LANGUAGE UPDATE

10/17/2012 Pixels By Emilia 28 Comments



Earlier this week I found out that the biggest part of my followers is Dutch and because of that, I decided to put a Dutch translation at the bottom of my blogposts from now on.
I've been thinking about this for quite a long time. It's a little bit of extra work, but I decided to go for it anyway and we'll see how it works out.

Dutch: Aan het begin van deze week kwam ik erachter dat het grootste gedeelte van m'n volgers Nederlands is en daarom heb ik besloten om vanaf nu onder elk stukje tekst een Nederlandse vertaling te zetten.
Ik heb er een tijdje over nagedacht, want het is natuurlijk wel iets meer werk. Maar ik ga het gewoon proberen en dan merk ik vanzelf hoe het uitpakt. Ik hoop dat jullie het fijn vinden!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Wat fijn, ik vind Nederlands zelf fijner en sneller om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het hartstikke fijn! Dat zal voor mij veel makkelijker lezen zijn :)

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig! Ook al lees ik altijd alsnog het engelse gedeelte hahah xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even een paar pagina's terug gebladerd, wat een mooie foto's maak je! Leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik betrap mezelf erop dat ik meteen je Nederlandse stukje las ipv het Engelse, slimme keuze ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig :) Ik las al gelijk het Nederlandse stukje.
    Leuke bijpassende foto's heb je erbij gepost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig! Het was wel goed voor m'n Engels geweest (It's bad...), want ik ga nu toch het Nederlands lezen, maar wel handig!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het fijn :D
    Hoewel ik prima Engels kan, vind ik Nederlands vaak toch fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Hoewel ik je artikelen in het engels ook begreep, NL is net iets fijner om te lezen.. hah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk !
    In het engels kon ik het ook prima volgen maar Nederlands is toch net iets fijner haha !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mij maakt het niet zo veel uit, maar Nederlands is natuurlijk wel fijn!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woehoeee, Nederlands is hartstikke fijn! Als ik zo'n lap Engelse tekst zie denk ik meestal: laat maar, ook al kan ik het prima begrijpen. Maar Nederlands leest toch een stuk sneller :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeahh super handig! Stiekem is het engelse stukje beter voor me, leer ik er ook nog iets van hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij zijn er ook veel lezers Engels, maar blijf het toch lekker makkelijk in het Engels doen :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol

      Veel lezers zijn Nederlands bedoel ik :p

      Verwijderen
  15. Ik vind engels wel handig maar nederlands leest lekkerder weg:)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Ik heb geen problemen met engels lezen, maar Nederlands lezen is gewoon een beetje makkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind Engels ook wat lastig lezen. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Automatisch lees je het Nederlands sneller dan het Engels, leuk!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is inderdaad fijner! Ik deed een tijdje ook aan in het Engels bloggen, naast Nederlands, maar dat vond ik inderdaad te veel werk, dus ben ik ermee gestopt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nederlands is wel handig, maar voor mij leest engels veel lekkerder weg, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.