LITTLE SHOPLOG

1/18/2013 Pixels By Emilia 43 Comments




Yesterday I went to Zwolle to go shopping with my (blogging) friend Esmay. I had some perfumery vouchers that I got for my birthday last year, that I wanted to spend on a perfume or a lipstick. I succeeded at both.
I got an YSL lipstick, the Volupté Sheer Candy #7 Sweet Fig. The shell was love at first sight and when the color turned out to look amazing as well, I had to have it.
The perfume is Viktor&Rolf's Flowerbomb. I sprayed it on in the morning and at the end of the day I could still smell it's lovely scent, so we went back to the store to get a bottle. Love it!
The blush, lip balm, body lotion and facial mask are presents Esmay got me (how sweet!) and I bought the magazines to read during the two hours of traveling back home.

Dutch: Gisteren ben ik naar Zwolle geweest om te shoppen met m'n (bloggende) vriendinnetje Esmay. Ik had nog een paar vouchers van parfumerieën die ik ooit voor m'n verjaardag had gekregen, daar wilde ik een luchtje of lipstick van kopen. En dat is gelukt.
De lipstick is van YSL, het is de Volupté Sheer Candy #7 Sweet Fig. Ik viel als een blok voor de verpakking en toen de kleur ook nog eens prachtig bleek te zijn, heb ik hem meteen afgerekend.
Het luchtje is Flowerbomb van Viktor&Rolf. Deze had ik 's ochtends al getest in de winkel en toen ik hem aan het eind van de dag nog steeds rook, zijn we terug gegaan om een flesje te halen. Heerlijk!
De blush, lippenbalsem, bodylotion en het maskertje heb ik van Esmay gekregen (super lief!) en de tijdschriften had ik gekocht om te lezen tijdens de treinreis van twee uur.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Lovely! Victor&Rolf echt het beste geurtje ever!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! De geurtje van Victor&Rolf is echt heeeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je hebt echt leuke spulletjes gekocht! Ik las al op de blog van Esmay over jullie dagje, klonk erg gezellig :) Sowieso vind ik het leuk om bloggers te ontmoeten echt álle bloggers zijn aardig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik HOU van ysl lipsticks, heb net ook een nieuwe gehaald! en ik was inderdaad op rotterdam centraal vandaag, jammer dat je geen tijd had! volgende keer dan maar haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauw, de lipstick. Super mooi spullen heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las het net, superleuk joh! Leuke foto's waren er gemaakt. ^^ Oh my goooood.. TOOOO DIE FOR! Die lipstick. Ik leg je een review op hoor! :p Gorgeous kleur, oh my god. Ik moet de parfumerie ontwijken. :') Schitterend! Leuke aankoopjes heb je gedaan, slim om tijdschriften voor in de trein te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die flowerbomb lijkt me echt heerlijk!
    Ik volg je nu :-), leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt super gezellig! En natuurlijk heb je er wat leuke aankoopjes aan overgehouden :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige producten!! De lipstick heft een erg mooie kleur en het V&R luchtje is heerlijk, mijne is helaas al een tijdje op.. Snel weer een nieuwe aanschaffen :)

    Love Bo,
    PurePreciousPerfection.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb die blush pas ook gekocht, hij is echt mooi! Ik heb je trouwens gisteren bij mijn 'Favorite bloggers of the moment' gezet. Ik hoop dat je het leuk vind! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke spulletjes. Ik ben echt al duizenden keren door Zwolle gereden, maar ik ben er nog nooit echt geweest. Wat leuk dat je bevriend bent met Esmay. Ik ken haar blog wel, maar dat wist ik helemaal niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De verpakking van je YSL lipstick is echt mooi! Zal hem daarom alleen al kopen! XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Die verpakking van die lipstick alleen al is mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke dingetjes! Ik ben heel erg benieuwd naar de lipstick! Misschien dat je er iets over kunt schrijven? Want ik wil ook nog een graag een YSL lipstick in zo'n rode kleur kopen, want ik hebook nog een bon:) xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke aankopen! Ben vooral heel jaloers op je YSL lipstick en luchtje van V&R! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De YSL lipstick is al eye candy, maar die kleur; wauw wauw! En terecht dat je het geurtje nog hebt gekocht, wie kan 'm nou laten staan als je hem de hele dag al door ruikt? hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt echt zulke mooie dingen gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, die lipstick is echt ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend leuk :). Leuk dat jullie hebben afgesproken en het zijn echt mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke aankopen! Die lipstick, oh my! Wat moooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben helemaal weg van de ysl lipstick. Mooi kleurtje!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great stuff! I love that lipstick---great color!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die lipstick stond je zooo mooi!! En flowerbomb rook zo lekker, my goddie <3
    Was gezellig emill!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die geur is heerlijk van V&R en de lipstick is helemaal mijn kleur!
    Mooie foto s!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige producten meid


    xx

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw hele gave dingen heb je gekocht.. ik heb het nep luchtje van flowerbomb maar ik wil de echte gaan halen van mijn drogisterij bonnen! ik had het luchtje ook ergens in een winkel opgespoten en die bleef de hele dag zitten echt mijn favoriete luchtje is het!

    plus de lipstick en rouge is prachtig !
    misschien kunnen we elkaar volgen en vindt je mijn tag over brieven schrijven wel leuk? ik zie je graag terug op mijn blog http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke aankoopjes, vooral de lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die blush is echt geweldig!
    Ik ga je volgen!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een onwijs prachtige lipstick zeg! Mooie spulletjes heb je geshopt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die blush ziet er perfect uit! En die bodylotion van Lolita Lempicka heb ik thuis ook, die ruikt echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Flowerbomb lijkt mij zo'n lekkere geur!! Ik denk dat ik de geur binnenkort gewoon ga aanschaffen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oeeh gave aankopen! Die lipstick van YSL, wauw! Alleen al voor de verpakking wil ik er ooit nog zo een:D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Flowerbomb lijkt me ZO lekker haha. Ook die YSL lipstick is mooi, aaah. En die blush en oh my god. Gewoon leuke aankoopjes dit. (a')

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.