HAPPY THOUGHTS

11/04/2012 Pixels By Emilia 15 Comments

Another lazy Sunday today, just hanging on the couch with my laptop, playing board games with my brother and eating freshly baked bread. A perfect day to show you guys what makes me happy.
Dutch: Alweer een lekkere luie zondag, een beetje bankhangen met m'n laptop, bordspelletjes spelen met m'n broertje en versgebakken brood eten. Een perfecte dag om jullie te laten zien waar ik nou echt blij van word.


My boyfriend, who's cute and sweet and funny (just saying that in case he's reading this). No but seriously, I love you!
Dutch: M'n vriend, die lief en schattig en grappig is (dat zeg ik voor het geval dat hij dit leest). Nee maar even serieus, ik hou van je!

Tea (or even better: chai tea with soy milk, like in the picture above). The best drink on a cold rainy day. And also delicious on sunny days, by the way.
Dutch: Thee (of nog beter: chai tea met sojamelk, zoals op de foto hierboven). Het lekkerste drankje op een koude, regenachtige dag. En ook gewoon heerlijk als de zon schijnt, trouwens.



The song 'Happy thoughts' by Racoon (hence the titel of this blogpost) and Robbie Williams' song 'Candy', of which a piece of the video clip is shown in the picture above. Instant happy feelings when I push the play button.
Dutch: Het liedje 'Happy thoughts' van Racoon (vandaar de titel van deze blogpost) en Robbie Williams' liedje 'Candy', waarvan je een stukje van de videoclip ziet in de foto hierboven. Instant happy feelings als ik deze nummers aanzet.

Being inside when it's raining and not having to go anywhere. Like today.
Dutch: Binnen zijn als het regent en nergens heen hoeven. Zoals vandaag.

Receiving an unexpected letter from a far away friend and her little sister. Cutest thing ever, right? Thanks Do, you're the best.
Dutch: Onverwacht een brief van een verre vriendin en haar kleine zusje op de mat vinden. Hoe schattig? Dankjewel Do, je bent een topper.

Helping other people. I got these beautiful roses from a stranger, after I advanced him 5 cents at the supermarket. I still don't get it, I mean, it were just 5 cents, but it definitely made my day.
Dutch: Andere mensen helpen. Deze rozen kreeg ik van een vreemde, nadat ik hem 5 cent had voorgeschoten bij de supermarkt. Ik snap het nog steeds niet, ik bedoel, het was maar 5 cent, maar mijn dag was weer goed.

Animals. Such a pity I don't have any pets, but as soon as I get my own house I'll adopt a cat. This is Marley, my sister's awesome cat.
Dutch: Dieren. Helaas heb ik zelf geen huisdieren, maar zodra ik een eigen huis heb adopteer ik een kat. Dit is Marley, de geweldige kat van m'n zus.

This picture with my incredibly strong grandpa, who passed away three weeks ago. Of course I get really sad, looking at this picture, but when I realize how sick he was, I'm above all really happy that I've known him for so many years.
Dutch: Deze foto met m'n ongelofelijk sterke opa, die drie weken terug is overleden. Natuurlijk word ik heel verdrietig als ik naar deze foto kijk, maar als ik me realiseer hoe ziek hij was, ben ik vooral heel blij dat ik hem nog zoveel jaren heb gekend.

Of course there are any more things that make me happy, but I think I've written enough for now. What makes you happy?
Dutch: Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die me blij maken, maar ik denk dat ik nu wel weer genoeg heb opgesomd. Waar word jij vrolijk van?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig artikel! Vooral de laatste foto is ontzettend lief, heel lief dat je opa een plaatsje krijgt hier op je site.

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chai thee is heerlijk ja! Maak je dat zelf?:)
    Wat een prachtige foto met je opa, gelukkig heb je deze foto nog:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lekker he! Ik maak het meestal wel zelf inderdaad, maar als ik geen zin heb om twee uur te wachten, pak ik gewoon een kant-en-klaar theezakje haha. :)

      Verwijderen
  3. Die foto met je opa is gewoon echt superlief en mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke post meid! Ik ben het met sommige dingen zo eens! xo

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen!
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb Chai tea nog nooit geprobeerd, maar het lijkt mij lekker! Leuk zo'n happy post :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd meid, heel veel sterkte. Ook al maakt die foto je op dit moment verdrietig, hij is wel heel erg mooi.

    X Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, amazing pictures weer! Gecondoleerd, heel vervelend voor je. :( Wel fijn dat je nog een leuke foto van jullie beide hebt. :) Ik word blij van football, gewoon omdat ik mensen met hun passie bezig zie. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve foto van jou en je opa. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post! Dat liedje van Racoon is gewéldig!♥ (sorry, die hard Racoon fan hier...)
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd.. echt een hele mooie foto van jou en je opa!
    Die thee ziet er trouwens verrukkelijk lekker uit!
    Leuke blog heb je, ik volg je :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto van jou en je opa! Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd met je opa, wel een super lieve foto!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Racoon, ik hou van zijn stem! Daarbij raakte ik net even best emotioneel, want wat een prachtige foto van jou en je opa! Gecondoleerd nog, Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve foto met je opa, gecondoleerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.