black,

(NO) SHOPPING

11/01/2012 Pixels By Emilia 27 Comments



Yesterday after school I went to Rotterdam with a friend for a little shopping. Well actually, I only returned a coat and bought nothing, so therefore I'm really proud of myself.
Today I have a day off. No school, no work. I'll be having a nice lunch with my mum, after that I have another driving lesson and in the afternoon my boyfriend and sister are coming over. A perfect day, I'd say!

Dutch: Gisteren ben ik na school even naar Rotterdam geweest met een vriendin, om een beetje te shoppen. Nouja, eigenlijk heb ik alleen een jas teruggebracht en verder niets gekocht, dus ik ben erg trots op mezelf.
Vandaag heb ik vrij. Geen school, geen werk. Vanmiddag even lekker lunchen met m'n moeder, daarna heb ik rijles en vanavond komen m'n vriend en m'n zus gezellig langs. Prima dagje dus!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Ik vind je leren jasje leuk! En geniet van je lekkere vrije dagje :) Ik heb helaas nog een tentamen voor de boeg vandaag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jasje! Je bent een mooi meisje:)

    Knap dat je trouwens niks gekocht hebt, haha! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je dag!
    Je jasje ziet er echt heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great sweater, love this laid back look x

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn lekker zo'n chill dagje tussendoor, geniet er lekker van! Ik vind dat je super leuke laarsjes aan hebt, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gooooddddd Emilllia, wat vind ik jouw toch pretty :D
    Snel datuh, goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker! Geniet van je vrije dag!
    Wat een mooie tas heb je! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je jas is incredible! Amazing job dat je niet zoveel hebt gekocht, toch een hele kunst! Ik wilde dat ook doen, althans niet zoveel uitgeven maarja.. Too bad. Ik zag een goede broek, een mooie oogschaduw, armband en nog wat Lush producten.. damn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, inderdaad heel lastig! Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat je eerst studeerde en wat je dan nu doet. (Hint, hint: dit is een vraag gecamoufleerd als zin, hahaha.)

    Leuke outfit! Altijd fijn als er leuke mensen langs komen. Ben je al ver met je rijlessen? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's! Haha, heel goed dat je niks hebt gekocht, ik kan het soms niet weerstaan :p Oh trouwens: ik vind je leren jasje heel tof, mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je goed gedaan, mag je inderdaad trots op zijn haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. your jacket is awesome <3 totally love it!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige outfit, love the jacket!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt als een super dagje ^-^ Ik zou ook nog eens naar Rotterdam moeten gaan ^-^

    Leuke outfit ook, vooral je botjes zijn zoooo moooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die jas die je draagt vind ik leuk!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is just magic, you are wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.