it's finally done. Can't wait to spend some time blogging and doing other fun things again. On Friday I'm going to Ikea with some friends, to eat and just look around. On Saturday morning I have to work, after that I'm going shopping with my best friend, in the evening I'm going babysitting at my neighbor’s and I might go to a party in Rotterdam after that. And on Sunday I'm going to do absolutely nothing. Perfect.

Dutch: Ik zou nu eigenlijk keihard moeten leren, maar jeetje, kan iemand me helpen met het verlengen van mijn concentratieboog? Elke keer als ik van plan ben om iets van de leerstof in m'n hoofd te stampen, is mijn concentratie al vervlogen tegen de tijd dat ik überhaupt een schoolboek heb gepakt.
Nou ja, tot nu toe zijn de tentamens gelukkig wel oké gegaan. Vooral over die van vandaag heb ik een goed gevoel. Ik heb alleen morgen en overmorgen nog tentamens en daarna is het eindelijk klaar en heb ik weer lekker de tijd om te bloggen en andere leuke dingen te doen. Vrijdagavond ga ik naar de Ikea met een paar vriendinnen, om te eten en gewoon een beetje rond te kijken. Zaterdag moet ik werken, ga ik cadeautjes kopen met m'n beste vriendin, moet ik 's avonds oppassen en ga ik daarna misschien nog even uit in Rotterdam. En zondag ga ik lekker de hele dag niets doen. Heerlijk.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Sushi! Lekker! de derde foto is erg mooi en gefeliciteerd met je rijbewijs! Leuke foto's verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je rijbewijs en succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je rijbewijs!! Die vegan bonbons zien er heerlijk uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto´s! Die niets-doen-zondagen zijn de beste!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het altijd zo leuk om dit te zien! Gefeliciteerd met je rijbewijs, wat zal dat een lekker gevoel zijn! Best een toffe foto trouwens, van de auto in de sneeuw, haha. En wat een lieve foto van jou en je vriendje, cutieeee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's gefeliciteerd met je rijbewijs !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga volgende week eindelijk weer sushi eten na een half jaar geen sushi. Ik hoop dat je je concentratie toch iets beter kan vinden en als je die gevonden hebt, mag je mij ook wel vertellen hoe je dat doet. Ik ben slecht in een lange tijd concentreren, dan worden allerlei dingen veel interessanter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! En sushi is zo lekker, ik had er gisteravond in bed zo veel zin in haha. En die YSL lipstick staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's, omdat je hard leert moet je goed eten, dus sushi is gezond.. kijk eens aan! :') Fijn om te horen dat je examens goed gaan, het is belangrijk lady! Alles voor het goede doel! Helaas zijn de saaie dingen tijdens het leren ineens heel interessant.. Geniet lekker van je vrije tijd binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, die YSL lipstick staat je erg mooi! En die kat, daar moest ik wel even om lachen haha :P

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sushi! Topshop! Succes met concentreren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUSHI! Maak me maar weer jaloers. Hihi!
    En die foto met je YSL lipstick op is moohooi! Pretty lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes nog met je tentamens! Ben benieuwd naar je topshop aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke foto's! succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke foto's allemaal! Die met je vriendje, ahh te lief!
    Die koekjes zijn zeker heaven on earth, altijd zo lekker.
    Helaas is bij mij het pakje wel heel erg snel op, oeps..
    En die foto met je YSL lipstick is gorgeous!<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Die lipstick staat je echt heel mooi (: en gefeliciteerd met je rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwww al die foto's zijn echt even mooi! :0
    Je hebt een super mooi gezicht en je kat is ook echt lief om te zien! haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie foto met je nieuwe YSL lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie foto's. Die met je vriend is super cute. XX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.