Balls,

FOOD POST

10/14/2012 Pixels By Emilia 24 Comments

Stir-fried veggies and cashews

I always get a lot of questions on what I eat, when people find out I'm vegan. 'So you only eat salads?', 'Do you want a piece of my hamburger?' and the most asked question: 'But if you don't eat meat, eggs and milk, what else can you eat?'. I hope the pictures in this post are a good reply to that question.

Tapioca pearls with coconut cream

Sweet steamed rice balls, from the local toko

Soup with mushrooms and coconut milk

Ohsawa cake (with rice, raisins, sesame and nuts)

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Halllllloooo, ik heb nét het eten op, kom je met DIT?! Nu heb ik alweer honger. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i want to be vegan, wow this post looks so delicious <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er lekker uit! Ik hou van gezond eten. :)
    www.radiatefashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmmmm, veggggies and cashews! Oh, dat ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh dit ziet er allemaal echt super lekker uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er wel heeel lekker uit maar ik zou veganistisch echt niet kunnen denk ik. Ja kunne natuurlijk wel, maar ik zou mezelf er geen plezier mee doen. Vegetarisch zou ik nog best kunnen worden, alleen het is niet tegen mijn principes om vlees te eten maar ik vind vegetarisch eten wel altijd veel lekkerder! En goed voor het milieu natuurlijk :) maar ik heb er echt veel respect voor dat je dit doet. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het gerecht op de eerste foto er heerlijk uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel lekker uit!

    Bekijk ook onze blog & misschien kunnen we elkaar volgen.

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh dat ziet er allemaal lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mmmm.. ziet er zo lekker uit!!
    Wil je elkaar misschien volgen, je blog is echt goed!
    Liefs, Anne

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yummmy, ik had al zo'n honger! :p

    Ik wil ook echt heel graag nog eens die bubble tea proeven.

    En ik ben inderdaad echt ontzettend blij dat Debbie die armband wilde voorschieten want hij is al uitverkocht!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hmmm, dat zier er lekker uit. haha. Leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die salade ziet er heerlijk uit! En ik zou het zeker niet kunnen, vegan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I've contemplated going vegan - I know that there are so many options out there (not just salads) and I'm mostly vegetarian at the moment anyway. Your food looks divine, perhaps I should sneak by your place for some healthy dining ;)

    SIDEWALKCATWALKS.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh de eerste foto ziet er fantastisch lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er goed uit! Echt respect, ik zou veganistisch echt niet vol kunnen houden! Ik ben gek op vlees, en ik vind het ook heel natuurlijk om vlees te eten. Anderszijds vind ik het niet kunnen hoe er met de dieren word omgegaan, maar in ruil daarvoor haal ik dus (bijna) altijd biologisch vlees (: Doe ik toch nog íéts.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heerlijk uit! Ik eet sinds een paar maanden ook vegetarisch en deels veganistisch, streef naar helemaal! leuk deze foodpost, kan ik wat inspiratie opdoen!

    Kom nu voor het eerst op je blog, maar ga je zeker volgen!

    x

    stephjill.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.