MERRY CHRISTMAS

12/25/2012 Pixels By Emilia 31 Comments

Christmas about 13 years ago, it's me (with the orange dress) with my brother and sister.




Merry Christmas everybody! I hope you all have two lovely days filled with love, family and lots of yummy food!
Tonight I'm having dinner with my boyfriend's family and tomorrow we're having a big brunch at my place. Really looking forward to see everyone again, drink lots of tea in front of the fireplace, play old-fashioned board games and all those kind of cliche Christmas things.

Dutch: Vrolijk kerstfeest iedereen! Ik hoop dat jullie allemaal twee fijne dagen hebben vol met liefde, familie en heel veel lekker eten.
Ik heb vanavond een kerstdiner met m'n vriend's familie en morgen hebben we een gigantische brunch bij mij thuis. Ik verheug me er echt op om iedereen weer te zien, heeel veel thee te drinken voor de open haard, ouderwetse bordspelletjes te spelen en al die dingen die zo typisch zijn voor Kerst.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Jij ook een hele fijne kerstmist toegewenst Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prettige kerstdagen en 'n gelukkig nieuwjaar! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne kerst voor jou en alvast een heel voorspoedig 2013!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier kan ik me bij aansluiten. Fijne Kerst Emilia :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, I just wanted let you know you have a very nice blog. I enjoyed it very much. I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and join. Thank you for your time, hope to hear from you soon. Merry Christmas !

    God bless,
    Steven B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs schattige foto! Nog fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hetzelfde en wat een schattige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je fijne feestdagen toe! Mooie en leuke foto :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto!
    Vooral de blik van je broertje, haha!

    Love,
    Valery
    A Night in Cydonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool picture!
    You have great blog! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een fijne kerst gehad, ik hoop jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha wat een SUPERSCHATTIGE foto! Kerstmis is ondertussen wel voorbij, maar dan wens ik je maar prettige eindejaarsfeesten, dat kan nog wel ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een leuke Kerst foto,ik hoop dat je eeen fijne Kerst hebt gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. belated happy xmaas <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zie je er schattig uit zeg!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    CANVAS BAGS GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahh, wat een lieve foto! Hopelijk had je een fijne kerst:) xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve foto! Ik ben een beetje laat, maar dan maar alvast gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad...
    Leuke foto ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve foto! GOede oude tijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. so cute <3! great blog ! Would you like to follow each other ?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh shame on me, heb al een tijdje geen comment geplaats. SORRY EMILIA. :( Maar by the way, haha nog een merry christmas! Ik hoop dat je het leuk hebt gehad en hebt genoten van de overdosis koppen thee. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.