WHAT'S IN MY NOTEBOOK

10/30/2012 Pixels By Emilia 37 Comments


I got a few questions about why I always carry a little notebook in my bag and about what I write in it, so I thought it would be fun to show you some of the pages.
I mainly use my notebooks to write down quotes and lyrics and to make to-do lists. Also, there's a page where I write down what I ordered on the internet. Sometimes I order so many things on different web shops, that I forget what I have to receive. But this way I can check if everything gets delivered. 

Dutch: Ik heb wat vragen gekregen over waarom ik altijd een notitieboekje in m'n tas heb zitten en over wat ik er allemaal in opschrijf, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om wat pagina's te laten zien.
Ik gebruik m'n notitieboekjes vooral om quotes en songteksten op te schrijven en om to-do lijstjes te maken. Ook is er een pagina waarop ik bijhoud wat ik allemaal heb besteld op het internet. Soms bestel ik zoveel op verschillende webshops, dat ik niet meer weet wat ik er nog bezorgd moet worden. Op deze manier kan ik goed in de gaten houden wat ik allemaal nog moet ontvangen.






Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

37 opmerkingen:

  1. Zo leuk! Een notebook is inderdaad handig! Songteksten van Acda & de Munnik en Racoon zijn heel mooi (: En je tekeningen zijn echt supermooi!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n notebook! Erg handig om in je tas te hebben. Ik gebruik de notes app op mijn iPhone ervoor, maar zo'n notebook is veeeel leuker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig zo een boekje! Je schrijft er ook leuke dingen in. De laatste tekening vind ik echt heel leuk haha!

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig, ik kan ook echt niet zonder de mijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te zien! Ik vind vooral die laatste heel leuk getekend :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super leuke tekeningetjes en quotes, heel simpel, maar toch super grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook altijd een notebook bij me:D Maar die gebruik ik meer voor to-do's of aantekeningen tijdens werken (dan moet ik sommige waardes onthouden dus dan schrijf ik ze gewoon op!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd handig om zo'n boekje bij je te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien :) Zelf heb ik ook altijd een boekje in mijn tas zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow this notebook is awesome <3 i want this too! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook altijd een notebook bij me, super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te zien, mooi notitieboekje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ben je creatief! xo
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om te zien!
    Hihi dat laatste plaatje,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat superleuk! Je tekent ook heel mooi! x

    www.imwearingjeans.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om te zien zeg! Ik maak ook altijd tekeningetjes, maar ik ben vreselijk haha. Ik heb ook nooit inspiratie :')

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Like! Ik hou zoooo van notebooks. Ik heb er teveel, en de meeste leeg. Toch blijf ik nieuwe kopen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, die tekeningen, leuk joh! :) Handig al die notities en ook alles bij elkaar, kan ik nog eens wat van leren. En again.. je foto's zijn echt incredible!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die laatste tekening vind ik het geniaalst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk om te zien! Wat kan je goed tekenen en ben je creatief zeg! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha leuk! Zo herkenbaar die lijstjes en tekeningetjes!
    En je kan echt heel goed tekenen!

    X
    http://dipitblack.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super gave en originele blog heb je!! Ik volg je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahahah, geweldig om te zien! Ik wil ook altijd standaard zo een notebook in mijn tas, but to be honest: na een week is ie een mess van allerlei troepjes en nah, dat wordt hem denk ik niet. :') Maar jouwe ziet er ZO leuk van binnen uit! Echt haha complimenten. Luff it. Ik moest wel even lachten dat die 'what's in my notebook' idee ook in dit artikel staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt heel leuk al die teksten en plaatjes en je schrijft trouwens ook echt heel mooi! Ik heb zelf ook altijd notitieboekjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, je hebt echt een leuke blog! Misschien kunnen we elkaar volgen?
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke tekeningetjes/gedichtjes heb je in je notebook! Ik ga even verder kijken op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb ook een boekje waar in van alles inschrijf. Gewoon als ik iets niet moet vergeten of als ik me verveel. En die van de tandarts en de kapper, ik heb hetzelfde. Ik ga toch liever naar de tandarts dan naar de kapper omdat ik bang ben dat het verkeerd word geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit werkt echt inspirerend. Ik ga ook een notitieboekje aanschaffen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nice post and blog! i like it! maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha, zo leuk om te zien die stukjes in je notebook. Vooral die laatste over naar de kapper gaan met dat tekeningetje erbij. Ik herken dat helemaal. (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk hoe je van alles bijhoud in je notitieboek, ik krijg gewoon zin om zelf ook een notitieboek te gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.