OUTFIT OVERVIEW

1/23/2013 Pixels By Emilia 35 Comments

February 2012 - Tea time
Yesterday I said I wanted to make an overview of the outfits I posted past year and so I did. I have barely been posting in March/April, so I don't have any pictures of those months, but I did find some outfits of the other months.
If you click on the link underneath a picture, you get to see the original outfit post. Hope you like it!

Dutch: Gisteren had ik al verteld dat ik van plan was om een overzichtje van outfits te maken, dus dat heb ik gedaan. In maart/april heb ik nauwelijks geblogd en daar heb ik dan ook geen outfits van, maar verder heb ik van ongeveer elke maand een foto kunnen vinden.
Als je op de link onder een foto klikt, zie je de originele post. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

February 2012 - Snowy Rotterdam
February 2012 - Walking the dog

February 2012 - Rush
May 2012 - Friesland 2
June 2012 - Picnic
July 2012 - White
October 2012 - After school
October 2012 - Fall break
November 2012 - (No) shopping
December 2012 - Comfy

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. I love it! Je bent echt een heel knap meisje! Op één van je foto's lijk je heel erg op Doutzen Kroes! Leuk artikel!
    With Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te zien! Ik ben echt fan van jouw kledingstijl :) Mijn favoriete foto is die van juli, daar zie je er echt leuk uit, lekker zomers (En oh, wat verlang ik naar de zomer!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien, het zijn bijna allemaal combinaties die ik zelf ook snel zou dragen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's en wat een mooie meid! Vooral die van oktober <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! En wat is je hondje schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om dit terug te zien! Allemaal super leuke outfits :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie outfits, zeker die laatste! Je staat mooi op de foto's.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfits! Leuk om terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke outfits allemaal! heel mooi :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt mooie outfits! Leuk om te zien! En nog gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke outfits! Leuk om zo'n overzicht te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo'n overzicht te zien! Je stijl is heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, ze zijn allemaal echt mooi! Je hebt echt een gave stijl meid.
    En je hebt ook echt een prachtig uiterlijk, be proud ! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel tof om te zien! Ik vind je jas van oktober 2012 echt suuuupercool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al je outfits zijn zo leuk! Leuk ook om zo'n overzichtje te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah leuk om te zien! Ik vind Friesland 2 het leukst, mooi blouseje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die allerlaatste komt net uit een boekje, prachtig!

    x Denbelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave outfits! Was die laatste niet in Rotterdam? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat hou ik van jouw stijl zeg! Ik zou alles zo zelf aan kunnen:D
    Je bent ook echt een knappe dame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je foto's zijn toch zo geweldig, Emilia! Daarbij je outfit's ook, ziet er altijd goed uit en ook vaak comfy, extra leuk! Tof overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik lees je blog vandaag voor het eerst, en ik vind hem tof! Wat een fijne afbeeldingen, heel erg mooi :)
    En gefeliciteerd met je rijbewijs! Veel plezier er mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke outfits, vooral die van juli en december 2012! Lief hondje heb je ook

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie foto's en ook vette outfits! En dat hondje, aahww :)
    X Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.