FREE FACIAL TREATMENT

12/24/2012 Pixels By Emilia 9 Comments

Only for Dutchies, so I'll continue this post in Dutch.

Bron

Ben (of ken) jij iemand die last heeft van acné? Heb je interesse in een gratis gezichtsbehandeling? En ben je beschikbaar op 24 januari? Lees dan even verder!

Zoals je misschien wel weet, doe ik de opleiding huidtherapie. Ik vind de studie echt onwijs leuk, vooral omdat we veel praktijklessen hebben. Zo hebben we in deze periode het vak 'acné', waarbij leren we hoe we een gezichtsbehandeling moeten geven. In januari heb ik mijn tentamen voor dit vak, en je voelt het misschien al aankomen, hiervoor heb ik een model nodig!
Het tentamen houdt in dat ik een gezichtsbehandeling geef, met onder andere een reiniging, een peeling en het verwijderen van puistjes en mee-eters. Ik zoek dus wel iemand die echt een beetje last heeft van acné, anders kan ik die laatste stap niet doen!

Als je interesse hebt om mee te gaan én op 24 januari in de gelegenheid bent om naar Den Haag te komen, stuur dan even een mailtje naar: pixelsbyemilia@gmail.com.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

9 opmerkingen:

  1. Ik zelf heb er geen last van, een vriendin heeft het op haar rug maar daar kan je dus geen gezichts behandeling mee doen hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er wel wat last van, maar niet super erg.. succes met iemand vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow daarbij loop ik al bij zo'n huidarts via de dermatoloog? Die doet hetzelfde als jij.. dus dan wee tik neit of dat kan?

      Verwijderen
  3. Leuk gedaan, ik ben niet de juiste persoon. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook niet de juiste persoon!
    Merry christmas!!! <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helaas niet de juiste persoon, wel geweest en ik weet hoe verschrikkelijk duur die behandelingen zijn. Dus mocht hier iemand zijn die er wel last van heeft, ik zeg DOEN!

    Oh and my blog just moved to WordPress! I can’t wait to hear what you think!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er wel last van maar niet onwijs erg. Dat merk la roche posay ken ik wel, heb er oogmakeup remover van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I've tried the EFFACLAR H for my skin and it didn't work. I was pretty sad because I still haven't found the right products for my face.

    Happy new year! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So good products :) i only use them for my skin!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.