I'M SELLING...

1/02/2013 Pixels By Emilia 34 Comments








A few days ago I got a little shocked by the numbers on my bank account. Or actually, the lack of numbers. Seems like I went a little too crazy with buying Christmas presents. Pretty dumb, since there's sale in every store now and I can't buy a single thing...
So I thought of some ways to make money. Robbing a bank didn't sound like a good idea and getting a job at the red light district isn't my cup of tea either, so I decided to just sell some clothes. Maybe not a super fast way to earn, but at least it's effective.
I put my stuff on Marktplaats, a Dutch website that's similar to Ebay. If you don't live in Holland you can't buy anything from Marktplaats, but if you see something you like, you can always send me an e-mail (pixelsbyemilia@gmail.com).

Dutch: Een paar dagen geleden raakte ik in een lichte shock door de cijfers op m'n bankrekening. Of beter gezegd, het gebrek aan cijfers. Het lijkt erop dat ik het een beetje té bont heb gemaakt met het kopen van kerstcadeautjes. Niet zo slim, want nu hebben alle winkels uitverkoop en ik kan helemaal niets kopen...
Toen ben ik manieren gaan bedenken om snel aan geld te komen. Een baantje op de wallen leek me niets en ik had ook niet zo'n zin om een bank te beroven, uiteindelijk besloot ik om maar gewoon m'n kleren te verkopen. Misschien niet echt een supersnelle manier, maar wel effectief.
Omdat het nog lang geen Koninginnedag is (en omdat ik stiekem ook geen zin heb om de hele dag op een matje te zitten), heb ik m'n kleding op Marktplaats gezet. Dus voor iedereen die na december nog wel wat geld over heeft, de link is: http://www.marktplaats.nl/verkopers/2387703.html.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Succes met verkopen! de link doet het trouwens niet, ik krijg een error

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah bedankt dat je het even zegt, ik heb 'm aangepast!

      Verwijderen
  2. Ik ben ook een beetje blut helaas :(



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Crap, vervelend van de teleurstellende cijfers. But, I feel your pain girl. Gaaf dat je dan kledingstukken gaat verkopen, ziet er netjes uit. Succes met de mini-winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the shoes! If I had more money od love them! Hope you enjoyed Christmas and new year x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post meid! Die bruine schoenen lijken me leuk maar zie se niet zo goed!

    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen btw? Let me know!

    Http://juicyconfashions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww you have to part ways with such beautiful pieces. I love both shoes especially. Good luck

    http://iamxcessp.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey sweetie
    I just found your blog and I love it!!!
    really amazing posts and cute lay outs!!
    those shoes are stunning!
    check my blog if you want and JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY!
    http://www.fashionrailways.com/2013/01/international-giveaway.html#.UOUuo3cypTA

    WWW.FASHIONRAILWAYS.COM

    xoxo from Greece

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spulletjes hoor, succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handige manier van geld verdienen! Ik heb het ook al eens geprobeerd, maar marktplaats up to date houden kost helaas wel veel tijd. ;) succes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehh ik ga ff een goed kijkje nemen, succes met je verkoop!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, ik hoop voor je dat het een beetje verkoopt! Ik ga er zelf ook even tussen kijken, maar eigenlijk heb ik niet zoveel geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die eerste paar hakken zijn leuk!
    Ik ben alleen aan het sparen voor een eigen spiegelreflex.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes meis met verkopen,ik verkoop
    ook regelmatig kleding!Het eerste paar schoenen zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met het verkoop, we verkopen ook af en toe en het geld dat je terug krijgt is erg fjn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Er zitten echt een aantal mooie dingen tussen, maar ik moet ook sparen ;) ! Succes met verkopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met sparen, is altijd moeilijk ;) Ik ben zojuist succesvol door mijn no buy van 2 maanden heen gegaan maar het kostte me wel veel moeite hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nice stuff to sell and buy! I personally love the COS shorts. Too bad it's still winter otherwise I would get them x

    Fashion Landscape

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely things!

    http://n-julie.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die schoenen, waauw! Echt supermooi:) xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Veel succes! Ik ben echt verliefd op je schoenen, sparen is rot, kost veel tijd, maar als het is gelukt: amazing! Ben zelf ook bezig, dus kan mezelf niet echt iets veroorloven, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die schoenen zijn wel super mooi!!!


    -True

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kledingstukken!
    Liefs, Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach wat zou ik je graag willen helpen! Ik vond te trui heel leuk maar ik zag dat iemand anders er al op had geboden :( Maar erg goed, ik hoop dat je snel ook de andere dingetjes verkoopt!
    Loves.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Succes met verkopen meid

    x

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great blog and would you like to follow each other?And one more thing how much cost the first shoes?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed dat je 't op marktplaats zet & ik ben benieuwd naar kopers! ^^
    Helaas is mijn bankrekening ook echt bagger.. en komt er binnenkort nog een envelop op de mat, die betaalt moet worden haha! C'rap, dus. Waarom bestaat geld hé? En die sale's, ik vermijdt ze en probeer er niet naar te kijken, anders sta ik binnenkort op 0 money, ahah! Succes met de verkoop! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.