INSTAPOST #4

11/15/2012 Pixels By Emilia 44 Comments

Lovely memories from last winter / I love waking up to a beautiful sunrise / Weekly dose of sushi

Playing board games with my brother / Vanille scented candle / Still using the mp3 player I bought 7 years ago

My new watch that I showed you already / Pretty flowers at work / Soup, my favorite autumn dish

Lovely view during a short holiday with my boyfriend's family / dust plug (from my ebay shoplog) / sleepy kitty

















I should actually be learning right now, but I just can't find the concentration. And yeah, going through my pictures seems like more fun to me than my homework. Thought it would be fun to share some of my instagram pictures with you, since my last instapost was quite a while ago.
And now I'm gonna try to get some learning done, only 3 exams to go. Wish me luck!

Dutch: Eigenlijk zou ik nu moeten leren voor m'n tentamens, maar ik kan de concentratie echt nergens vandaan halen. En ja, foto's kijken is nou eenmaal een stuk leuker dan huiswerk. Het leek me wel leuk om weer eens wat van m'n instagram foto's te delen, want m'n laatste instapost was alweer een tijdje geleden.
En nu ga ik weer proberen wat anatomische termen en psychologische stromingen in m'n hoofd te stampen, nog 3 tentamens te gaan. Wish me luck!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Ahh die laatste drie foto's zijn leuk! Ahhh vooral die kat <3.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuk om allemaal te zien!
    Die sushi ziet er heerlijk uit! <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhww die kitty foto is zo schattig! Succes met je tentamens, moet goed komen denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke foto´s! En heel veel succes met je tentamens!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's. Weet hoe het is, moet ook leren voor tentamen, ik heb er nog 1 te gaan. Concentratie is alleen weg :(. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's! Die dust plug is zoo schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke foto's! En die dust plug, aah zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like je foto's!
    Weetje Emillll, ik wil je echt ASAP weer zien hoor :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah sushi, I luv it! Soep vind ik ook heerlijk en awwh die dust plug is zo cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke foto's!
    liefs laila

    ps: ik heb net mijn eerste DIY project voor blogg geschreven, zou je misschien even een kijkje willen nemen? ik ben heel erg benieuwd naar wat je ervan vind :)
    http://attheboutique.blogspot.nl/2012/11/diy-etalage-project.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat spel heb ik lang niet gedaan, valkuil. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige foto's allemaal!
    Mooie blog heb je, ik volg je!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's om naar te kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's en de sushi ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke foto's! Toch succes met leren ondanks je verloren concentratie!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's! En lieve kat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke foto's. Ik vind die dustplug echt zo leuk! Nog veel succes met leren.. Ik ken het gevoel.. Afgeleid zijn. WOOPS.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's zeg. Je kat is echt een snoezepoesje zeg! schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke fotos meis! En veel succes met je examens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, geweldige foto's! :) Ga leren hoor, haha! Ik herken dat wel. Tijdens mijn toetsweken heb ik ook altijd de meeste inspiratie + energie voor mijn blog. Niet voor het leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik blijf jou zo een mooi meisje vinden hè, muh, unfair vooral op die foto linksboven ben je stunning! En dat poesje is très cuuute! Adorable! Leuke foto's en snel leren jij voor je tentamens badass hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. yay, your instagram is so interesting and lovely! would you like to follow each other there? : coeursdefoxes
    much love
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke foto's! Ik ken het leren van allerlei gekke anatomische termen maar al te goed. Die af te leiden zijn van structuren gaan meestal wel goed, maar het gros. Bah! Heel veel succes in ieder geval met je tentamens!

    X Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke foto s!Bedankt voor de leuke reactie op min blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke post! En succes met je tentamens :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke foto's!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel herkenbaar, tijdens het leren zoeken naar leukere dingen om te doen :)
    Leuke blog heb je trouwens!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hele leuke foto's meid, wil meer zien ahhah

    xx



    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die dust plus en je kat zijn echt heel schattig! :3



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Succes meis :). Superleuke fotootjes weer allemaal :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die dust plug is zoooo schattig! Succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke foto's zeg! Erg leuk om te zien. Ik vind je blog ook echt heel leuk! Ik volg je vanaf nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooooh I love your blog!
    ...and followed! :D
    mind checking out mine too and maybe give some feedback? :)
    I'd be honoured
    xoxo
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie foto's! Over twee weken krijg ik mijn nieuwe telefoon en dan ga ik ook instagrammen, nu al zin in! Ik weet iig al dat ik jou ga volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuke foto's! Je kitty so cute! En die sushi mmm.
    Leuk blog ook zeg!
    xoxo
    New outfit on www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die dust plug heb ik ook besteld naar aanleiding van het artikel erover een tijdje geleden, vond hem zo cute haha!:D
    Ik bestelde hem op mn werk en liet hem zien aan mijn collega's (note: ik werk met 8 mánnen) en ik moest er ook een paar voor hun bestellen gewoon hahah!
    Leuke foto's verder ook:D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Valkuil, leeeuk! Dat speelde ik vroeger wel eens en tegen m'n verlies kon ik niet echt daarmee, hihi! Good picture's, verder. I like! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.