COMFY

1/09/2013 Pixels By Emilia 42 Comments



Ph. by Djana



I could live in this outfit all winter (sounds pretty cliche, I know, but it's true). I'm wearing the comfiest sweater in the world, my newest winter coat, my beloved levi's and, your eyes don't lie, sneakers. I think it has been six years since I bought a pair of kicks, since they're not really my thing. But I needed flat shoes for school, so I went for a comfy pair of New Balance trainers (I believe these are the New Balance 420 in vintage grey). I had to get used to the idea of wearing sports shoes to school, but I actually really like them now.
The pictures are taken by Djana by the way, during the shoot two weeks ago!

Dutch: In deze outfit zou ik de hele winter kunnen leven (klinkt een beetje cliché, ik weet het, maar het is zo). Ik draag de fijnste trui ter wereld, m'n nieuwste winterjas, m'n favoriete levi's en, je ziet het goed, sneakers. Ik denk dat het zo'n zes jaar geleden is dat ik voor het laatst gympies heb gekocht, want het is niet echt mijn ding. Maar ik had platte schoenen nodig voor school, dus toen heb ik New Balance sneakers gekocht (ik geloof dat dit de New Balance 420 zijn in vintage grijs). Ik moest wel even wennen aan het idee van sportschoenen naar school dragen, maar nu vind ik ze eigenlijk helemaal leuk.
De foto's zijn trouwens gemaakt door Djana, tijdens de shoot twee weken geleden.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

42 opmerkingen:

  1. Inderdaad lekker comfy!
    Vind je jas erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je gympies juist geweldig! Echt leuk en lekker comfy is nooit verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige foto's! Is dit bij Rotterdam Centraal? Ik ben daar vorige week voor het eerst geweest en daar lijkt het wel op, haha! Ik vind je sneakers erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel! Niet helemaal, maar het is wel in Rotterdam! Dit is gewoon in het centrum :)

      Verwijderen
  4. Leuke outfit! Vooral die knot op je hoofd ziet er echt leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige foto's! Die knot is inderdaad prachtig op je hoofd geplaatst. Enne, ik begrijp helemaal dat je in die outfit zou kunnen leven.

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was het eerste wat ik dacht: wat een heerlijke trui moet dat zijn! Ik draag ook al heel lang geen sneakers meer, maar eigenlijk is het wel fijn; platte comfortabele schoenen. Die derde foto van je is prachtig! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Die knot is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Die trui ziet er echt super comfy uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De trui ziet er inderdaad super fijn en warm uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave trui en jas! Heerlijk warm. Mooie foto's ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's! Die zwart wit foto is zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's en echt een leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt hele mooie foto's, die trui is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Comfy en super leuk! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je schoenen echt super leuk! Fijne outfit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw echt hele mooie foto's. Die zwart witte is echt mijn favoriet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! Kan me voorstellen dat het een lekkere trui is, hij ziet er ontzettend comfy uit in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hmm ik ben alleen niet zo weg van je schoenen.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw super mooie foto's! Ik moet sinds een tijdje ook perse sneakers aan. Het was ook nooit echt mijn ding, maar als je het eenmaal een tijdje draagt.. dan wen je eraan en zijn ze eigenlijk best leuk. & jou sneakers vind ik ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie foto's :)
    En een hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Simply & Lovely!
    Have a nice week end!

    (www.the-parisienne.com)
    What about following each others?
    Let me know if you want...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's en de trui is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke comfy trui:D De foto's zijn ook weer prachtig! Ik zou zelf ook heel erg moeten wennen aan sportschoenen dragen naar school of werk, maar ik vind je ze wel erg leuk staan! En je jas.... loooooove je jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie dame ben je en wat een mooie foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ontzettend toffe en comfi outfit! Jouw jas is gewoon liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige outfit en foto's! Mooie en leuke blog heb je!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die trui is echt supermooi. en hij staat je ook heel goed! leuke outfit. Liefs Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooie foto's en leuke trui! leuke blog!!

    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  29. great outfit! I like the runners and the knit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto's en leuke outfit! Ben helemaal weg van de trui! x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijke outfit. Die zou ik vandaag wel aan willen haha. Die trui is super net als je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een leuke outfit, comfy maar toch stoer! Herken de plek meteen als Rotterdammer haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.