GLASSES

1/10/2013 Pixels By Emilia 32 Comments



I think every Dutch girl knows the problem of cycling in the rain. I always get teary eyes when the raindrops hit my eyes and, even worse, my makeup ends up anywhere on my face except on the places where it should actually be.
I found a solution to that: wearing glasses. And since I don't need any real glasses, I decided to order some fake nerd glasses. Remember the glasses I bought on Asos? Well, I lost them. So when Firmoo.com asked me if I wanted to pick a pair of glasses from their webshop, I was pretty excited.

Dutch: Ik denk dat elk meisje het probleem van fietsen in de regen wel kent. Ik krijg altijd rode traanoogjes als de regendruppels in m'n ogen komen en, nog erger, als ik geen waterproof make-up draag, zit m'n mascara daarna over m'n hele gezicht, behalve op m'n wimpers. Bah.
Ik heb daar een oplossing voor gevonden: een bril opzetten. En omdat ik geen bril met sterkte nodig heb, had ik een keer een neppe nerdbril besteld. Herinner je m'n bril van Asos nog? Die ben ik verloren. Dus toen Firmoo.com vroeg of ik misschien een bril van hun webshop wilde bestellen, was ik best wel blij.


At first I wanted the pick some glasses in aviator style, but then I remembered those look kinda horribe on me, so I picked this rectangular style. I never tried on a pair of rectangular glasses like these, but I decided just to go for it. I immediately discovered that my face is just not made for wearing glasses, but these already look a lot better on me than my old ones did. And since these glasses are pretty light, they fit really nice and they don't leave those weird prints on my nose.

Dutch: Eerst wilde ik een aviator-model kiezen, maar toen herinnerde ik me dat die me totaal niet staan, dus uiteindelijk heb ik gekozen voor een rechthoekig model. Zo'n bril als deze had ik nog nooit op gehad, maar ik besloot de gok te wagen. Ik heb meteen ontdekt dat mijn hoofd niet geschikt is voor brillen, maar deze staat al een stuk beter dan de vorige. En omdat het best wel een lichte bril is, zit het ook nog eens heel fijn en krijg ik niet van die gekke afdrukken op m'n neus.


Are you searching for a pair of glasses as well? Firmoo launched an awesome program: if you place an order on their web shop now, you get your first pair of glasses for free. You'll only have to pay the shipping costs.
In their web shop you can find sunglasses, normal glasses and fake glasses, like mine. You can find all styles here: http://www.firmoo.com/free-glasses.html.
The glasses will come in a sleeve in a box and I even got a cleansing cloth, hinges and a screwdriver with my order.

Dutch: Ben jij toevallig ook op zoek naar een bril? Dan heeft Firmoo een heel leuk concept: als je nu bestelt, krijg je de eerste bril gratis. Je betaalt dan alleen de verzendkosten.
In de webshop vind je zonnebrillen, brillen op sterkte en, net als de mijne, neppe brillen. Je kan alle modellen hier vinden: http://www.firmoo.com/free-glasses.html.
De bril komt in een hoesje in een koker en ik kreeg er ook nog een poetsdoekje, scharniertjes en een schroevendraaiertje bij.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Moooie bril, leuk dat je iets hebt gevonden
    voor het regen


    x

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bril! Inderdaad heel handig :-)
    Ik heb zelf een bril met sterkte maar heb hem alleen nodig in de klas enzo voor veraf. Toch gebruik ik hem daar zelfs niet veel voor. Ik ga mijn bril eens wat vaker opzetten met vies weer ^^
    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou super graag een bril dragen maar m'n ogen zijn nog perfect so :s
    xoxo
    your fab fab follower who has a new blog post
    so please check it out and maybe comment?
    Would really really mean a lot to me as I'm just getting started again :-)
    Anyhow, have a nice day/evening
    -J.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar ik heb ook geen bril op sterkte hoor! Als je graag een bril zou dragen, kan je gewoon een neppe kopen :)

      Verwijderen
  4. Dat is best wel een slim idee haha! Ze zien er leuk uit! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik draag sinds kort een bril en moet zeggen dat ik het heerlijk vind! Het heeft wel iets en mensen nemen me een stuk serieuzer nu. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel chique! Wauw! Ik hoef geen bril maar ik heb vorig jaar heel lang een nep bril gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik MOET een bril dragen en haat dit eigenlijk in de regen !!!
    door alle druppels zie je niets, als het koud is dampt is waarschijnlijk nog aan ...
    ik ben net jaloers op mensen zonder bril als het regent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, slim idee! En de bril is heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf ook een bril van Firmoo waar ik echt heel blij mee ben! Die van jou is ook leuk, hij lijkt wel een beetje op die van mij qua model eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fietsen in de regen.. Wat een ramp, ik fiets altijd met mijn hoofd naar beneden, maar dat is wel een stuk lastiger. Vind het wel een erg mooie bril! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik heb toevallig ook zo'n zelfde soort bril gekocht maar dan via een concurrent van hun. Wie weet bestel ik daar de volgende keer... Maar dan zal die actie er al wel niet meer zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, zo'n goed idee voor het fietsen in de regen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk leuk leuk! Gaat je vast heel leuk staan. ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn moeder zet vaak een nepbril op als ze met de scooter gaat, want anders gaan dr ogen zo tranen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een bril met vensterglas! Wat slim! Ik heb tijden een bril gehad maar werd gek van de regen op de bril juist haha! En had altijd last van lenzen overdag dus ben overgestapt op nachtlenzen. Heel soms mis ik mijn bril nog wel.. dan is een met vensterglas een goed idee:D Wat gaaf dat je er een uit mocht proberen, zou ik ook wel willen haha! Ben benieuwd hoe hij je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat slim! Ik moet ook elke dag op de fiets naar school (en dan fiets ik ook nog onder bomen door, dus als het heeft geregend heb ik daar nog lang last van), dus dit is heel erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik houd van brillen! Vind ze heel leuk,
    heb alleen zelf geen bril nodig..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke bril! Ik ben benieuwd hoe die je staat :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een mooie bril, nu ben ik benieuwd hoe hij je staat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh wat een mooie! Zelf draag ik geen bril.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a great deal! I hope they solve the cycling in the rain problem!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah die is mooi! En dat met de regen is echt heel herkenbaar, haha. ZO vervelend. Maar oké. Ik ben benieuwd hoe die je staat, het model vind ik wel typisch-emilia haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.