2009

2/13/2013 Pixels By Emilia 40 Comments


Today I was browsing through the pictures that I once put on my old website accounts, like Hyves (the Dutch Facebook) and Flickr, and I thought it would be fun to share some of them with you. These are all self portraits from 4 years ago, how much have I changed?

Dutch: Vandaag was ik door de foto's op mijn oude accounts op allerlei websites aan het bladeren (zoals Hyves en Flickr) en het leek me wel leuk om er een paar te laten zien. Het zijn allemaal zelfportretten van vier jaar geleden, ben ik een beetje veranderd?




Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Wauw, het zijn mooie foto's, vooral je ogen!Je ziet wel verandering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent wel iets veranderd, maar dan gewoon omdat je ouder bent geworden! Still super pretty! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn toch nog ontzettend mooie foto's! Ik probeer de mijne van vier jaar geleden zo ver mogelijk weg te steken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Ik vind de eerste echt heeeeel mooi, en de rest ook!
    Je zou zo model kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blij dat ik je blog heb gevonden, hij's zo leuk!

    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste en laatste foto's zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Je bent niet veel verandert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent zeker veranderd! Echt mooie foto's btw.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige meid ben je en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice photos!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I still think they are beautiful pictures even when they are from 'hyves' they are not your typical social media 'mirror' photos. Also the second one with the black jacket is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent wel een beetje veranderd! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw heel mooi! Je bent inderdaad wel veranderd. Heel tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, je bent inderdaad wat veranderd! Gewoon een stukje volwassener, schitterende foto's. Love de manier van fotograferen + bewerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Wat sta je er overal prachtig op and yea, je bent tóch aardig wat veranderd hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een mooie foto's, prachtig!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's. Ik vind wel dat je een beetje bent veranderd in je gezicht, maar niet heel erg, je bent duidelijk herkenbaar, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie foto's! Ik vind de tweede erg mooi!

    XX

    WWW.STYLEOFPURITY.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw prachtige foto's hoor! Je bent erg fotogeniek:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je ziet wel een beetje dat ze uit de hyvestijd komen haha, maar ik vind ze wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW, wat een supermooie foto's zeg! Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind je helemaal niet veranderd!
    Antwerpen was inderdaad fantastisch en ik kan niet anders dan het aanraden aan jou! Gewoon in de kerstvakantie of zomervakantie als er sale is. 2 daagjes of 3 is perfect. Je zal er geen spijt van krijgen!

    X, E

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, I'm impressed! Wat een prachtige foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik moet zeggen dat je toen al mooiere foto's van jezelf maakte dan dat ik dat toen deed. Je bent wel wat verandert, maar niet reuze veel hoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, nam je toen al zulke professionele foto's? Dat was de tijd dat Hyves nog vol stond met van die spiegelfoto's, haha! Props for you

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauww prachtige foto's! Je bent echt heel mooi, en hoe doe je dat toch zulke foto's maken!?

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lijkt me superleuk om dit van jezelf terug te zien! En wat maakte je toen al mooie foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw prachtige foto's! Leuke blog heb je ook leuk om dingen over jezelf te lezen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOW! Je foto's zijn echt zo mooi zeg :o Haha, hyves hebt ik ondertussen alweer verwijderd.. maar mijn foto's waren niet geweldig als die van jou ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.