WHAT HAPPENED IN 2012

12/31/2012 Pixels By Emilia 21 Comments


First of all, I started blogging. At first together with a friend, but I ended up blogging on my own. Taking pictures, writing, organizing giveaways (like the necklaces in the picture), I still like it a lot!
Dutch: Ik ben begonnen met bloggen. Eerst samen met een vriend en uiteindelijk ben ik in m'n eentje verder gegaan. Foto's maken, schrijven, af en toe een giveaway organiseren (zoals de kettinkjes op de foto), ik vind het zo leuk om te doen!

I went to Berlin with my boyfriend and fell in love with the city. I'd love to go back in 2013, because it feels like I haven't even seen everything.
Dutch: Ik ben naar Berlijn geweest met m'n vriend en ben verliefd geworden op de stad. Ik zou het geweldig vinden om terug te gaan in 2013, omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet eens alles heb gezien.



I started with a new study. Last year I chose a study that wasn't what I expected, so I quit. Luckily, I really like my new study!
Dutch: Ik begon met een nieuwe studie. Vorig jaar koos ik de verkeerde studie en daar ben ik toen mee gestopt. De studie die ik nu doe (huidtherapie) vind ik gelukkig helemaal leuk.


I met some amazing people, like my lovely classmates. I even met some people thanks to my blog! Also, I realized how important my 'old' friends and my family are to me. I've had so much fun this year, thanks to all the lovely people in my life.
Dutch: Ik heb een heleboel geweldige mensen leren kennen, zoals m'n lieve klasgenootjes. Ik heb zelfs wat meiden ontmoet dankzij het bloggen! En ik heb me gerealiseerd hoe belangrijk m'n 'oude' vrienden en m'n familie voor me zijn. Ik heb zoveel gelachen dit jaar, dankzij alle leuke mensen die ik ken.



I visited Friesland twice with my best friend. Her parents have a second house there, where they spend their holidays and every year I join them for a weekend. Or two weekends, like this year. So much fun!
Dutch: Ik ben twee keer naar Friesland geweest met m'n beste vriendin. Haar ouders hebben daar een huisje en ik mag elk jaar mee. En dit jaar dus twee keer. Zo leuk!



I lost both my grandparents. Shortly after they celebrated their 60 years of marriage, they passed away. I really miss them, but I also know I've been really lucky that I've had them in my life for so long.
Dutch: Ik nam afscheid van mijn grootouders. Vlak nadat ze hun 60-jarig huwelijk hadden gevierd, zijn ze overleden. Ik mis ze heel erg, maar ik weet dat ik ook heel veel geluk heb gehad dat ik ze nog zo lang heb gekend.


I started eating vegan. I little change for me though, since I've been a vegetarian for about 10 years. I like searching for nice recipes even better now, I really like cooking and baking.
Dutch: Ik ben veganistisch gaan eten. Hiervoor ben ik zo'n 10 jaar vegetariër geweest en omdat ik toch al geen kaas en gelatine at, is dit eigenlijk een kleine verandering. Ik vind het nu nog leuker om geschikte recepten te vinden, ik ben gek op koken en bakken.




Of course, this isn't everything that happened this year, but I think i've written enough for now. I want to wish you all an amazing 2013, filled with love, luck, health and beautiful moments. Make the most of it!
Dutch: Natuurlijk is er nog veel meer gebeurd dit jaar, maar ik heb wel weer even genoeg geschreven nu. Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar wensen, vol liefde, geluk, gezondheid en mooie momenten. Make the most of it!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Huidtherapie lijkt me best een interessante studie, vooral omdat ik zelf veel huidklachten heb!
    Proost op 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Berlijn lijkt mij een mooie stad. Pfft, wat ontzettend vervelend dat jouw grootouders zijn overleden, dat is een minder leuke kant van 2012. Wauw, ik vind het heel knap van je dat je veganistisch eet. Ik wens jou ook alvast een gelukkig nieuwjaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Berlijn is echt een leuke stad!
    Ben er in september geweest met school.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen! Gelukkig nietuwjaar alvast. (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om te lezen en te bekijken! (de foto's haha) Happy Newyeaaar! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Jij ook een heel leuk, gelukkig, gezond, beeldschoon 2013!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om te lezen. een fijn 2013! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, knap dat je veganistisch eet joh! Fijne jaarwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie post meid! En veel plezier vanavond met de jaarwisseling! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk om te lezen! Alvast een gelukkig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aaaah wat ziet dat recept er lekker uit .LEuk om te lezen deze post. FIJNE JAARWISSELING! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe dingen! :D En die foto's met een klasgenootje hahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That plate looks delicious! Wish you a great New Year's Eve!

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sounds like you had an amazing year! I'd love to go to Berlin myself! And I'm sorry to hear about your grandparents.
    Hope you had an amazing NYE and may 2013 bring you all the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I enjoyed reading this, its sweet. Im sorry about your grandparents :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Happy new year!
    Mooie hoogtepunten allemaal!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blog je nog geen jaar?! Dat verbaas me echt, ik vind je blog zo leuk, ik dacht dat je het al jaaren deed joh! Je maakt ook altijd van die mooie foto's!
    Wat jammer dat je opa en oma er niet meer zijn :( Weet er helaas alles van, het is niet leuk.
    Wat ik heel bijzonder vind is dat je veganist bent geworden, dat hoor ik echt bijna nooit! Vegetarisch wel, maar veganistisch niet. Ik ben zo benieuwd wat je dan allemaal eet. Je had er een keer een artikel over gemaakt maar k ben stiekem toch wel benieuwd wat je nu nog meer eet, misschien een lekker recept?:D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, je blogt nog niet zo lang dus! Tijd vliegt als je blogt hè, haha? En nog gecondoleerd met je opa en oma. <3 Ik vind het echt heel erg rot, muuh. En dat je veganistich ben weet ik, haha, vind ik goed bij je passen! Lijkt mij alleen wel bizar hoor, en jaaaa was leuk je te ontmoeten! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.