WEEKLY ABC #4

11/21/2012 Pixels By Emilia 21 Comments


My weekly favorite apps, beauty products and clothing.





So you thought the app I showed you 2 weeks ago was funny? This one is even more hilarious. With only one push on the button, you can turn everybody on a picture into the same person. Boring family portraits or ugly class photo's? Not with this app!
It's called Facebomb.
(I made the 'real face' on the picture unrecognizable, just in case the person doesn't like it.)

Dutch: Vond je de app van twee weken geleden al grappig? Dan vind je deze al helemaal hilarisch! Met één druk op de knop krijgt iedereen op je foto hetzelfde gezicht. Saaie familieportretten of lelijke klassenfoto's? Verleden tijd dankzij deze app!
De app heet Facebomb.
(Ik heb het 'echte gezicht' op de foto even onherkenbaar gemaakt, voor het geval hij het iets minder grappig vindt.)



My favorite beauty product of this week is this Catrice Intensif'Eye Wet & Dry eye shadow, this is '030 Vanilla Sky Ride'. I don't use it every day, but it comes in pretty useful on those days when I wake up and it seems like I can't open my eyes. I apply this eye shadow in the corner of my eyes and immediately look more awake. Also, it's perfect as a highlighter, especially under your eyebrows.

Dutch: Mijn favorite beautyproduct van deze week is deze  Catrice Intensif'Eye Wet & Dry eye shadow, ik heb de kleur '030 Vanilla Sky Ride'. Ik gebruik het niet elke dag, maar het is super handig op van die dagen dat ik wakker word en het lijkt alsof ik m'n ogen niet open kan houden. Een beetje van deze oogschaduw in m'n ooghoeken en ik zie er net iets meer uitgeslapen uit. Het werkt trouwens ook perfect als highlighter, vooral onder je wenkbrauwen.



Do gloves count as clothing? Because these are my most worn items of the week. I cycle a lot and since it's getting colder and colder I need to protect my hands. These (fake) suede gloves are perfect, they keep my hands super warm.

Dutch: Tellen handschoenen mee als kleding? Want dit zijn echt de items die ik deze week heb meeste heb gedragen. Ik fiets heel veel en omdat het steeds kouder wordt, moet ik m'n handen goed beschermen. Deze (nep)suede handschoenen zijn perfect, ze houden m'n handen super warm.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Haha, die app!
    En handschoenen, die beginnen echt wel verplicht te worden ondertussen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha facebomb! Natuurlijk tellen handschoenen mee, ik heb ze ook hard nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brb downloading it.... Oh wait, you've to pay for it, that's a bummer.
    xoxo
    your dear fab follower,
    J.
    >http://www.fabulosis.blogspot.be
    check out maybe? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Are you sure? I thought it was free, I never paid for it! There's a similar op called 'Face Swap' that costs 89ct or something, maybe you saw that one. X

      Verwijderen
  4. Cool post!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo jou handschoentjes zien er leuk uit! beter dan mijn wollen klauwen :)
    al zijn die wel weer erg functioneel, hihih
    liefs, laila
    PS: ik ben sinds kort zelf ook een blogg begonnen. ik kan nog wel wat tips gebruiken! zou je misschien eens een kijkje willen nemen? ik ben benieuwd naar wat je ervan vind!

    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, die app! :p die Oogschaduw lijkt me fijn, zo'n kleurtje heb ik nog niet!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa, die oogschaduw is mooi! Ik heb hem zelf ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. slim, moet ook handschoenen hebben ahahh

    xx

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die app is echt hilarisch!

    Zie veel van dat soort posts op 9gag :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha geniale app!!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ja dat is zo'n leuke app! Ik heb zelf faceswap, hetzelfde idee, ook gratis (voor android iig) :).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die handschoenen zien er heerlijk warm uit! Waar komen ze van? x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.