SPAM, PLEASE

1/27/2013 Pixels By Emilia 60 Comments

Last shot of the snow, sadly it's all gone now.



Yes, I'm still alive. Sort of. Since I haven't left my bed for two days, I thought it would be nice to do a 'spam your blog'. I haven't read any blogs the past few days and I really missed it, so if you guys all leave the link to your blog in a comment, I'll check them all out as soon as I can.
Usually, I think it's quite annoying when bloggers spam their website in the comments, but today is an exception. I actually think this is a nice way to discover some new blogs!
The upcoming two weeks are all about exams, which also means I'll have a lot of free time. Okay, not really free, I should actually use it to get prepared for my exams, but whatever, there will be enough time left to blog and to check out other blogs.

Dutch: Ja, ik leef nog. Zo'n beetje. Omdat ik de afgelopen twee dagen m'n bed niet uit ben geweest en m'n computer niet heb aangeraakt, leek het me leuk om een 'spam je blog' te doen. Ik heb geen blogs kunnen lezen de afgelopen dagen en dat heb ik echt gemist, dus als jullie allemaal een link naar jullie website achterlaten in een reactie, ga ik ze zo snel mogelijk bekijken.
Normaal vind ik het een beetje irritant als bloggers hun website spammen in de comments, maar nu is het dus de bedoeling. Lijkt me een leuke manier om weer eens nieuwe blogs te ontdekken!
De komende twee weken zijn gevuld met tentamens, wat betekent dat ik enorm veel vrije tijd heb. Of nouja, niet echt vrij, want ik zou die tijd eigenlijk moeten gebruiken om te leren. Maar goed, ik zorg wel dat er genoeg tijd overblijft om te bloggen en andere blogs te lezen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

60 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, om te spammen (legaal nog wel!).
    fashionosaur.blogspot.com

    PS: succes met je tentamens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ik heb 2 blogs. eentje in belgie en eentje in nederland op bijde komen wel ongeveer de zelfde artikels soms een beetje anders,

    www.beautyradiant.nl
    www.beautylips.be

    liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zou fijn zijn als je een keer een kijkje zou komen nemen!

    Blackandthere.blogspot.nl

    Succes met je tentamens!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto!
    www.dyadoire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha heerlijk om te spammen.. Ik heb vandaag net een nieuwe blog gemaakt, dus veel valt er nog niet te lezen eigenlijk, maar alsnog misschien is het een kijkje waard! www.ablogandtea.blogspot.com. Succes succes met je tentamens :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto! Veel succes alvast met je tentamens! ;) Liefs
    donnermoiplusfashion.blogspot.com yaay! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn blog ken je al! Haha. www.annesolveig.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn blog gaat over beauty - fashion - lifestyle
    Ik review veel make up producten, laat mijn fashion wishlists zien en deel soms ook recepten!
    Ik zou het super leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://www.mypaperblank.com mijn lifestyle blog, ik blog eigenlijk over alles wat ik leuk vind of met jullie wil delen. Er staan lekkere recepten op en ook deel ik graag mijn post van mijn mailproject. xoxo Suzanne van http://www.mypaperblank.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn blog gaat voornamelijk over fashion en lifestyle.. (en andere zaken die me interesseren zoals beauty,..) als iemand vraagt aan mij wat voor blog ik heb zeg ik altijd een fashionblog. Ik ben 14 en ben ook nog maar sinds 27 november bezig met bloggen! Dus ik ben een beginnende blogger.. :)
    mijn blog heet: infinityofdreams.wordpress.com (ik ben belgisch)
    liefs, Celien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dat je vraagt achter nieuwe blogs. Zo kan iedereen eens goed reclame maken :) voor een beginnend blogger als mij kan dat zeker geen kwaad :)
    www.inemiene.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk dat we bij jou mogen spammen. Zelf heb ik een beautyblog met een persoonlijk tintje. Je kunt mij hier vinden: http://www.beautyfizz.nl wie weet tot een keertje bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk :)

    debakparade.blogspot.com
    Een blog over gezond en vooral lekker bakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Neem eens een kijkje op een persoonlijk/fotografie maar vooral beautyblog www.capturebeauty.nl ! See you there!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha spammen blijft altijd wel grappig. Bij deze: http://blog.beyondbelieving.net, ik schrijf over van alles en nog wat. Lifestyle, films, beauty, fashion! Van alles een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leukleuk!


    http://www.justlikealovelyfairytale.blogspot.nl/

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wonderful pictures! love it.
    can't wait for spring.
    lovely greets
    maren anita

    GIVEAWAY:

    Daniel Wellington watch

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reizen, een toefje mode en heel veel eten.
    http://everythingismakeable.blogspot.nl

    (Zoek bij category naar jouw categorie die jou het meest aanspreekt)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! en een mooie foto!
    mijn blog: www.xxxcharr.nl
    Beauty,fashion en lifestyle artikeltjes:D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie foto! :) je kunt altijd een kijkje maken op mijn blog haha: http://kikielise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes met je tentamens! Mijne zijn dinsdag gelukkig voor bij!
    Ach kom op 2 dagen kan toch prima zonder bloggen :)
    xx
    weemering.nl/blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn blog ken je, maar ik zet hem er maar bij:
    http://softruches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De mijne ken je ook al, maar voor alle nieuwe mensen :
    http://www.liefsswaen.wordpress.com

    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. http://amy-jouvence.blogspot.com
    misschien vind je het leuk om mee te doen aan mijn winactie in samenwerking met Groupon ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk!
    Dit is mijn blog www.lentegroen.blogspot.nl
    Ik doe ik februari mee aan de vegan challenge en daar zal ik regelmatig over bloggen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HAHA, ik scrollde even snel langs het plaatje een en dacht dat het popcorn was. Oké, hoi! Je kent mij al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier maak ik maar al te graag gebruik van ;)
    Ik ben inmiddels al weer een jaar aan het bloggen en ookal is mijn volgersaantal ontzettend laag, het maakt me geen bal uit! Ik vind bloggen leuk en heb liever een klein aantal lezers dat echt geïnteresseerd is, dan een hele hoop die niet eens naar me om kijken!

    Maar in ieder geval. Op mijn blog schrijf ik echt van alles en nog wat! Columns, dingen die ik heb geshopt, fotografie (waar ik steeds meer mee bezig ben!), de ervaringen die ik hier opdoe in Zweden en nog veel meer!

    Neem maar eens een kijkje, zou ik zeggen!

    http://prutjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Komt dat even mooi uit, want ik heb jouw blog pas net ontdekt. ;) Groetjes van www.mylenecybele.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk!

    www.whisperedmemories.blogspot.com
    Mijn persoonlijke blog waar ik schrijf over de dingen die mij bezig houden en wat ik belangrijk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hopelijk ken je mijn blog www.Mysupersweetlife.com al..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Http://www.thewinterof88.blogspot.be
    het gaat over dingen die in persoonlijk doe en leuk vind, maar ook over interieur, diy's , en koken .

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Succes met je tentamens! Ik zal mijn blog ook even spammen:

    http://www.dutch-beauty.nl/
    http://www.dutch-beauty.nl/

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh dear, that doesn't sound good! Hope you're up and around now and ready to take on exams lol!


    www.wayoutsidelookingin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Thanks for the opportunity to share and I hope you get well! :)

    http://blog.iamakingart.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Veel succes met je tentamens! Ben ook nog aan het leren...

    www.emmawessels.nl (Een blog over make-up)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. || FASHION,PHOTOGRAPHY,BACKSTAGE MOMENTS, PHOTOSHOOTS, LOOKBOOK ||

    www.thegirlsbehindthecamera.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw mooie foto!! Neem gerust een kijkje op http://www.fablouise.nl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja, soms moet je tijdens het leren gewoon even een pauze inlassen! Succes met je tentamens! Ik maak hier dan ook maar even gebruik van(;
    sweetlittlethingsx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Yayy^^ Ik doe gezellig mee vooral nu het 'legaal' is haha.
    Mijn blog gaat over Beauty, Fashion en Lifestyle en veel randomness<3
    Ik ben Nina en klik >>>> it's free hihi http://beautydiamonds.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik run samen met mijn lieve zus een blog genaamd www.ditisons.nl een blog vol met beauty en een beetje fashion en lifestyle. Reviews, filmpjes, info en elke zaterdag een heftige kleurrijke, extreme look met af en toe een paar heerlijke glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Aah spammen, altijd leuk haha! Mijn blog heet litasandlipstick.blogspot.com het is een mode/fashion blog ik hoop dat jullie 'm gaan bekijken :-) ik ga al de blogs die hier al staan ook meteen lezen echt leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Altijd leuk om mijn blog rond te mogen spammen! :) Mijn blog is http://www.birdsandbeez.nl een blog over beauty, maar ook over lifestyle. Eigenlijk een mix van alles en nog wat :D Take a look and enjoy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  43. www.the-beauty-lover.blogspot.com !
    Mijn blog gaat over beauty, fashion en nog veel meer leuke dingen !
    Ik ben nog niet zo heel lang aan het bloggen maar ik vind het nu al helemaal leuk !
    Ik plaats iedere dag een artikel !
    Liefs Anneroos

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Daar maken we dan maar even gebruik van hé;)
    Mijn blog; www.lifestyleandglamour.nl gaat over fashion, beauty, diy, jewels en meer... ik ben mijn eigen sieradenlijn begonnen en ben dit langzaam aan het uitbereiden. Super gaaf en super leuk! Als je me volgt kan je alles volgen wat ik doe met ILVY jewels.

    Thanks voor deze post:)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. leuk.leuk!
    mijn blog is www.annamaaike.com en gaat over de dingen die ik leuk vind, niet een speciaal onderwerp, maar ik vind beauty, fashion en fotografie, erg leuk!
    De laatste tijd is het een beetje rustig, maar ik wil er graag weer meer aan gaan doen!
    dankje voor de mogelijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. mijn blog is www.whiskersandlions.blogspot.com ik vind jouw blog echt heel leuk en je maakt mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik herken het. Ik heb soms ook dagen dat ik dat ding gewoon niet aan wil zetten. Mijn blog is: www.levande39.blogspot.nl <3

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik wist niet dat het dom overkwam als je de http:// in een bericht deed...
    nu weet ik dat dus wel, dat doe ik dus ook niet meer haha

    toen ik aan mijn blog begon werd mij verteld altijd je http: onder je bericht
    te zetten zodat mensen je kunnen vinden.. tot nu want nu weet ik dat het
    irritant is maar nu doe ik het dan nog 1 keer :)

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Even legaal mijn beauty blog spammen! Iedere dag weer eens verse portie beauty online!

    http://www.prettybeautyland.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Iedereen die van random dingen houd,
    Neem dan is een kijkje op www.randomlifestyleee.blogspot.com

    dankjeee

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Chica de Ahora, geschreven door een model en studente Journalistiek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Haha, dan ook maar mijn linkje!
    - www.jesuispaulien.blogspot.com -

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Whoop whoop www.lovethatmakeup.tk een blog over beauty en lifestyle!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mijn blog is: www.leruaa.blogspot.com
    Veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Dan spam ik ook maar meteen mijn link ;) Succes met je tentamens!
    elienepientje.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Mooie blog heb je! Ik ben zelf pas net begonnen met bloggen, leuk als je even een kijkje neemt. :-)

    http://sstandsforstyle.blogspot.nl/

    Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  57. een blog over fashion / lifestyle / creativiteit en af en toe een beetje beauty : http://www.gotyourownstyle.wordpress.com
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.