SNAKE

12/01/2012 Pixels By Emilia 47 Comments







Yesterday after school I went to Jiami, to make some photo's, drink tea and just chat a lot. I had so much! She's such a sweet and pretty girl. If you don't know her blog (Lifesplash) yet, you should definitely check it out!

In the evening I (and the rest of my family) had a skype date with my sister, who's in Suriname for work at the moment. Fun to see her for a while, even though it was only on a computer screen.
Today I have to work, as usual on a Saturday, and after that I'm off to my boyfriend.
Have a nice weekend everyone!

Dutch: Gisteren ben ik na school bij Jiami langs geweest, om foto's te maken, thee te drinken en gewoon gezellig te kletsen. Ik heb een enorm leuke middag gehad! Jiami is echt een super lief en mooi meisje. Als je haar blog (Lifesplash) nog niet kent, moet je zeker even een kijkje nemen!
's Avonds had ik (met de rest van de familie) een skypedate met m'n zus, die op dit moment in Suriname is voor haar werk. Leuk om haar weer even te zien, al was het maar door een computerscherm.
Vandaag moet ik werken, zoals elke zaterdag, en daarna ga ik naar m'n vriend toe.
Fijn weekend iedereen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

47 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooie foto's! dat doet ze echt goed! ik vind je outfit trouwens ook heel erg gaaf, staat je super mooi!
    hihi,
    ik zal even een kijkje nemen op lifesplash,
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's, die laarsjes zijn trouwens übergaaf ;D
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schoenen zijn heel mooi! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Lekker herfstig :) Wat gezellig dat je naar Jiami ging, ik vind haar zo'n ontzettend leuk meisje en ik volg haar blog al vanaf het begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Je laarsjes zijn echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Jiami is inderdaad een leuke meid ook al heb ik haar nog nooit gezien, haar blog is heel leuk! Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij een mooie meid joh! En je hebt echt een hele leuke outfit aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh ik weet precies waar dat is hihi! Het zijn echt mooie foto's geworden!
    Sowieso vet kewwwwl dat je haar nu ook hebt ontmoet :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat tof dat je met Jiami hebt afgesproken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oe leuke schoenen, je zwarte tas is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. you look beautiful <3 i totally love your shoes! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. (ik dacht dat ik al een comment had geplaats, maar had het artikeltje alleen gelezen. shame on me). Oké, by the way: HET WAS HEEL GEZELLIG! <3 Je bent echt een lieve meid en ik vind je schoenen heeel leuk!
    En we moeten snel weer 's afspreken haha! Ik hoop trouwens dat je zus het naar d'r plezier heeft in Suriname.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie laarzen!

    www.denbelle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave schoenen!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie laarsjes!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. very cool pics :)!
    do you want to follow each other ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele leuke laarsjes!
    xo



    christian



    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke laarsjes! En sowieso een hele leuke blog, ik volg je nu met bloglovin! (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's zijn het geworden, en die laarjes: oh my!! Superleuk, haha :D Ik hoop ook trouwens dat je zus het leuk heeft in Suriname!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar kan ik jou geweldige laarsjes kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat jullie samen hebben afgesproken!^_^
    Je laarsjes zijn echt prachtig! Sowieso is je hele outfit mijn smaak, zou het allemaal zelf ook aan doen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's en je outfit is echt leuk! En natuurlijk super dat jullie samen hebben afsproken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super cute boots. I like that you write in both dutch and English in your posts.

    xox

    Bettina

    http://bettinahearts.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een ontzettend leuke outfit!
    Die laarsjes zijn echt heel gaaf.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I'm sooo glad I found your blog!!So inspiring,well done babe!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I'm sooo glad I found your blog!!So inspiring,well done babe!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke foto's! Mooi ook hoe het licht valt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je schoenen zijn heel tof en leuk outfit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. lovely look! you are very pretty!
    If you want, let's follow each other on Bloglovin. Let me know when you followed me and I will follow right back ;)
    LA By Diana Live Magazine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooie foto's, ik vind je schoenen echt prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gafe outfit en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg leuke outfit en mooie foto's!

    Je hebt een leuke blog, ik volg je vanaf nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.