PERSONAL UPDATE #4

11/23/2012 Pixels By Emilia 25 Comments


My last personal update was quite a while ago, so I thought I'd give you another update about my life again. I actually should be packing my suitcase right now, but I just felt like writing something.
Tomorrow I'm going on a spontaneous short trip with my best friend's family. Her parents have a vacation house in the north of the country, where they spent their weekends every now and then, and last week they I asked me if I'd like to join them. Of course! I always love it over there, so I'm really excited.

The pictures above are from our last trip at their vacation house, last May. The sky won't be that blue this weekend, but we'll have a great time anyway. We'll have some tea in front of the fireplace of our favorite cafe at the beach and we're taking lots of dvd's. Also, there's a sauna. So we'll be totally fine.

Oh and some good news about my study! As I told you earlier, I had to make my exams two weeks ago. I felt like they went terrible, but I already got some grades back and I passed everything so far!
But I won't start celebrating yet, I'm still waiting for the results of four exams.

Dutch: Mijn laatste persoonlijke update was alweer een tijdje geleden, dus het leek me wel weer leuk om even een update over mijn leven te geven. Ik zou nu eigenlijk mijn koffer moeten inpakken, maar ik heb meer zin om even iets te schrijven.
Morgen ga ik spontaan een weekendje weg met die familie van mijn beste vriendin. Haar ouders hebben een vakantiehuis in het noorden van het land, waar ze af en toe een weekend doorbrengen, en afgelopen week vroegen ze of ik zin had om mee te gaan. Natuurlijk! Ik vind het daar altijd super leuk, dus ik heb er enorm veel zin in.
De foto's hierboven zijn van ons laatste weekend in hun vakantiehuisje, afgelopen mei. Ik denk niet dat de lucht dit weekend weer zo blauw zal zijn, maar dat maakt niet uit. We gaan lekker thee drinken bij de open haard in ons favoriete café aan het strand en we nemen een stapel dvd's mee. En er is een sauna. Dus dat komt helemaal goed.

Oh en goed nieuws over mijn studie! Zoals ik al had verteld, had ik twee weken terug mijn tentamens. Voor mijn gevoel ging het écht heel slecht, maar ik heb al wat cijfers terug en tot nu toe heb ik alles gehaald!
Maar goed, niet te vroeg juichen, ik wacht nog op de resultaten van vier tentamens.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Ah wat tof zo'n spontaan uitje, veel plezier! Goed dat de tentamens hebt gehaald die je al terug hebt, nu duimen voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een weekendje weg gaat, lijkt me heel gezellig! Have fun! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I hope you have a great weekend! beautiful pictures! Congrats on the grades so far!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig met je beste vriendin een weekend weg! :) Wat fijn dat je alles heb gehaald!! Heel leuk zulke persoonlijke updates :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's! Ik krijg echt weer kriebels en zin in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, amazing pictures joh! Wat leuk dat ze je weer hebben meegevraagd, veel plezier lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige foto's!
    En Congrats met je tentamen! nu de andere nog Hihi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n weekje! Vooral nu in die aankomende winterdip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw die slippertjes die je daar aan hebt zien er zo mooi uit!
    ooo was het maar weer van dan weer...
    ik schrijf sinds een tijdje zelf ook een blogg, en ik kan nog wel wat tips gebruiken! zou misschien eens een kijkje willen nemen? ik ben benieuwd naar wat je er van vindt.
    au revoir,
    liefs, laila.

    www.attjeboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah leuk, zulke flashback foto's! :) En die hond <3 Cutie!
    En gefeliciteerd met het behalen van je tentames! Op die andere 4 heb je ook wel voldoendes joh :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey wat leuk dat is in Makkum! Daar woonde ik vroeger! Fijn weekendje!
    liefs uit Italie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat uitje er heerlijk uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke foto's. Ik werd helemaal blij van het zonnetje, maar die foto's waren dus van mei. Ik dacht al .. waar hang jij uit, daar moet ik ook heen! Wel super leuk dat je weer mee mag. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier, leuk zeg :)! Hopelijk zijn je andere cijfers ook oke, zou fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The photos from your last trip are precious!

    Love,
    -Lauren at Adorn La Femme
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. such gorgeous photos, looks like alot of fun!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow! so many beautiful photos <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh, sunshine! Nice.

    Bises,

    Marjolein
    nevertoopolished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super exciting. Hope you had a blast! Fabulous post, love. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke foto's! Ik krijg er echt zo'n vakantiegevoel van! En mooi dat de resultaten van je tentamens beter zijn dan verwacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk, zo'n overzichtje! En wat leuk dat je spontaan een weekendje weggaat, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. JA! Emilia ik ken je huisje nu wel, hihi en het klinkt echt super lekker! Ik wil er ook best heen, vooral die sauna lol. Hoop dat je er lekker van hebt genoten! :D Want het klinkt in ieder geval heeeerlijk. En die foto's. Liefde. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.