CURRENTLY WISHING

2/10/2013 Pixels By Emilia 46 Comments



I'll be having my birthday in 2,5 months and I know that's not really soon, but I already made a wish list. I might be a little early with that, but the problem is that every year when people ask me what I want for my birthday I can never think of anything. So I decided to make a list already, so I can't forget what I want. Pretty smart, right?

Dutch: Over 2,5 maand ben ik jarig en ik weet dat dat nog niet heel snel is, maar toch heb ik alvast een verlanglijstje gemaakt. Als mensen me rond de tijd van mijn verjaardag aan me vragen wat ik wil hebben, kan ik namelijk nooit wat bedenken en door nu alvast een lijstje te maken, kan ik het niet vergeten.
Best logisch, toch?



I want a cat. A real one. This has been on my wish list ever since our cats passed away about ten year ago. But I never got one, since my dad's allergic. But this wish might finally come true soon, since I'll probably move out this year.
I want to adopt a cat from an animal shelter, by the way. I'd love to give a new home to one of those dumped cats.

Dutch: Ik wil een kat. Een echte. Dat staat al op mijn verlanglijstje sinds onze katten zo'n tien jaar geleden zijn overleden. Helaas is papa allergisch, dus heb ik er nooit eentje gekregen. Maar misschien komt deze wens binnenkort eindelijk uit, omdat ik waarschijnlijk dit jaar uit huis ga!
Ik wil trouwens wel een kat uit het asiel adopteren. Ik zou het super vinden om zo'n achtergelaten katje een nieuw huis te geven.



Last week I found some pictures of myself in which my face was whither than the walls behind me, so I immediately starting searching for a good bronzer. When Djana told my about this Sleek palette (the Sleek Face Form Kit), I kinda fell in love with it. It has a lovely blush, a highlighter and of course a good bronzer. Also, it's actually pretty cheap.

Dutch: Afgelopen week vond ik een paar foto's waarop mijn gezicht nog witter was dan de muur achter me, dus toen ben ik meteen op zoek gegaan naar een goede bronzer. Toen Djana me een link stuurde van dit palette (de Face Form Kit van Sleek), was ik meteen om. Er zit een prachtige blush in, een highlighter én natuurlijk een bronzer. En daarbij is het ook nog eens best goedkoop.



Some months ago I bought a goodlooking yet cheap-ass watch, but the more I wear it, the uglier it gets. Sadly, good quality watches are a lot more expensive, but on the other hand, they'll last a lifetime. I don't know which watch I want, though. I only know I want it to be silver.

Dutch: Een paar maanden terug heb ik een heel leuk, goedkoop horloge gekocht, maar hoe vaker ik het draag, hoe lelijker het wordt. Helaas zijn horloges van betere kwaliteit vaak een stuk duurder. Maar aan de andere kant gaan ze wel een stuk langer mee.
Ik weet nog niet welk horloge ik wil, ik weet alleen dat het zilver moet zijn.



Some weeks ago I bought the fragrance Flowerbomb by Viktor&Rolf and I love it. I got the eau de toilette, but now I think I want the eau de parfum as well, since I like it so much. And the bottles would look so cute next to each other.

Dutch: Een paar weken terug kocht ik het luchtje Flowerbomb van Viktor&Rolf en ik vind het heerlijk. Ik heb de eau de toilette gekocht, maar nu wil ik de eau de parfum eigenlijk ook, omdat ik het zo'n lekker geurtje vind. En de flacons zouden er ook super leuk uitzien naast elkaar.



I like spending time in the kitchen and I love to try new recipes. Lately I bump into lots of recipes that require a food processor (to grind nuts for example), but I don't have one. There are other ways to crush nuts, I know that, but food processors just make the crushing a lot easier en faster.

Dutch: Ik vind het heel leuk om te koken en nieuwe recepten uit te proberen, maar de laatste tijd kom ik enorm veel recepten tegen die een food processor vereisen (voor bijvoorbeeld het malen van noten) en die heb ik niet. Er zijn meerdere manier om noten te hakken, dat weet ik ook wel, maar met een food processor gaat dat toch nét iets makkelijker en sneller.



No, I'm not asking for an airplane (although I wouldn't mind getting one), but I want a ticket to Suriname. My sister and her boyfriend went to that country for a year to work and I really want to visit them during summer.

Dutch: Nee, ik vraag niet om een vliegtuig (al zo ik het natuurlijk niet erg vinden om er eentje te krijgen), maar ik wil een ticket naar Suriname. Mijn zus en haar vriend wonen daar voor een jaar om te werken en ik wil ze heel graag opzoeken in de zomer.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

46 opmerkingen:

  1. Mocht je die reis naar Suriname nog met iemand willen delen: ik bied me geheel vrijwillig aan. Nee grapje, leuke wishlist! Ik wil ook heel graag een kat, helaas willen mijn ouders geen kat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje! Kan me voorstellen dat je graag je zus en haar vriend wilt opzoeken. Volgens mij ook een prachtig land om eens te bezoeken. Staat ook nog wel op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lijstje! Als ik op mijzelf woon wil ik ook een (of 2) katten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wishlist, victor en rolf komt ook elke keer weer bij mij terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah leuke wishlist heb je. Het zou gaaf zijn als je je zus en haar vriend zou gaan opzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Sleek Palette sounds and looks amazing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op het Victor & Rolf luchtje, flowerbomb is mijn favo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That cat is downright adorable! I have been using Flowerbomb ever since it has been on the market and still love it. Imho it really is one of the best parfumes out there :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh dat luchtje is so lekker! En dat je een kat wilt snap ik wel, mijn vriend heeft er 2 thuis, ik wil ze altijd mee nemen hahaah

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is nog eens een wishlist! Echt dingen waar je goed over na hebt gedacht. Leuk om te lezen :). En hopelijk kunnen er wat dingen van je wishlist uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke wishlist! En erg lief dat je een katje uit het asiel wilt adopteren, veel mensen denken daar vaak niet over na! & Ik wil ook heel graag dat sleek face form kit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga voor de kat! Prachtig beest hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele fijne wishlist! hopelijk krijg je een aantal dingen ervan cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op mijn wishlist staat ook Flowerbomb hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie wishlist! Een kat is zo leuk! En die horloge's wauw! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk lijstje :) Veel succes met het zoeken van een lief katje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yess, go for a cat! Ik heb er 2 en ik wil ze echt niet meer kwijt...
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It would be really nice to get a cat from one of the shelters, will keep my fingers crossed for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik maak ook altijd lijstjes. Altijd handig..
    Je hebt een leuk verjaardagslijstje gemaakt.
    Een mooi horloge en vliegticket zijn zeker niet verkeerd!

    Ik volg je trouwens op GFC en Bloglovin'
    Volg je mij ook terug? :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk lijstje, ik kan echt nooit wat bedenken.
    Vooral de kat is leuk, ga je uit huis,
    maar ben je toch niet helemaal alleen.
    En het zou ook leuk voor je zijn als je naar Suriname kan,
    naar je zus en haar vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk lijstje, ik hoop voor je dat je een kat krijgt!, ik hou van katten:)Dat palette van Sleek ziet er idd erg mooi uit! Leuke blog heb je, ik volg je.
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk lijstje, echt handige en leuke items. Hoop voor je dat je een kat krijgt, anderhalf jaar geleden heb ik er zelf ook twee uit het asiel gehaald, het zijn echt mijn beste vriendjes :) Mooie foodprocessor ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk lijstje! Ik heb inderdaad ook altijd het probleem dat ik van alles weet op het moment dat ik juist niet jarig ben en andersom! Ik hoop dat je al deze dingen zal krijgen voor je verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een kat zou echt een heel leuk cadeau zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kom trouwens nu net voor het eerst op je blog en ik wilde even zeggen dat ik echt een beetje verslaafd ben. Wat heerlijk om hier rond te struinen! Ik mis alleen een tabblad met wat meer informatie over jou, wie jij bent. Of heb je daar ook een blogpost over? Zou ik wel willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. aaaah. Ik hou van katten.
    Ik zal gewoon een paar kittie ogen opzetten naar je ouders. Die zijn niet te weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie wishlist! Ik hoop dat je er iets van krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie wishlist! Over die foodprocessor, ik kan zelf een magimix sterk aanbevelen. Prachtige apparaten en het geld zeker waard haha. Ze hebben trouwens ook hele mooie bronzers (ook in palet vorm van Guerlain (duur) en Sephora (iets minder duur). Al ziet deze er ook heel fijn uit!

    Liefs, Savannah
    http://sstandsforstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie wishlist, dat sleek palletje staat ook op de mijne, hij schijnt zo mooi te zijn! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke wishlist! Ik wil zelf ook graag een kat, maar mijn moeder wil er geen meer, helaas! Mooie horloges! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Flowerbomb is mijn vaste parfum. Zo lekker! Ik kan ook altijd nog dagen aan mezelf sniffen als ik hem op heb (wat dus eigenlijk elke dag is en nu wat raar klinkt ;) ). Mocht je hem niet voor je verjaardag krijgen, vraag eens aan iemand als hij/zij op vakantie gaat met het vliegtuig om hem mee te nemen van Schiphol. Vanwege de BTW-korting scheelt dat heel veel! Ik koop op die manier altijd de 100ml verpakking met korting en daar kan ik dan weer goed lang mee vooruit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, ik kan me voorstellen dat je dan graag naar Suriname wil! Echt een leuk lijstje, ik kan me hier wel in vinden haha. I love flowerbomb! En ik moet lachen dat er heel droog een kat tussen staat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ah echt een superleuke lijst! en aah ja een kat die zou ik ook wel willen!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil ook heel graag een food processor!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Niet zomaar een list is dit, maar echt een goede! In elk geval nuttige dingen, super om te zien! En 't geval dat je een horloge wilt, maar je ze iets te duur vind - heel herkenbaar. Zit er al drie jaar over in, maar nog steeds geen één om mijn arm. Maar dan moet ik zeggen die zilveren van Michael Kors is toch wel echt liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. naar dat sleek product ben ik ook heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Haha beste blogger wish list ooit, de kat kills it. Origineel!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke wishlist. Erg handig om nu al een lijstje te maken inderdaad. Ik wil ook een nieuw horloge, mijn oude is al een paar maanden geleden kapot gevallen, omdat ik haast had. X

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie wishlist. Suriname is echt ver weg, snap dat je ze bezoeken wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het Sleek palette lijkt me heel handig, kun je prachtig mee shapen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.