WEEKLY ABC #1

10/29/2012 Pixels By Emilia 18 Comments

A new thing on the blog: the Weekly ABC. From now on I'll show you my favorite apps, beauty products and clothing every week. Hope you like it!

Dutch: Iets nieuws op m'n blog: the Weekly ABC. Ik ga jullie elke week m'n favoriete apps, beautyproducten en kleding (clothing) laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!




This app really is addictive. The only thing you have to do is connect the dots with similar colors, but the more levels you finish, the harder it gets.
The app is called 'Flow Free' and is, obviously, free.

Dutch: Deze app is echt verslavend. Het enige dat je moet doen, is het verbinden van de bolletjes met dezelfde kleur, maar naar mate je in hogere levels komt, wordt het steeds moeilijker.
De app heet 'Flow Free' en is, zoals de naam al zegt, gratis.



I bought this salt scrub like two weeks ago, but it's already a favorite of mine. It has this super nice eucalyptus smell, which instantly gives me a spa feeling.
I got it at Kruidvat, a Dutch drug store.

Dutch: Deze zoutscrub heb ik twee weken geleden gekocht, maar het is nu al één van m'n favorieten. Het ruikt heerlijk naar eucalyptus, waardoor ik meteen zo'n kuuroordgevoel krijg.
De scrub is van Kruidvat, volgens mij betaalde ik ongeveer €5 voor een pot van 300ml.



Now that I'm not allowed to wear heels in school anymore, these boots have been my rescue. I actually bought them to wear at festivals, but now I'm wearing them almost every day from Monday till Friday.

Dutch: Nu ik geen hakken meer mag dragen op school, zijn deze boots mijn redding. Ik heb ze een paar jaar geleden gekocht om naar festivals te dragen, maar nu draag ik ze bijna elke dag van maandag tot vrijdag.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Dat spel is inderdaad verslavend! Vraagje: waarom mag je geen hakken dragen op school?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe een medische opleiding, dus ik moet patienten behandelen die op zo'n behandelbank liggen. We mogen geen hakken dragen, omdat dat onze houding daarbij negatief beïnvloedt. Zo werd het ons in ieder geval uitgelegd!

      Verwijderen
  2. Leuk artikel! Ik ga de app ook downloaden! xo
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Die scrub klinkt heerlijk. Ik kan nu wel een lekkere kuursessie gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die app lijkt me supergrappig!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die schoenen vind ik wel heel tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De app lijkt mij leuk *gaat hem downloaden*!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere laarsjes. Ik ga die app eens opzoeken, lijkt me leuk! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien, de app spreekt mij trouwens wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post. Super leuk idee! Ga de app gelijk even downloaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat spel is zo ongelooflijk verslavend! Ik speel 't ook en heb nog niet de moed opgegeven om verder te komen, haha. Pfiew, maar wel tijdverdrijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar heb je die laarsjes vandaan? Ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.