WEEKLY ABC #2

11/05/2012 Pixels By Emilia 36 Comments

My weekly favorite apps, beauty products and clothing.




You can find a lot of photo editing apps on my phone and tablet, but I think I like this one the best. You can use it for basic editing (contrast, sharpness, brightness, red eye reduction and so on) or to apply filters, but it also has an option to draw doodles on your picture and you can even apply funny stickers. So much fun.
The app is called 'Aviary' and I have the free version. If you download the full version, you get access to more filters.
Dutch: Er staan een hoop apps om foto's te bewerking op m'n telefoon en tablet, maar ik denk dat ik dit de leukste vind. Je kan hem gebruiken voor basisbewerkingen (contrast, scherpte, helderheid, correctie van rode ogen en ga zo maar door) en om filters toe te voegen, maar het heeft ook een optie om op je foto's te tekenen en je kan zelfs grappige stickers op je foto doen. Super tof.
De app heet 'Aviary' en ik heb de gratis versie. Als je de volledige versie downloadt, krijg je toegang tot meer filters.


Ever since I discovered Batiste, I can't live without it. And I'm not exaggerating. My hair doesn't get oily really fast, but this stuff is just amazing on those days that it looks a little greasy. Or just to give it a volume boost. But I don't think it's a good idea to use this stuff every day, because it'll probably make your hair extremely dry.
Dutch: Sinds ik Batiste heb ontdekt, kan ik echt niet meer zonder. En dat overdrijf ik niet eens. Mijn haar word gelukkig niet zo snel vet, maar dit spul is echt geweldig op de dagen dat het er toch een beetje vettig uitziet. Of gewoon voor een volumeboost. Ik denk alleen niet dat het slim is om het elke dag te gebruiken, want daar wordt je haar waarschijnlijk hartstikke droog van.

Actually, jewelry ain't clothing, but I think this bracelet deserves a mention in this post anyway. I got it as a present for my 18th birthday from my best friend and I've worn it almost every day since then.
Dutch: Eigenlijk vallen sieraden niet echt onder kleding, maar ik vind dat dit armbandje toch in plekje in deze post verdient. Ik heb het voor m'n 18e verjaardag gekregen van m'n beste vriendin en sindsdien heb ik het bijna elke dag gedragen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik heb ook zo'n droogshampoo, maar die werkt voor geen meter.. Misschien deze ook maar eens uitproberen! Je armbandje is ook heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Je armbandje is super cute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahw wauw wat een ontzettend grappige foto! Droogshampoo werkt goed maar ik vind het toch niet heel fijn, het voelt niet'fris'genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn jullie een leuk stelletje! Leuke favorieten weer:) XO
    www.tw-of.blogspot.com

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk armbandje! Wat lief dat je die gekregen hebt!:)
    En die foto van jou en je vriend haha, geniaal!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bewerkte foto is heel geniaal! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de droogshampoo is erg fijn !! (: & wat een leuke bewerkte foto!!
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post met mooie foto's! Mooi armbandje heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke blog en post!
    Echt mooie foto's

    zullen we elkaar volgen?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh die app ga ik gelijk even downloaden. Hou van zulke apps. Ben ook helemaal verslaafd aan Instagram haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook groot fan van Batiste! Ideaal dat spul! En wat een mooie ketting, waauw! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De app is superleuk, je hebt die foto leuk bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post en geweldig mooie foto's! Je armbandje is erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave foto's!
    Ik vind die bewerkte foto echt the boss! haha :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, die bewerkte foto! :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    LAST WEEK NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amazing app, haha! Ik vind droogshampoo nog steeds een geniale uitvinding, helaas heb ik het nog niet geprobeerd, maar zou ik best wel willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aww what a cute and fun blog ;) So glad I clicked on your comment that led me back to your blog, and oh yeah I totes followed you since your posts' contents are info and image juicy so expect to be seeing some regular comments from me, you don't have to follow me back don't worry. Btw, I recently did an outfit post in an elevator; who'd knew it was that tough to pose in a metal box, you've gotta' check it out!

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2012/11/lift-me-up.html

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, leuke post! Wat een mooi armbandje heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk artikel!
    Die droogshampoo is fijn^^
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. aw i want an iPad <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke app, die ga ik gauw even bekijken!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hahaha wat een grappige foto.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's
    ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin,
    volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke foto's en favorieten ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke en originele 'rubriek'! :D En Batiste is inderdaad een geweldige uitvinding haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.