1 YEAR

1/22/2013 Pixels By Emilia 43 Comments



Woohoo, happy one year of blogging to me! Today it's exactly a year ago that I uploaded my very first post. Yesterday I placed an order on Topshop to celebrate it (I would've done that without a reason to celebrate as well, but whatever, this is a nice excuse) and today I might bake a vegan cheesecake (there happen to be recipes for that, how cool is that?). And I think it would be fun to make an overview of all the outfits I posted last year, or a top 10, so I think I'll do that as well. Always fun to look back at old pictures, even if they're only made a year ago.
Anyway, thanks for the following, commenting and reading the past year, you guys are amazing!

Dutch: Woehoe, vandaag is het precies een jaar geleden dat ik m'n allereerste post uploadde. Om het te vieren heb ik gisteren een bestelling op Topshop geplaatst (had ik ook gedaan als ik niets had om te vieren, maar goed, dit is een mooi excuus) en misschien maak ik vanmiddag wel een vegan cheesecake (daar zijn blijkbaar recepten voor, hoe tof is dat?). En het lijkt me wel leuk om een overzichtje te maken van alle outfits die ik heb gepost, of een top 10, dus dat ga ik ook nog even doen. Dat vind ik altijd leuk om terug te zien, zelfs al zijn het foto's van maar een jaartje terug.
Anyway, bedankt voor het volgen, commenten en lezen het afgelopen jaar, jullie zijn top!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meis! je heb een erg duidelijke en leuke blog keep up the goodwork!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wohooo! Gefeliciteerd! :D Ga nog maar lang door met bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jihaaa! Gefeliciteerd! En ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Nog veel leuke jaren met bloggen gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Bloggign Birthday :) Love your picture :) x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd meid! Het voelt alsof je al veel langer blogt!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeej, wat grappig, gefeliciteerd! Allebei een jaartje. Nou ja, jij één dag eerder. Ik volg je volgens mij ook al best wel lang, ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whooo! Gefeliciteerd :D Lees het met plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaat dat snel! Gefeliciteerd met je éénjarig jubileum, opdat er nog vele jaren mogen volgen. Ik ben heel benieuwd naar je vegan cheesecake, hopelijk is tie lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super meis :)! Gefeliciteerd en keep on going!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! En wat een super mooie foto trouwens, zelfs met een geel hoedje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat leuk, gefeliciteeerd!
    en wat heb je een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Ben benieuwd wat je hebt besteld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteeerd!
    Grappige foto, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteeeeerd! Vind je blog leuk en lijkt me leuk om al je outfits nog een keer te zien of zo (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah gefeliciteerd! Hopelijk ga je nog lang door. Ben benieuwd naar je bestelling op Topshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw! :) Gefeliciteeerd lady! Op naar nog vele jaren. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je blog is jarig, hieperdepiep! Ga zo door :) Wat spannend, een vegan cheesecake!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!! Keep up the good work ;)

    http://everythingismakeable.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! Prima manier om het te vieren lijkt me, shoppen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. !hola, congratulations! De tijd vliegt en hí, op naar het tweede blog jaar - en in de hoop met net zoveel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je blogverjaardag meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! En zeker een goede reden om wat te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! Mijn blog is vandaag ook 1 jaar oud:) happy blog birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan van je blog!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteeeerd! Een jaar pas?! Wauw, ik vind je echt super goed en leuk! Yay! Ik hoop dat je nog jaren doorgaat:D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd!! Mijn blog bestaat nu ook een jaar :)
    Leuke blog heb je. Je heb er weer een nieuwe volger bij op GFC en Bloglovin.

    Ik heb een leuke giveaway, zou leuk zijn als je meedoet! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/01/happy-blog-anniversary-giveaway-de-drie.html
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteeeeerd snoeperd haha! Ik vind het echt amazing voor je. ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.