PERSONAL - GET YOUR FREAK ON (TAG)

11/09/2012 Pixels By Emilia 27 Comments

I usually never do tags on my blog, which is pretty weird, because I always like to read tags on other blogs. So I decided to do one today and if I like it, maybe more will follow. This is the 'get you freak on' tag, with some questions that I'll have to answer. (There used to be 15 questions, but I removed some that I didn't really like.)
Dutch: Normaal gesproken doe ik nooit tags op m'n blog, wat best gek is, want ik vind het altijd leuk om te lezen. Dus ik heb besloten er vandaag toch eentje te doen en als ik het leuk vind, volgen er misschien nog wel meer. Dit is the 'get your freak on' tag, waarbij ik een aantal maffe vragen ga beantwoorden. (Het waren er eigenlijk 15, maar ik heb er een paar weggehaald die ik niet zo leuk vond.)


What's a weird habit of yours?
I can't be late. I don't know if you can call that a weird habit, but I hate being late. I often tend to leave the house half an hour too early, which always results in me waiting. Also, I wake up extremely early in the mornings, to make sure I have enough time.
Dutch: Welke gekke eigenschap heb je?
Ik kan niet te laat komen. Ik weet niet of je het wel echt een rare eigenschap kan noemen, maar ik heb echt een hekel aan te laat komen. Het is zelfs zo erg, dat ik vaak een halfuur te vroeg van huis vertrek, waardoor ik altijd sta te wachten. En ik sta 's ochtends ook altijd extreem vroeg op, zodat ik zeker weet dat ik genoeg tijd heb.

What's a nickname only your family calls you?
There's one nickname that only my family calls me and that's 'Mielema'. When my little cousin just started talking, she had trouble pronouncing my name and always called me that. Now my whole family calls me that, they even start their birthday cards with 'Dear Mielema'.
Dutch: Welke bijnaam gebruikt alleen je familie voor je?
Er is één bijnaam die alleen m'n familie voor me gebruikt en dat is 'Mielema'. Toen m'n kleine nichtje net begon met praten, kon ze mijn naam nog niet zo goed uitspreken en noemde ze me altijd zo. Nu noemt de hele familie me zo, zelfs verjaardagskaarten beginnen met 'Lieve Mielema'.

Do you have any weird phobias?
I fear the hair dresser, I guess that's my weirdest phobia. I've been trying to grow my hair ever since they cut it really short (like, I couldn't even make a ponytail) when I was 10 years old, but every time I go to the hair dresser to get my dead ends cut off, they cut off over 10 centimeters. So frustrating!
Dutch: Heb je gekke fobieën?
Ik ben bang voor de kapper, dat is denk ik mijn raarste angst. Ik probeer m'n haar al te laten groeien sinds ze het super kort hebben geknipt (ik kon niet eens meer een staartje maken) toen ik 10 jaar was, maar elke keer dat ik naar de kapper ga om de dooie puntjes eraf te laten halen, knippen ze er meer dan 10 centimeter vanaf. Zó frustrerend!

What's one of your biggest pet peeves?
I hate people being hypocrite. You know, when someone says he hates when people do something and then starts to do that exact thing himself too. I just don't get that.
Dutch: Wat is een van je grootste ergernissen?
Ik haat het als mensen hypocriet zijn. Je weet wel, als iemand zegt dat hij er een hekel aan heeft als mensen iets doen en dat diegene vervolgens precies dat zelf ook doet. Dat snap ik gewoon niet.




What was your first stuffed animal and what was his name?
Oh my, I used to have so many! I have no idea which one was the first. The one I always took on holidays was a chubby pelican, he was called 'Pelie'.
Dutch: Wat was je eerste knuffeldier en wat was z'n naam?
Oh jeetje, ik had er zoveel! Ik heb geen idee wat de eerste was. De knuffel die ik altijd meenam op vakanties was een dikke pelikaan, hij heette 'Pelie'.

What's the drink you always order at Starbucks?
I don't visit Starbucks that often, because I like tea better than coffee and I think the tea at Starbucks is a little overpriced. And the coffee too, by the way. But last winter I always got a chai soy tea there, so good.
Dutch: Welk drankje bestel je altijd bij Starbucks?
Ik kom niet heel vaak bij Starbucks, omdat ik liever thee drink dan koffie en ik vind dat de thee bij Starbucks een beetje te duur is. En de koffie eigenlijk ook, trouwens. Maar vorige winter haalde ik er vaak een chai soy tea, die is heerlijk!

What's the beauty rule you never actually practice?
Cleaning my make-up brushes. I only own two, a powder brush and an eyeshadow brush, but I always refuse to clean them.
Dutch: Aan welke beautyregel houd je je nooit?
Het schoonmaken van mijn make-upkwasten. Ik heb er maar twee, een poederkwast en een oogschaduwkwast, maar ik maak ze echt nooit schoon.

Do you have any 'weird' body 'skills'?
I do, yes. I can touch my elbow with my tongue and I can also touch my nose with my tongue. I can put my leggs behind my neck. I can touch the floor with flat hands, without having to bow my knees. I can move my ears a little. Pretty weird, huh?
Dutch: Kan je gekke dingen met je lichaam?
Jazeker. Ik kan mijn elleboog aanraken met mijn tong en ik kan ook mijn neus aanraken met mijn tong. Ik kan mijn benen in mijn nek leggen. Ik kan de grond aanraken met mijn platte handen, zonden mijn knieën te buigen. Ik kan mijn oren een beetje bewegen. Best wel gek, toch?

What's your favorite food that’s 'bad', but you love to eat it anyways?
Dark chocolate M&M's, ice cream, spicy nuts, home made cakes and pies and cookies. There's so much I like!
Dutch: Wat is je favoriete eten dat ongezond is, maar dat je toch eet?
M&M's met pure chocolade, ijs, pittige nootjes, zelfgemaakte cake en taart en koekjes. Ik vind echt heeel veel dingen lekker.

Time to sleep, what are you wearing?
Most of the time, I only wear a shirt and shorts. I hate wearing long pants or shirts with long sleeves in bed. Or even worse, socks! How can anyone sleep while wearing socks?
Dutch: Tijd om te slapen, wat trek je aan?
Meestal draag ik alleen een shirtje en shorts. Ik heb een hekel aan lange broeken of shirts met lange mouwen in bed. Of nog erger, sokken! Hoe kan iemand slapen met sokken aan?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Ik vond het erg leuk om te lezen! En ik kan ook nooit te laat komen! Ik was precies mezelf aan het lezen bij dat stukje haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha erg leuk om te lezen! Ik kan ook nooit laat komen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een leuke tag!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat heb je er een tof artikel van gemaakt! Die tekeningetjes van de tandarts/kapper ook haha! SO TRUE!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Ik slaap ook altijd zonder sokken, snap niet hoe mensen mét sokken kunnen slapen. Alsof je voeten gevangen zitten voelt het een beetje haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha! Ik ben ook nooit te laat, heb daar zo'n hekel aan.

    En zo te horen ben je hypermobiel, ik ben dat ook een beetje en ik kan zelf met enorm hoge hakken nog mijn handen plat op de grond leggen met gestrekte benen :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    LAST DAY NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag, je moet het inderdaad vaker doen! Schattig hoe je familie je noemt, grappig dat ook een klein knaapje dat erin heeft gebracht. :p Ik kwam nooit te laat, nu alleen maar joh.. Schandalig. Maar dan heb ik het over enkele minuten, mijn nichtje daarintegen die komt pas om half tien op school, of later. School begint om 9 uur.. En daarmee reis ik dan samen, zo irritant. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Honestly, I have no idea, what are these tags for? I don't use it and I don't know hah :)
    This photo is beautiful <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahah ahh 'Mielema' wat lief! Mijn zus heet marrije maar dat kon ik vroeger ook nooit uitspreken en noemde haar dus altijd meije:P
    Ik vind starbucks ook echt veeel te duur! Coffee company is net zo lekker en een stuk goedkoper! Eigenlijk loop ik er altijd langs en denk ik, ach over een half uurtje ben ik thuis dan zet ik zelf wel koffie:P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een heel leuk blog zeg! Ik ga je volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuke tag! <3
    Hihi dat plaatje van kapper/tandarts. echt eh!
    yummehhh taart, koekjes en cake. lekker!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kende de tag al van youtubers maar hij blijft erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tag! En lekkere appeltaart, hmm

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha loved reading this I can never touch my elbow with tongue :( x

    http://www.lucia-lolita.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke tag! Ik volg je nu met bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.