SNOW

1/15/2013 Pixels By Emilia 31 Comments



Finally! Winter has found it's way to Holland. I'm a real snow lover, so I couldn't have been happier when I looked out of my window this morning. The advantage of waking up early is that all snow is untouched yet, so my view was wonderful.
The only disadvantage was traveling to school with the public transport. My bus skidded like a hundred times and I even spotted another bus that hit a roadside ditch, which was extremely frightening. But I survived and my way back home was even free from troubles and delays.
After school I brought a parcel to the post office and I spent the rest of the day on the couch with some tea and cookies and my laptop. And to make it even better, my mummy made pumpkin soup for dinner. Gosh, how I love winter time.
Has it been snowing at your country already and did you enjoy it?

Dutch: klik op 'read more' voor de vertaling.


Eindelijk! De winter is naar Nederland gekomen. Ja, ik ben een echte sneeuwliefhebber en ik kon m'n geluk dan ook niet op toen ik vanochtend naar buiten keek. Het voordeel van heel vroeg opstaan is dat alle sneeuw nog ongerept is, dus het uitzicht was echt prachtig.
Het enige minpuntje was m'n busreis naar school. De bus is slipte weg in elke bocht en we reden langs een andere bus die in een greppel was geraakt, dus ik heb echt doodsangsten uitgestaan. Maar ik heb het overleefd en op de terugweg heb ik geen minuut vertraging gehad. Drie hoeraatjes voor het openbaar vervoer.
Na school ben ik even naar het postkantoor geglibberd om een pakketje af te geven en daarna heb ik mezelf op de bank geïnstalleerd met een kop thee en koekjes en m'n laptop. En om het allemaal nog mooier te maken, had mama 's avonds een pan verse pompoensoep klaargemaakt. Man, wat hou ik van de winter.
Hebben jullie nog een beetje kunnen genieten van de sneeuw?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Hier in het noorden sneeuwt het niet hoor! is het alleen maar heel erg koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the snow, hope you enjoy it :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liever jij dan ik, ik hou niet van sneeuw. De kou kan ik niet hebben. Oh wat eng met de bus! gelukkig is het goed gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk iemand die hetzelfde denk over sneeuw als ik. Iedereen verklaart me altijd voor gek!

    Helaas ligt er hier niet zoveel:(
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brrr, geef mij maar geen sneeuw hoor! Wel tof om naar te kijken, maar voor de rest, nah. In de bus lijkt mij inderdaad eng, ik vond het vandaag op de fiets ook eng.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto :) Ik hou van sneeuw! Vandaag ben ik aangekomen in Zweden waar ook een behoorlijk pak sneeuw ligt (gisteren nog niet!), dus ik ben superblij hihi :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aangezien de eerste sneeuw van het jaar nu gevallen is, vind ik de sneeuw onwijs leuk en word ik er vrolijk van. Maar ik denk dat dat morgen weer anders is, want dan heeft het gevroren en is de sneeuw bijna overal ijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er ligt hier ook een hele hoop sneeuw! Ik vind het heerlijk, alleen de treinen zijn iets minder op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was heel gelukkig met de sneeuw vanmorgen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa, sneeeuw! Ik hoop dat er van het weekend nog steeds sneeuw ligt, heel mooi met outfitposts, die ik van het weekend hoop te maken, haha!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier valt de sneeuw helaas nog een beetje tegen. Gelukkig ben ik vandaag en was ik gisteren vrij, dus ik hoefde niet door de kou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I really enjoyed the snow!

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig heb je de reis overleefd. Dat vind ik ook altijd het nadeel aan sneeuw, het naar school gaan wordt stukken lastiger haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is prachtig wit..niet verwacht dat het nog zou gaan sneeuwen dit jaar..

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De sneeuw is hier bijna alweer weg, wel jammer.
    Ik hou van pompoensoep, mijn moeder maakt het ook altijd zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben gek op de sneeuw, alleen kan ik er nu niet van genieten! Ik zit dag in dag uit aan mijn bureau gekluisterd om te leren voor mijn tentamens. Maar hé, wie een leuke baan wil... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Chanced upon your blog and enjoy reading it!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto!

    Ik zelf vind de sneeuw maar niks, met kerst is het wel leuk maar verder is het mij te koud en te glad, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We had one snow before Christmas and it's long gone. I wish it would snow again. Cookies on the couch sounds like a plan! Enjoy the snow!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto! I loooove snow! Vooral ongeraakte sneeuw, waarbij ik snel even doorheen loop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow crap, dangerous die busreis! Het lijkt mij ook niet plezierig om zoiets te zien terwijl jij ook in een bus zit. :') Ik houd ook van sneeuw hoor, heerlijk die vlokjes die neerdwarrelen of juist de hot choco!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie foto! maar van mij mag de sneeuw weer weg, ik was ook vroeg op maar in Den Haag lag heel het OV plat helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto! Ik ben dol op sneeuw, alleen is het altijd minder leuk als je er doorheen moet.

    liefs
    http://annikafotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie foto! Ik krijg ook altijd fotografie-kriebels van sneeuw haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vind de sneeuw altijd op zijn prachtigst wanneer er nog niemand doorheen gelopen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nee, haha, de sneeuw is niet mijn favoriete ding. Maar het is wel heel mooi. Stiekem ben ik blij dat het dan ook weer voorbij is. Volgens mij ben je echt verzot op je moeders pompoensoep haha, klinkt iig goed! :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.