TAG - GET TO KNOW ME BETTER

1/31/2013 Pixels By Emilia 44 Comments

I'm doing a Dutch question tag today, but if you want to read it anyway, you can use the translator in the sidebar at the right!

Dutch: Het is al een tijdje geleden dat ik een tag heb ingevuld en het leek me wel weer eens leuk om te doen. De 'get to know me better tag' is volgens mij al op alle Nederlandse blogs voorbij gekomen deze maand en ik vind het altijd heel tof om de antwoorden te lezen, dus ik hoop dat jullie dat ook vinden!


Geboortejaar: 1993, bijna geen tiener meer dus!

Hoe lang ben je? De laatste keer dat ik me heb gemeten was ik 1.74m.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ik vroeg me af wat er met mijn neus aan de hand was en kwam er vervolgens achter dat ik een bloedneus had.

Single/Relatie? Ik heb een vriendje.



Waar ben je bang voor? Ik ben extreem bang voor vuur en vuurwerk. Zo erg dat ik op oudjaarsdag de deur eigenlijk niet uit durf.

Heb je je rijbewijs? Ja, die heb ik dinsdag opgehaald!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Hm ik kan niet kiezen, ik vind de afwisseling tussen de seizoenen juist zo leuk!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja, ik vind het een hele mooie (en romantische) gedachte om zwart op wit te zetten dat je van iemand houdt. En ik wil natuurlijk een groot feest, mooie jurk en een gigantische taart.



Nagellak of lipstick? Lipstick, sowieso. Ik heb een enorme hekel aan nagellak. Ik heb geen geduld om het te laten drogen, het wordt heel snel lelijk, het is een ramp om het eraf te halen, en als je de ene dag een leuke kleur opsmeert, past het de dag erna niet meer bij je outfit. Vreselijk.

Wat is het laatste wat je kocht? Marsepein, omdat ik cakejes ga bakken voor een vriend. (Maar die marsepein had ik al opgegeten voordat ik de cakejes had gebakken, dus ik zal nieuwe moeten halen.)

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik sta elke dag rond 5 uur op. Behalve op zondag, dan blijf ik wel een paar uur langer liggen. Maar echt een uitslaper ben ik niet, nee.



Ben je een health-freak? Niet echt, ik ben dol op chocola en gebak. Maar ik ben ook gek op fruit en ik krijg elke dag m'n portie groenten binnen.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik heb een jas besteld op de webshop van Zara, die wil ik heeel graag hebben. Oh en mijn bestelling op Topshop, daar zit ik ook al een tijdje op te wachten.

Heb je tatoeages/piercings? Alleen gaatjes in mijn oren, maar ik draag eigenlijk nooit oorbellen.



Draag je een bril? Nee, die heb ik gelukkig niet nodig. Ik heb wel een neppe die ik draag als ik in de regen moet fietsen.

Wat is jouw perfecte pizza? Een zelfgemaakte! Zo'n standaard pizzabodem met tomatensaus en daarop veel champignons, paprika en ananas.

Wat zijn je plannen voor 2013? Daar had ik toevallig een artikeltje over geschreven.



Wat is je favoriete eten/drinken? Ik drink de hele dag door thee, dat is denk ik wel mijn favoriete drinken. Het liefst chai tea of matcha soy latte. Oh en als ik in een biowinkel ben neem ik altijd een flesje kokosnootwater mee, dat vind ik ook super lekker.

Ben je geordend of rommelig? Ik ben extreem rommelig. Op de een of andere manier lukt het me nooit om mijn kamer langer dan een dag netjes te houden. Hoe hard ik het ook probeer. En de bestanden op mijn computer zijn ook niet bepaald geordend. Maar gek genoeg kan ik wel altijd alles vinden als ik iets nodig heb.

Ben je verlegen? Nee niet echt, volgens mij.



Wat is je favoriete parfum? Ik heb twee weken geleden Flowerbomb van Viktor&Rolf gekocht, heerlijk!

Wat zou je op dit moment graag willen? Dat de tentamenweken afgelopen zijn. En dat ik alles voldoende heb gemaakt natuurlijk.

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Ik hoop dat ik dan mijn diploma heb gehaald, samen met mijn vriend in een heel leuk huis woon, een gezellig kat heb (en misschien zelfs al een kindje) en uiteraard een leuke baan heb. Heel huisje-boompje-beestje dus. En ik hoop dat ik dan heel veel heb gereisd, ik zou graag nog wat meer van de wereld willen zien.



Wie mis je op dit moment? Mijn zus, die voor een jaar in Suriname is. En mijn opa mis ik ook heel erg.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn nagels. Ik moet ze nu kort houden voor mijn studie, maar gelukkig groeien ze snel en breken ze zelden.

Heb je een accent? Ik dacht van niet, maar volgens Esmay praat ik een beetje tuttig. Ik kom uit de randstand en zij van het platteland (niet helemaal haha, maar ze kan wel goed plat proat'n), dus blijkbaar zit daar toch wel erg verschil in!



Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb een zus van 21 en een broertje van 16.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Wakker worden van de wekker, uitgebreid ontbijten, omkleden, make-up erop en daarna naar school of naar mijn werk.

Met hoeveel kussens slaap jij? Met één hoofdkussen. Maar aan het voeteneinde van mijn bed liggen een stuk of tien kussens. Die zijn eigenlijk voor de sier, maar in de winter houden die mijn voeten lekker warm.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Erg leuk om te lezen, zo'n tag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat ik hem al ontzettend vaak voor bij heb zien komen was 'ie wel heel leuk om te lezen, leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen, zo leer je de persoon achter de blog toch wat beter kennen :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om te lezen en eens wat meer over jou te weten te komen! Wat grappig dat je bang bent voor vuurwerk, haha. Ik praat volgens mij ook niet met een accent al zeggen mensen op vakantie altijd dat ik met een "R" praat, maar ik kom niet eens uit het Gooi ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke tag om te lezen! ik heb deze tag onlangs ook ingevuld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je net gehaalde rijbewijs! :D



    http://www.style-chameleon.com/

    LAST DAY €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een leuk artikeltje om te lezen!!
    Ik hou vooral van je 1e foto en die foto met je opa, die is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te lezen! Je hebt een hele goede aankoop gedaan Victor&Rolf is echt mijn favoriete geurtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vragen & antwoorden :) Ik ben zelf ook niet echt een vuurwerkfan, dus ik snap het wel haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je staat ook zo vroeg op! Niet te geloven, na twintig weken had ik dat echt wel gehad hoor. :') Ik vind de foto van jou en je opa zo geweldig, hij blijft amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze tag ook een tijdje geleden gedaan, en onlangs bijna iedereen hem doet blijft hij leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeej, leuk dat je hem hebt ingevuld! Superleuk om te lezen aangezien ik echt nog heel weinig van jou wist haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk leuk! Vooral die laatste foto vind ik erg schattig! Flowerbomb is inderdaad ook echt een heerlijke parfum!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend leuk ingevuld!
    Hmmm die pizza klinkt lekker ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk ingevuld! En die foto met je opa is TE cute!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha wat een leuke vragen en antwoorden. In de winter kan ik ook niet echt zonder thee, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tag! En hele mooie foto's! (as always)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen deze tag! :D Volgens mij had ik laatst gelezen dat je veganist bent, en nu vroeg ik me af wat voor chocola en taart je dan eet. Ben benieuwd! x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, wat een leuke vraag! Pure chocola is bijna altijd vegan, dat kan ik vaak gewoon eten. Taart bak ik meestal zelf, dan vervang ik de dierlijke producten gewoon door iets plantaardigs (zoals sojamelk in plaats van gewone melk) of zoek ik een veganistisch recept op internet.
      En bij veel (bio)winkels houden ze er tegenwoordig ook wel rekening mee, zelfs de Plusmarkt bij mij in het dorp heeft een heel schap met plantaardig snoep, koek en gebak. :)

      Verwijderen
  19. Yay voor lipstick! Oh je hebt een mooie lengte & ik vind de eerste foto tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke tag! En mooie foto's zeg!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te lezen!
    En wow wat sta je vroeg op zeg,
    ik val dan gelijk weer in slaap, weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om te weten! :)
    Leuke blog trouwens!
    Liefs,

    Amélie
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk artikel!
    Altijd zo leuk om even door te lezen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk om te lezen,ik herken wel verschillende dingen!
    De lipstick,zou helemaal mijn kleur zijn !
    het bordje ,met eten is helemaal mijn smaak!
    Waarom sta je om 5 uur op?
    de foto met je op is geweldig!
    Nagels lakken is altijd veel werk,steeds een andere kleur!net gelakt dan weer stoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel voor je lieve comment op mn instadiary! Wat leuk dat je binnenkort naar suriname gaat, woont je zus daar?
    Die victor en rolf parfume is awesomee! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke post dit!!!
    Zou je mij AUB willen helpen? Ik doe mee aan een fashion battle en als je op mij wilt stemmen daar wordt ik heel gelukkig van :)http://www.followfashion.nl/fashion-bloggers-winter-vibe

    XxX
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, jij kan vroeg opstaan hey! Doe ik je niet na haha ;) Leuke tag is dit, zo kom je toch wat meer over diegene te weten. Enne... ik ben ook echt ontzettend bang voor vuur(werk) echt waar, haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk om te lezen en je hebt het leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.