WEEKLY ABC #3

11/12/2012 Pixels By Emilia 25 Comments

My weekly favorite apps, beauty products and clothing.





Did you know there was an app with which you can scan the barcode of your make-up products to find out whether they're tested on animals? I found this app a couple of weeks ago and I think it's super useful! It makes it so easy to check if the product that you're about to buy is free from animal testing.
You don't have to scan the products by the way, this app also includes a list with all brands that don't use animal testing.
The app is called time2makeup and it's free.

Dutch: Wist je dat er een app was waarmee je de barcode van make-upproducten kunt scannen om erachter te komen of ze dierproefvrij zijn? Ik kwam deze app een paar weken geleden tegen en vind het echt super handig. Zo kan je in de winkel meteen checken of het product dat je wil kopen niet op dieren is getest.
Je hoeft de producten niet per se te scannen trouwens, er zit ook gewoon een lijst in de app met daarin alle merken die niet op dieren testen. Op alfabetische volgorde, uiteraard.
De app heet time2makeup en is gratis te downloaden.



I use this golden duo once a week, to give my skin a boost. The scrub is super gentle, but still works perfectly. I really notice my skins gets smoother after using this scrub.
After the scrubbing, I apply the mask for a vitamin boost. I leave it on my face for 20 minutes and then rinse it off with water. My skins feels so soft afterwards!

Dutch: Dit gouden duo gebruik ik één keer per week om m'n huid een oppepper te geven. De scrub is super mild, maar doet alsnog perfect z'n werk. De korreltjes zijn niet zo grof, waardoor het scrubben geen pijn doet, maar je voelt wel dat je huid er gladder van wordt.
Na het scrubben smeer ik het maskertje op voor een vitamineboost. Als ik het na 20 minuten van m'n gezicht afhaal, is mijn huid weer helemaal zacht.



I bought this sweater last winter and I still love it. It's kinda big, so when it gets extremely cold outside, I wear a shirt with long sleeves underneath. So warm!

Dutch: Deze trui heb ik vorige winter gekocht en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken. Hij is redelijk groot, dus als het extreem koud is buiten, doe ik er gewoon nog een t-shirt met lange mouwen onder. Heerlijk warm!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Weer leuk! Die app lijkt me handig en die trui, hè! Zoooo, die lijkt me lekker warm!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die app is handig zeg! Goeie tip ;)
    Die trui ziet er ook heel fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die app is handig zeg! ik ga hem eens downloaden. die trui ziet er ook lekker warm uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk, die warme trui! Daar word ik nou vrolijk van haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De trui ziet er heerlijk en lekker warm uit, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh de trui is gorgeous! En het duo van masker + scrub lijkt mij heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie trui! Vind je blog heel leuk :)

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Wat geinig zo'n app. Die trui ziet er ook erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie trui zeg! En het duo masker/scrub lijkt me echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke trui, en die app is inderdaad wel handig al heb ik zelf geen ipod iphone samsung of iets waar ik die mee kan downloaden ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. handige app! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een handige app! En mooi, die trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post!! Die app kende ik nog niet, ik ga 'm downloaden! en je trui ziet er heel leuk uit XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tuinen heeft echt hele fijne producten!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow these are awesome! But I love your sweater <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk en lijkt me een heerlijke trui! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow die app klinkt echt supergoed,
    zodra ik de Iphone5 heb weet ik welke app ik moet gebruiken,
    heel erg handig!
    &Mooie trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De trui lijkt me super comfy zitten! Leuk! X

    fshnattacks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooh die trui! :D hij ziet er alleen al super warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die trui ziet er echt ontzettend warm uit!
    Wat een leuke blog heb je, echt overzichtelijk en fijn om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.