SHOOT

12/22/2012 Pixels By Emilia 30 Comments



Last week I did a shoot with Djana en today she already sent me some pictures. It's really weird to see myself like this, with all the make up and stuff, but I like the results!


I'm sorry for the lack of posts by the way! I haven't had the time to write posts lately, but it's vacation now and though my diary is exploding with fun appointments, I'm sure I can find some time to blog as well.
Yesterday my boyfriend and I celebrated our two year anniversary and today I had a driving lesson and searched for some Christmas recipes with my mum. Tomorrow my sister and her boyfriend are throwing a housewarming party and in the evening I'm having a Christmas dinner at a friend's place. Great start of the holiday!


Dutch: Van de week heb ik een shoot gedaan met Djana en vandaag stuurde ze me al foto's. Het is heel gek om mezelf zo te zien, met al die make-up enzo, maar ik vind het resultaat wel gaaf!

Sorry trouwens, dat ik de laatste tijd zo weinig upload! Ik heb niet echt veel tijd gehad om dingen te schrijven, maar nu is het vakantie en al staat mijn agenda vol met leuke afspraken deze weken, ik weet zeker dat ik ook nog tijd kan vinden om te bloggen.
Gisteren heb ik met m'n vriend gevierd dat we twee jaren samen zijn en vandaag heb ik rijles gehad en hebben m'n moeder en ik wat lekkere recepten uitgezocht voor Kerst. Morgen ga ik naar de housewarming van mijn zus en haar vriend en 's avonds ga ik naar Leiden voor een kerstdinertje met vriendinnen. Goed begin van de vakantie!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi! Gefeliciteerd met het twee jaar samen zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, wat een prachtige foto's Je staat er echt mooi op :) En van harte gefeliciteerd met je tweejarig jubileum, nog veel geluk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is echt .. WAUW! Je mag hier echt trots op zijn joh, ziet er verdomd goed uit lady. Ik vind de make-up + het haar wel wat hebben, heel modellenachtig. ^^ Twee jaar samen? Incredible, gefeliciteerd! Op naar nog vele jaren. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look so classy and beautiful! enjoy your parties and blog again soon...:)


    xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely!
    You are so beauty and pretty
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's, zeg!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW! Echt super super mooie foto's zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie tweejarig jubileum! De foto's zijn prachtig geworden, wauw, echt heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Echt heel mooi. En nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Echt hele gave foto's! Zien er echt wauwie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my god!! PRACHTIG! Serieus, ik ben echt heel erg fan van deze foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, mooierd! <3

    En gefeliciteerd met je 2 jaar! Lang al zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely photos!

    http://bl4q.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je ziet er prachtig uit, heel ander dan anders maar daardoor niet minder geweldig!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's! Net een model :). En nog gefeliciteerd dat je al 2 jaar samen bent met je vriend :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, mooie foto's! Zoals Denise zegt: net een model, haha. En volgens mij heb jij nog steeds een leuke vakantie, heel druk (heb jij volgens mij altijd), maar met hele leuke dingen! :D Awesome met je vriend ook. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent echt mooi!
    En wat een ontiegelijk mooie foto's!
    With Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een prachtige foto's zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.