2013 - TO DO

1/05/2013 Pixels By Emilia 36 Comments

I actually never make a New Year's resolution. If you want to change something, you should do that immediately, in stead of postponing it untill the first of january. At least that's my opinion.
But, for a change, this year I did make a to do list for 2013. With stuff that I've wanted to do for a while, but never did. Not really intentions, but mainly stuff to do.

Dutch: Ik maak eigenlijk nooit goede voornemens. Als je iets wil veranderen, kan je dat beter gewoon meteen doen, in plaats van het uit te stellen tot het nieuwe jaar. Zo denk ik er in ieder geval over.
Wat ik dit jaar voor de verandering wel heb gedaan, is het opstellen van een to do-lijstje voor 2013. Dingen die ik al heel lang wil doen, maar die er nooit van zijn gekomen. Niet echt voornemens dus, maar vooral dingen om te doen.

Get my driver's license. Some months ago I started with my driving lessons, so this must be an achievable goal.

Dutch: M'n rijbewijs halen. Ik ben een paar maanden terug begonnen met rijlessen, dus het moet zeker lukken om dit jaar dat papiertje te halen.


Go see the hairdresser. Seriously. Those split ends won't just disappear.

Dutch: Ga naar de kapper. Serieus. Die gespleten haarpuntjes verdwijnen niet vanzelf.

Visit 10 big cities, of which at least five foreign cities. Rotterdam and The Hague don't count, since I practically live there.
London and Antwerp are on top of my to go list and I really want to visit Berlin again. And not to forget Barcelona! And Paris. And Prague. I think I'll have to choose...

Dutch: Bezoek 10 grote steden, waarvan minstens 5 in het buitenland. Rotterdam en Den Haag tellen niet mee, omdat ik daar ongeveer woon.
Londen en Antwerpen staan bovenaan m'n lijstje van bestemmingen en ik wil heel graag terug naar Berlijn. En, niet te vergreten, Barcelona. En Parijs. En Praag. Ik denk dat ik moet gaan kiezen...

Sell stuff I don't use. There are many clothes in my closet that I've never worn and since I can use a little extra money, I decided to put some stuff on sale. I already sorted out some items and put them online here.

Dutch: Verkoop ongebruikte spullen. Er hangen zoveel ongedragen kleren in m'n kast en aangezien ik wel wat extra geld kan gebruiken, heb ik besloten om wat spullen te verkopen. Ik heb zelfs al een beginnetje gemaakt met het sorteren en wat items op marktplaats (klik) gezet.

Watch Lord Of The Rings and Twilight. I've never seen these movies but they're quite populair, so I think it's about to be time I see them. I always said fantasy is not my genre, but then again, I love Harry Potter, so why not give these stories a chance?

Dutch: Kijk Lord Of The Rings en Twilight  Ik heb deze films nog nooit gezien, maar ze zijn behoorlijk bekend, dus ik denk dat ook ik ze maar eens moet kijken. Ik heb altijd gezegd dat fantasy mijn genre niet is, maar aangezien ik Harry Potter heel leuk vind, moet ik deze verhalen ook een kans geven.

Read at least 1 book each month. I love to read, I really do, but I just don't take time for it. That needs to be changed.

Dutch: Lees minstens 1 boek per maand. Ik vind lezen leuk, echt héél erg leuk, maar ik neem er nooit echt de tijd voor. Dat moet veranderen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Goede goede voornemens :p Hopelijk lukt het je!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lord Of The Rings is echt goed, Twilight is minder. Maar spelen dan wel weer lekkere hapjes en in Lord of The Rings niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow your 2013 list is really great, love it. and i keep fingers crossed for you to make it.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute post! Goede voornemens zijn altijd goed! (Ik kan mezelf er alleen nooit zo goed aan houden helaas.. ;))

    http://cookiescoffeecouture.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat rijbewijs gaat je helemaal lukken chickie! Kom je dan gewoon met de auto in plaats van 't openbaar vervoer naar me toe haha?! :P
    En 1 boek lezen gaat volgens mij best goed, je bent nu al bezig in een boek toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twilight hoef je echt niet te kijken, verspilling van je tijd :p

    LOTR moet je wel echt gezien hebben!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY VOUCHER GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik was al sinds april niet naar de kapper geweest. En ik besloot fris het nieuwe jaar in te gaan. ofwel 2 dagen terug gedag gezegd tegen mijn haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, 10 grote steden, dat zijn er veel. Wel tof, want ik hou van reizen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke to-do's. Ik vind lezen ook leuk, maar doe het ook niet echt vaak haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kapper is ook zeker een must voor mij en snel een beetje. Dode puntjes zijn stom. :( Lord of the Rings heb ik pas allemaal gekeken, omdat the Hobbit nu in de bios draait; cool dat je ze gaat kijken! Leuke blog heb je & wat sta je mooi op je foto rechtsboven. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah dit zijn haalbare punten ! Veel succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. succes! 1 boek per maand moet lukken toch, even ervoor gaan zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke voornemens heb je! :) Jammer dat Twilight dan net is afgelopen, als het goed is komen er toch geen films meer uit? Vond het best een leuke reeks, moet de laatste film alleen nog kijken. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love this shoes!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke voornemens !
    Neem je ook eens een kijkje op mijn site ?
    http://myownparadises.blogspot.nl
    Loves , Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke things to do!
    Zo is mijn thing to do mijn blog verder opbouwen.
    2013 wordt het jaar waarin ik ga bloggen.

    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede voornemens! Die heels zijn fantastisch, maar helaas is het maat 41... Je móet echt Lord of the Rings kijken; helemaal fantastisch! Ik ben het ook niet met Harmke eens (over Twilight: Maar daar spelen dan wel weer lekkere hapjes en in Lord of The Rings niet.); want Légolas is echt ontzettend knap. Ook Aragorn en Frodo zijn niet verkeerd om te zien; dus denk niet dat je naar een film gaat kijken die vol zit met lelijke monsters (ookal zijn die er natuurlijk ook...)! Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt ook een goede lijst! ;)
    Gaat je wel lukken met dat rijbewijs

    x
    www.monstrousstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele goede voornemens! Ik sluit me ook helemaal aan bij je laatste twee. Ik wil de Lord Of The Rings films ook nog eens zien en wat vaker de tijd nemen om een boek te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes met al je voornemens! :D Het liefste wil ik dit jaar ook veel steden in het buitenland gaan bezoeken, maar mijn hoogste preoriteit staat nu op beter worden, maar daar kan ik helaas zelf weinig aan doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nice shoes :)

    I invite you to
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Succes met je goede voornemens! Ik heb die eigenlijk niet gemaakt dit jaar. Ben oprecht wel blij met alles in mijn leven hoe het gaat enzo:D alleen ik zou wel een nieuw huis willen ;) Dus mijn goede voornemen is een nieuw huis vinden, huur of koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Succes met je voornemens! Haha ik moet inderdaad ook weer eens naar de kapper. Je hebt een hele mooie blog, ik volg je via GFC :).

    Liefs, Nienke

    http://livelikemickeymouse.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit zijn super haalbare dingen! Alleen die steden/landen misschien niet. Maar een deel van je doel halen zou daar ook al fijn zijn :) Succes, vooral met je rijbewijs (de rest moet wel lukken, haha)!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bezoek tien grote steden zou ik ook wel willen. Berlijn kan ik al afstrepen, daar ben ik ongeveer 2 weken geleden nog naartoe geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. You never watched Lord of the Rings! Ohmy get those films and watch them. Those are beautiful! Twilight is okay, but Lord of the Rings is so much better! Other then that your goals are achievable and most of them quite fun. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great to-do list for this year! Don't feel bad about the movies---I just saw Lord of the Rings over my Christmas vacay! I hope you get all this accomplished! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wil ook dit jaar (of volgend jaar) mijn rijbewijs halen. Veel succes met al je 'doelen'! En lezen is inderdaad superleuk maar jammergenoeg neem ik er ook niet zo vaak de tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke dingen staan er op je lijstje! Succes met het behalen van alles! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.