CHOCOLATES (+ DISCOUNT CODE)

1/20/2013 Pixels By Emilia 32 Comments




Lately, I get a lot of questions about eating vegan. Especially the question 'but don't you miss something?' has been asked very often. Since practically all animal products are replaceable with natural products, my answer will always be 'no'.
The only stupid thing is that almost all chocolates contain milk or whey and as a real chocolate lover I felt kinda sad about that. But I found a great solution to that: Happy Herbi.

Dutch: De laatste tijd krijg ik veel vragen over veganistisch eten, vooral de vraag 'maar mis je dan niets?' wordt vaak gesteld. Aangezien vrijwel alle dierlijke producten te vervangen zijn door iets plantaardigs, is mijn antwoord altijd 'nee'.
Het enige minpuntje is dat alle bijna alle bonbons melk of weipoeder bevatten en als echte chocoladeliefhebber vond ik dat wel een beetje jammer. Maar ook daar heb ik nu een oplossing voor gevonden: Happy Herbi.




When I was searching on google for vegan restaurants, I came across Daphne's website. I read that she sold vegan pies and chocolates and after a little browsing through her site, I found out that she had a webshop. An Etsy shop, filled with vegan chocolates, cookies and pies.
My stomach suddenly felt empty and before I knew it, I had placed an order.

Dutch: Toen ik een beetje zat te googelen naar vegan restaurants, kwam ik de website van Daphne tegen. Ik las dat ze taarten en bonbons maakte en na wat klikken vond ik haar webshop. Een shop op Etsy, vol met vegan chocolaatjes, koekjes en taarten.
M'n maag begon spontaan te knorren en voordat ik het wist had ik een bestelling geplaatst.


You should've seen my face when I opened the packaged. I hadn't had chocolates for moths, so I was really excited. And yes, they were so good.
It's hard to explain, but they taste more pure than non-vegan chocolates. They're less sweet (which is probably because they haven't got any added sugars) and personally, I really like that.
There are a lot of different fillings available, like fruits or nuts, and they're all hand made and free from animal products and added sugars.

Dutch: Ik was enorm enthousiast toen ik het pakketje binnenkreeg. Ik had al maanden geen bonbons gegeten en voor me stond een hele doos voor mij alleen. En ja, ze waren heerlijk.
Het is moeilijk uit te leggen, maar de smaak lijkt puurder dan niet-vegan bonbons. Ze zijn iets minder zoet (maar ze zijn dan ook vrijwel allemaal suikervrij) en dat vind ik zelf echt heerlijk.
Er zijn enorm veel verschillende vullingen, met bijvoorbeeld fruit of noten, en ze zijn allemaal handgemaakt en vrij van dierlijke producten en toegevoegde suikers.



And the best part is: I've got a discount code for you guys! With the code EMILIA14, you get a discount of 14% on your order. And, you might have guessed it already, that number 14 comes from the 14th of February. Valentines day! How lovely would it be to give a big box of handmade chocolates to someone you love? Or, even better, receive one.
Oh, and the code expires after the 28th of January, so you've got a week to choose from all those yummy things!

Dutch: En nu komt het leukste: ik heb een kortingscode voor jullie! Met de code EMILIA14 krijg je 14% korting op je hele bestelling. En, je raadt het misschien al, die 14 komt natuurlijk van 14 februari. Valentijnsdag! Hoe leuk is het om een doos vol handgemaakte bonbons te geven aan iemand van wie je houdt? Of, nog leuker, te krijgen.
Oh, en de kortingscode is geldig tot 28 januari, dus je hebt een week om een keuze te maken tussen al die lekkernijen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Super leuk zeg! Ze zien er heel mooi en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, ik snap dat je chocola erg zou missen. Goede vervanging, het ziet er ook nog eens leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuuk, ze zien er prachtig uit!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat ziet er echt heel lekker uit! Super handig dat hier geen dierlijke producten in zitten verwerkt. Ze zien er ook echt mooi uit, ik zou ze denk ik niet eens op durven eten haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat maak jij toch prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je veganistisch eet! En knap dat je de chocolade ook echt liet liggen. Gelukkig heb je een alternatief gevonden; ziet er superlekker uit. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw.. die bonbons zien er echt fantastisch uit! Erg bijzonder. Ik wist niet dat je veganistisch eet, dat lijkt me best moeilijk (maar vind het wel knap).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Respect hoor, dat je veganistisch eet: dat lijkt me aardig lastig. Dit ziet er best lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohmy, those chocolates look delicious!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er heerlijk uit, een vriend van mij is ook veganistisch en daardoor heb ik al een aantal kerstdiners vegan gehad. Er is geloof ik ook een restaurantketen, Golden Temple, waar ze veel vegan eten hebben. Best lekker zo op zijn tijd.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh my god, I definitely want to try that! (as a non-vegan)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh wat zien die er superleuk uit. Ik krijg er gelijk trek van. Ik houd echt van chocolade <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er echt heerlijk uit! Zonde om op te eten gewoon ;)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woah, those are yummy, I guess. They look sooo tasty. Yum ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi! Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Wat een leuke blog heb je! Super mooie foto's. Die hierboven zijn er echt te lekker uit, die moet ik proberen! ;)
    Ik ben je nieuwste volger! Hoop dat je mij ook wilt volgen via GFC & Bloglovin.

    Liefs, Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er zo lekker uit! Ik ga eens op de webshop kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé, jammer! Ik heb net m'n eten op, haha! Dan kijk ik daarna niet graag naar eten, maar nomnam wat ziet het er lekker uit! Bijzonder ook, en hoe knap is het van je om zolang geen bon bons te hebben gegeten? Bijzonder knap! En dit als oplossing? "T ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is gewoon ideaal, want veel mensen hebben hier last van. Geweldig concept van Daphne! Ik wil het ook weleens proeven, volgens mij ervaar je de chocolade heel anders, zoals jij eigenlijk al toe gaf. :)Die geweldige code erbij maakt het ook niet makkelijk.. Ik ga gewoon een kijkje nemen! :')

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een ontzettend leuke blog, zeg! :) Ik heb je gevolgd op Bloglovin' en zou het ook hartstikke leuk vinden als je een kijkje zou nemen op mijn blog als je tijd hebt! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. i have never said a chocolate looks beautiful, i ve always said yum but this looks so beautiful that i would lurv to eat. i am your new follower i hope u do the same.
    thanks
    kisses
    rock4less.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yummy, ziet er heerlijk uit! Goed concept. ;-)

    Leuke blog heb je! Ik volg je nu! :)

    Love,

    Kelly

    www.pureasamelody.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit ziet er echt super heerlijk uit :) Ik ben echt benieuwd hoe dat smaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. IK WIL IK WIL IK WIL en ik kan niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, allemaal kunstwerkjes opzich!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat leuk dat je veganistisch eet ! ben zelf vegetarisch , maar drink wel soja melk ipv gewone koemelk :) ik ga ook eens een kijkje nemen op haar shop ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben echt blij voor je dat je deze shop hebt gevonden, ik zou niet zonder chocola kunnen:D
    Dit maakt echt een leuk cadeautje ook! Hmm mss ga ik je kortingscode wel gebruiken:D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. These look delicioussss :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.