Aircraft approved,

TRAVALO

10/01/2012 Pixels By Emilia 25 Comments



After reading some positive reviews about the Travalo, I decided to get one myself too. And I'm pretty enthusiastic about it!
It's a travel sized perfume dispenser that you can refill with your favorite fragrance. The only thing you have to do is remove the spray head of your perfume bottle and replace it with the Travalo. Push several times and you're done!
It's an easy way to take your perfume with you where ever you go, because it's really small (as small as a lipstick) and light and doesn't leak. Plus, it's aircraft approved.
Yes, I'm a fan!





Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Dat is zo'n handig ding!

    Mijn moeder heeft hem ook :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    POW! shirt giveaway on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn super handig! moet er ook maar eens een aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb hem al een paar keer in het vliegtuig voorbij zien komen. Toch wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super handig, gebruik hem ook vaak voor geurtje van 100 ML!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really cool item, want to have it:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. that’s a smart idea! need something like that.

    Heartbeats //Vienna Wedekind//

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goede tip, echt ontzettend handig!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super post:) Thanks for sharing!:)

    www.fussylife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love MAC <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat is zo slim! Ik ben altijd bang dat mijn flesje breekt als ik hem in mijn tas stop, dus zoiets zou echt super goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke spulletjes zeg! Mooie blog heb je, ik volg je (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg handig voor onderweg of op reis! Ik gebruik een solid perfume stick, ook makkelijk voor in je tast :) Maar als het te warm is (zoals op reis in een warm land) dan kan hij gaan smelten. Dus dat is minder leuk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I had never heard of this, but it's a great idea!!

    xx,
    J
    www.abentpieceofwire.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb er eerder over gelezen maar heb eigenlijk nog nooit een Travalo gekocht. Toch misschien wel handig om mee te nemen in mijn handtas. Vrouwen en parfum.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I really need this but too lazy to buy :')

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.