AMERSFOORT

2/22/2013 Pixels By Emilia 36 Comments





Yesterday I went to Amersfoort to have dinner with a good friend, who was sweet enough to shoot some pictures (thanks for that, Do!). I had to be at school at 8h45 that morning (hence the tired look on my face) and I knew I had to travel like 5 hours that day, so I went for a comfy outfit. And warm, since it's freezing again. I even heard there will be snow again this weekend, I wonder if that's true. Time will tell.

Dutch: Gisteren ben ik naar Amersfoort afgereisd om gezellig uit eten te gaan met een goede vriendin, die zo lief was om meteen even foto's te maken (dankje, Do!). Ik moest 's ochtends om 8:45u op school zijn (vandaar de kleine oogjes) en ik wist dat ik in totaal zo'n 5 uur in de trein zou zitten die dag, dus ik besloot voor een comfortabele outfit te gaan. En een warme outfit, aangezien het weer aan het vriezen was. Ik heb gehoord dat er dit weekend zelfs weer sneeuw zal vallen, ik ben benieuwd of dat waar is!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. it is already snowing here (wageningen)! but just very little.. sunday there will be more I think.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie outfit! Je jas is erg gaaf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blousje heb je aan zeg, hele outit: perfecto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! Vind je blouse echt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit!! Vooral je blouse <3
    Ik heb een leuke giveaway, hopelijk doe je mee :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/02/giveaway-sneaker-wedges.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is je haar lang! Dat is me nooit zo opgevallen, haha. Ik vind je tas heel tof en de rest van je outfit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! wel jammer dat je mij niet even gedag kwam zeggen toen je in Amersfoort was, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je daar een leuk jasje aan! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je jasje super leuk! Warm lijkt hij me ook! Oei en 5 uur in de trein? Dat is niet niets. Fijn is dat dan ook om voor een comfortabele outfit te gaan! Ik vind hem leuk! Oh en sneeuw? Hier heeft er al wat rond gedwarreld, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke top! & ik weet niet wat het is maar je uitstraling is altijd zo vrolijk! XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Het zijn eigenlijk twee losse delen! Het nepbonten giletje is van La Ligna (wel al van een paar jaar terug) en het jas eronder is volgens mij van Zara!

      Verwijderen
  12. Echt leuke outfit! Je tas vind ik echt gaaf x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe outfit, ik ben vooral fan van het jasje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bah en bah en nog eens bah. Ik word die kou nu echt heel erg zat. Ik wil lente! Maar leuke outfit ;D Zolang we de kou nog moeten trotseren, doen we dat maar fashionable, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bah, koud he? En ik word m'n winterkleren nu wel een beetje zat..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je outfit is echt leuk! Staat je heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, je moest lang reizen, maar je zag er echt prachtig uit! Je poseert altijd heel mooi en natuurlijk. :) Love the bag btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Ik ga dit weekend ook naar Amersfoort. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie outfit, gaaf om een gilet zo over je jasje te dragen!

    X Savannah

    http://sstandsforstyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie outfit en gave foto s!
    Hoe is Amersfoort kan je daar leuk winkelen?
    Het is vreselijk koud,word er ook gek van,met outfits foto s!
    Iedere keer verkleumd van de kou!X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie jas zeg! 5 uur in de trein, dat is echt super lang! Bedankt nog voor je lieve comment!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 5 hele uren in de trein? Haha daar kunnen we alleen respect voor hebben. Mooie outfit, dat blousje hebben we ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie outfit! Ik vind vooral je blouse echt ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bah, ik haat lange treinreizen! Maar 5u is echt wel héél extreem! Wel een leuke outfit, dat bloesje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk outfit! De blouse is zo mooi! Krijg geen genoeg van printjes :) X

    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.