I DID IT

1/24/2013 Pixels By Emilia 41 Comments



You might've read this on twitter or seen it on instagram already: I passed my driving exam yesterday! So happy! Since the first snow fell last week I had been so afraid that the exam would be cancelled, but luckily I could drive anyway and everything went well. Afterwards, I immediately went to the town hall to get all paperworks done, so I can pick up my license in a week. Woohoo!

The picture is taken after the exam, by the way. My driving instructor is working on the layout of his website and needed some images, so I helped hem out.

Dutch: Misschien heb je het al gelezen op twitter of gezien op instagram: ik heb gisteren m'n rijexamen gehaald! Ik was al een week bang dat het afgelast zou worden vanwege de sneeuw, maar gelukkig mocht ik gewoon rijden en ging het helemaal goed. Ik heb meteen nieuwe pasfoto's laten maken en alles geregeld bij de gemeente, dus over een week kan ik m'n roze pasje ophalen. Jippie!

De foto is trouwens genomen na het examen. Mijn rijleraar wil de layout van zijn website veranderen en had daar wat plaatjes voor nodig, dus daar heb ik hem mee geholpen. Weer eens wat anders, autofotografie.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

41 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik mag nog niet, haha, ik ben nog te jong. Mooie foto hoor, daar is je rijleraar vast blij mee!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yayy, I also am learning how to drive, congrats xx

    check out my latest post "Lost In Paradise"
    THE PHOTOGRAPHIC SENSE-http://reinhardtkenneth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOUW! Gefeliciteerd! En die foto is echt prachtig wouwowuow!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteeeerd! Mooie foto heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En dat met deze sneeuw, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeerd! Wat goed, ik heb ook in de sneeuw af moeten rijden, is toch altijd even eng haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En wat leuk dat je dat voor hem mag doen haha. Ik begin als het goed is na mijn examens, het lijkt me best spannend allemaal! Gelukkig heb ik dan geen last meer van gladde wegen. Althans, dat hoop ik X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, van harte! Ik ben ook bijna aan de beurt...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! ik heb de mijne al bijna 4 jaar, en het is zo fijn!
    Het geeft je een nieuw soort vrijheid waar ik nog elke dag blij mee ben, veel plezier met rondcrossen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik weet nog dat ik in de zomer moest afrijden, dus dat ik geen last had van sneeuw. Ik vond het toen al best wel eng, dus ik zou met dit weer al helemaal bang zijn, haha.

    En nu op naar je eerste rit zonder rijinstructeur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteeeerd! Leuk dat je die foto's mocht maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. YIHA! GEFELICITEEEEERD! Oh my god, wat heerlijk voor je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yes, yes, yes, yes! Dat moet heerlijk voelen! Die foto is ook ontzettend leuk zeg, heb je die zelf gemaakt?

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die foto heb ik gemaakt voor de website van de rijschool, dankjewel! :)

      Verwijderen
  14. Wat goed! Gefeliciteerd! &Wat een mooie foto zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! En wat een prachtige foto zeg:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. YEAH wat goed! Ik heb een tijdje geen blogleestijd gehad dus ben dat nu aan het inhalen (je merkt het vast wel, ik reageer op alle posts die ik nog niet had gezien hahah) en eerst lees ik dat je een jaar blogt en nu heb je je rijbewijs gehaald. Gaat lekker he:D
    Ik heb zelf ook mijn rijbewijs maar ik rij eigenlijk nooit.. Stiekem durf ik nu ook niet meer omdat het denk ik al 2 jaar geleden is dat ik voor het laatst in een auto heb gezeten. Blijven rijden he! ;-) Anders wordt je net als ik haha:P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Hopelijk kan ik dit over enkele maanden ook zeggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aah gefeliciteerd, super! En wat fijn dat het niet werd afgelast, bij een vriendin gebeurde dit wel en dan moet je ook opnieuw betalen... echt raar. Maar echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd meid, gave foto haha!

    ik heb er vier keer over gedaan en je ik kon elke keer wel janken als ik thuis kwam en weer nee moest zeggen tegen mijn ouders drama, het kostte mij geld want ik moest het zelf betalen schrik niet ik was 5763,00 euro kwijt! dus je begrijp wel dat ik geen groot saldo meer op mijn bankrekening heb ahha, eerste keer was ik te zenuwachtig toen ging ook alles fout, 2e keer had ik echt een vreselijk iemand er stond file op de snelweg en ik moest invoegen maar ze lieten mij er niet tussen en ik was al vlakbij de vluchtstrook en ik propte voorzichtig mijn neus ertussen zodat er ruimte werd gemaakt. daardoor zakte ik ? debiel toch? derde keer omdat ik op snelweg reed en verkeerd reed .. :( maar ik heb het nu gelukkig en als je eenmaal gaat rijden zonder man is het veel relaxter en leer je nog meer ervan!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congrats, that is a big step!! Now you are free :)
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met de sneeuw rij-examen? Toppper! En dat je het haalt is al helemaal geweldig! Congratulations en natuurlijk dat gevoel dat je binnen een week echt mag rijden en het papiertje heb, heerlijk! Ik kan niet wachten tot mijn tijd er is hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf! Proficiat! Wel super van je dat je dat in sneeuwweer hebt kunnen doen :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beetje laat, maar gefeliciteerd!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaaaah ik ben zo trots op je! :DDD Suuupergaaf haha. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gefeliciteerd. Je mag apen trots op jezelf zijn. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.