Breil,

NEW WATCH (+ TIP)

11/07/2012 Pixels By Emilia 32 Comments



Some of you might have seen this on twitter or instagram already, I got a new watch! Finally! I've been searching for a nice watch for quite a while, but I couldn't find one that was exactly what I wanted. I really like this one from Breil B One and this one from Michael Kors, but since I barely ever wear a watch, I didn't want to spend that much money on it.
I finally found one now and the best part is... It was only €9,99. 

Dutch: Sommige van jullie hebben het misschien al gezien op twitter of instagram, ik heb een nieuw horloge! Eindelijk! Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk horloge, maar kon er nergens eentje vinden die aan ál m'n eisen voldeed. Deze van Breil B One vind ik heel gaaf en deze van Michael Kors is ook mooi, maar aangezien ik bijna nooit een horloge draag, wilde ik er niet zoveel geld aan uitgeven.
Nu heb ik er eindelijk eentje gevonden en het mooiste is... Hij was maar €9,99!
Dus misschien een leuke tip als je ook nog een horloge zoekt. Ik heb hem gekocht bij de DA. Je kunt hem heel makkelijk verstellen door er schakels tussenuit te halen en hij is verkrijgbaar in zilver, rosé goud en zwart.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Das een veel leuker prijsje haha goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga maar eens wat vaker bij de DA kijken,
    wat een mooi horloge!

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT
    Check out my little give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is mooi! goede tip!:) XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig! Voor maar 10,-?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die is mooi, ik vind het bandje, als je het zo kan noemen, leuk! Handig ook zo die schakels, aangezien ik dunne polsen heb en dan zijn veel horloges te groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hij ziet er dus echt niet cheap uit :D.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi,
    ziet er echt uit alsof die lang mee gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, hij is prachtig! En toen las ik hoeveel je ervoor betaald hebt en toen was het helemaal wauwza!
    Mooi hoor! Ook mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great watch!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige horloge! een voor die prijs mag hij er zeker wezen! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hij is prachtig, echt heel mooi maar toch klassiek! En de prijs is helemaal fijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve comment,<3. Dankjewel babe! Ik vind je horloge echt heel gaaf. Zeker een goede koop en hij staat je super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi horloge! Ik ga binnenkort ook maar eens even kijken bij de DA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super mooi, ik denk dat ik nu maar eens heel snel naar de DA ga fietsen voordat het 6 uur is haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtig horloge, en dat voor die prijs! Ga zeker even kijken, bedankt voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wow, this is really nice tip! thank you for sharing.
    <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw en zo goedkoop! Mooi hoor, zo zilver :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er mooi uit!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    LAST WEEK NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het staat je geweldig, en ziet er wel duur uit anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die prijs is niets voor zo'n horloge, echt leuk! Ik moet al een tijd een nieuwe, maar nooit geen zin in, omdat ik 'm voor het werken gebruik & hij onwijs snel zou gaan beschadigen! Deze is leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wouw, wat een mooie blinkende horloge. :)
    Ik ben toevallig ook nog opzoek naar een goedkope horloge dus deze blogpost komt perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.