INSTAPOST #5

1/13/2013 Pixels By Emilia 49 Comments

Little me in Lanzarote, about 10 years ago / Smoothie and chocolate break at school / The Victoria's Secret store at the airport


I love to read when I take a bath / Smoothie bottles with hats, how cute? / Specs shopping for my mum

Treats at work to celebrate the new year / Picture from this week's outfit / Going out for dinner with my classmates

Got an amazing grade for a group project / Dressed up as a devil for a party / Old fashioned board games are so much fun


Long time no instapost, but I just felt like making one again. So funny to go through your own 'old' pictures. I should actually be learning right now (exams are coming up) and I also have to write some essays, but I can do that later today. Or tomorrow.
How's your weekend? I spent all Friday watching movies (Lord of the Rings! Yes, I'm already working on my to do list), had to work on Saturday morning, had another driving lesson that midday and went to my driving instructor's party in the evening. He and his girlfriend are both Surinamese and they made us an amazing dinner, so sweet!

Dutch: Lang geleden dat ik een instapost had geüpload, maar ik had zin om er weer eens eentje te maken. Altijd leuk om even naar je eigen foto's terug te kijken. Ik zou nu eigenlijk moeten leren (de tentamens komen er weer aan) en ik moet nog wat verslagen schrijven, maar dat kan straks ook nog. Of morgen.
Hebben jullie een leuk weekend gehad? Ik heb vrijdag de hele dag films gekeken (Lord of the Rings! Ja, ik ben meteen begonnen met m'n to do lijstje), zaterdagochtend gewerkt, 's middags rijles gehad en 's avonds was er een feestje bij m'n rijleraar. Hij en zijn vriendin zijn Surinaams en ze hadden heerlijk voor ons gekookt, zo lief!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

49 opmerkingen:

  1. Great photos! Love the sweater you're wearing in your outfit of the day. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's ! Met welk programma heb jij je foto's naast elkaar gezet? Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik altijd Picasa, daarmee kan je super makkelijk collages maken!

      Verwijderen
  3. Leuke foto's! Die smoothies zijn cute! <3 Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig die hoedjes op de smoothies! Fijn overzicht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt leuk allemaal! En leuke foto's. Mijn weekend was stiekem best wel saai :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. congrats on the group mark! the dutch system of marking has taken me by surprise, i'm rubbish and never get more than a 7! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke pictures, helemaal om wat van kerst en oud en nieuw te spotten! ^^ Dat klinkt ook als een zeer druk weekend, keep up the good work lady. :D Wat had je trouwens een goed cijfer, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuke foto's en wat lief van je rijleraar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke blog heb je!! ik ga je volgen :)
    en hoe vond je lord of the rings? Ik heb laatst ook een lotr-marathon gehouden met mijn vriend haha, en the hobbit in de bioscoop gezien, die vond ik echt 1000x leuker!

    xx myrtheaboutthings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond ze best leuk! Ik had echt verwacht dat ik het vreselijke films zou vinden, maar dat viel dus heel erg mee. De Hobbit ga ik ook nog zien, dus ik ben benieuwd! :)

      Verwijderen
  10. Super gave pics!
    Vooral het boek, is idd fijn als je in bad ligt.
    Helaas is die van ons er pas uitgesloopt, haha ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Party en Co op de laatste foto, haha :). Dat was vroeger mijn favoriete bordspel.. zo gezellig! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's & je blog is ook erg leuk! ik volg je. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke fotootjes! Ik denk dat ik ook maar eens naar de bibliotheek van Lauren Weisberger :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt weer leuke foto's! Vooral die smoothies hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk weer om te zien! Die flesjes zijn echt te schattig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke foto's! De foto met de smoothies is echt super cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk overzicht :) Wat een mooie brillen, waar is dat? Ben op zoek naar een leuke nieuwe bril. En gefeliciteerd met je cijfer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is bij Pearle! Maar die brillen waren van allerlei merken, zoals Calvin Klein en Pepe Jeans, dus die kan je bij de meeste opticiens wel vinden denk ik. :)

      Verwijderen
  18. Leuk om te zien! Pinkpop 2011 was inderdaad met Coldplay. Wat leuk dat je daar ook was :) Het was zo'n tof weekend, ik zou zo graag nog eens willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's allemaal! Ohh van die chocola krijg ik helemaal honger. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt echt een superleuke blog!
    Ik volg je nu :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke diary en hele leuke blog meid!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die mutsjes op die smoothie flesjes zijn zo leuk! :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great pictures! Glad you watched Lord of the Rings. Did you like the movies? I hope you have a good week and get your studying finished!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie party&co, dat spel is zó ontzettend grappig om te spelen. En chocolonely is de beste chocolade ever.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. LVE YOUR INSTA PICS DEAR
    xx

    LVE
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke foto's! en ik nu zo'n zin in tony chocolonely... :O

    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke post en wat een goed cijfer, tony's chocolate is the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk om te zien allemaal! Tony's chocolate heb ik eerlijk gezegd nooit gegeten, lijkt me wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie foto's allemaal! Vooral die kleine mutsjes zijn heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tony's Chocolonely blijft gewoon de lekkerste chocolade ever haha.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I've been looking for a good book to read lately! How do you like that one?

    www.hsquaredfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk!
    Is het een leuk boek? Ik heb de andere boeken ervan ook maar deze nog niet :)

    With love, Samm
    www.afterstylecomesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aahh die gebreide mutsjes zijn leuk! Ik heb ze nog niet gespot in de supermarkt, straks even goed kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.