LAST WEEK...

12/13/2012 Pixels By Emilia 38 Comments

Afgelopen week...


I got scared to death at the movies. (I went to see Taken 2 with my classmates and figured out this wasn't the right genre for me.)
Dutch: Heb ik doodsangsten uitgestaan in de bioscoop. (Ik ging naar Taken 2 met m'n klasgenootjes en ben erachter gekomen dat dit absoluut mijn genre niet is.)



I found the perfect recipe for hot soy chocolate (a tiny bit of pepper and cinnamon do the trick).
Dutch: Vond ik het perfecte recept for warme chocosojamelk (een beetje peper en kaneel doen wonderen).



I discovered three new favorite lip balms. Cocos, Toffee & Cacao and Mint & Aloe. Best part? They only cost €1 each.
Dutch: Ontdekte ik drie nieuwe favoriete lipbalsems. Cocos, Toffee & Cacao en Mint & Aloë. En helemaal leuk: ze kosten maar €1 per stuk! (Kruidvat)



I dressed up as a devil for a late Halloween party.
Dutch: Ging ik verkleed als duiveltje naar een verlaat Halloweenfeestje.

And furthermore I had a party with my colleagues, had dinner with my classmates, searched for some nice winter sports locations (but didn't book a holiday yet), did a little shopping, tried to find some nice recipes for Christmas and, of course, went to school. A pretty busy week, but lots of fun.
Dutch: En verder had ik een bedrijfsuitje, heb ik met m'n klasgenootjes heerlijk gegeten bij Humphrey's, zocht ik naar leuke wintersportlocatie's (maar nog geen vakantie geboekt), heb ik een klein beetje geshopt, zocht ik naar lekkere recepten voor Kerst en ben ik, uiteraard, naar school geweest. Een drukke week dus, maar wel heel leuk.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Oeeh, ik ben wel benieuwd naar de lipbalsems

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat heb je toffe dingen gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Taken wil ik ook nog naar toe... Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeuuuk! Die chocosojamelk ofzo ziet er goed uit haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, die limpbalsems klinken super, ga er eventjes naar zoeken in de Kruitvat,
    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Taken 2 wil ik graag nog zien! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik wil nog graag Taken 2 zien, Taken 1 was echt goed!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben heel benieuwd naar die lipbalms :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat cacaoblik: GE-WEL-DIG! Ik ben gek op al die vintageblikken, ik heb er zelf denk ik nu een stuk of 5 op mijn kamer staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah de lipbalms, wat zien ze er leuk uit. :) Ik wil Taken 2 eigenlijk ook nog graag zien haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Warme chocosojamelk klinkt heeerlijk!
    dat je naar zo'n enge film durft in de bios zeg haha mij niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk TAKEN lijkt me ook echt helemaal niets. Dat blik is zo schattig.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, dat recept voor chocomel ga ik echt een keer proberen! Ik hou zó van chocomel. :) Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kruidvat heeft altijd wel fijne lippenbalsems!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post meid!!

    xx Mounia
    Nonchalant Rebel
    New Post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke post!
    Yumm Love cacao<3
    hihi die laatste foto is leuk:D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke post! Kaneel doe ik inderdaad ook altijd in mijn chocolademelk, maar ik ga peper ook eens proberen :)

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk zeg :) .. Lekker geschreven en wat een leuke dingen heb je op de foto staan :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke foto's! Naar Taken2 durf ik ook niet, totaal niet mijn genre! Ben donderdag naar The Hobbit geweest, echt een fantastische film!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Die cocos lipbalm lijkt me heel erg fijn, en voor maar 1 euro! Wat een koopje

    Doe mee met mijn giveaway en win een jurk naar eigen keuze!
    www.tlnique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's, ik wil ook nog graag naar Taken2!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat chocolademelk recept ga ik zeker proberen!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke foto's weer! Die tip voor de chocosojamelk ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke foto's allemaal! xliefss

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto's! Taken 2 lijkt me juist heel tof, maar ik heb deel 1 niet gezien, dus ik ben er niet heen geweest. Dat recept ziet er echt goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klinkt als een leuke week! En ooeeeh die lipbalsems! Nu ben ik benieuwd... ik ga binnenkort maar even richting de kruidvat haha.
    Leuke blog heb je! Ik volg je vanaf nu :D
    xx Jessica / jessicavdmark.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die chocosoja melk klinkt interessant :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die lippenbalsems zien er echt goed uit! En Taken 2 is waarschijnlijk mijn genre ook niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk! Ik ben heel benieuwd naar die lippenbalsems! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Peper in sojamelk? Noooo, u kiddin' me hahah? En die lipbalsems zien er echt lekker uit! leuke foto's en die duivelsoortjes staan je goed, like dôh. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.