Cat,

EBAY SHOPLOG

10/19/2012 Pixels By Emilia 29 Comments




Ebay comes in very useful when you need stuff, but you don't want to spend too much money on it, like camera batteries or phone adapters. But last month I ordered some things for their cuteness, in stead of their usefulness.
Like the cats in the pictures above. They protect the earphone hole of your phone from dust, but I actually bought them because they look so funny.
(I don't remember the seller, but if you search for 'cat dust plug' you'll find them.)

Dutch: Ebay is super handig als je iets nodig hebt waar je liever niet teveel geld aan uitgeeft, zoals een accu voor je camera of een adapter voor je telefoon. Maar de laatste tijd bestel ik vaak dingen die niet per se handig zijn, maar gewoon super schattig.
Zoals de katjes op de foto's hierboven. Ze beschermen het gaatje voor je koptelefoon (bijvoorbeeld bij je telefoon) tegen stof, maar ik heb ze eigenlijk gekocht omdat ze er zo leuk uitzien.
(Ik weet niet meer bij welke verkoper ik ze had besteld, maar als je zoekt op 'cat dust plug', dan vind je ze wel.)




The doggy head above is a 'wire winder'. Very useful if your earbuds constantly get tangled! Just roll up your earbuds, put the dog around them and they'll never get tangled ever again.
(Search for: 'dog wire winder')

Dutch: Het hondenkopje hierboven is een 'wire winder'. Super handig als je oortjes non-stop in de war zitten! Je rolt je oortjes op, klikt het hondje er omheen en ze raken nooit meer in de knoop.
(Zoek op: 'dog wire winder')




How cute are these piggy heads? They're meant to keep your toothbrush clean. Pretty useful when you're traveling and you have to stuff your toothbrush somewhere in your suitcase.
They have suction cups at their back, so you can stick them at the wall/mirror of your bathroom.
(Search for: 'toothbrush holder')

Dutch: Hoe schattig zijn deze varkenshoofdjes? Ze zijn bedoeld om je tandenborstel schoon te houden. Handig als je op reis gaat en je je tandenborstel ergens in je tas moet proppen.
Er zitten zuignapjes aan de achterkant, dus je kan ze op de muur/spiegel in je badkamer plakken.
(Zoek op: 'toothbrush holder')

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Ooooh; die van de tandenborstels: supercute!

    www.denbelle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE the piggy heads, how cute!!!!!

    xoxo,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is echt ideaal joh, die hondenkop! Ik loop er altijd mee te prutsen, hierdoor kan ik ze niet meer kapot trekken. De varkenskopjes vind ik echt heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, these stuff are so cute <3 my heart is melting <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah wat een leuke dingen voor je mobiel, volgensmij hebben we trouwens hetzelfde mobiel :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah onwijs schattig allemaal, en heel handig!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die voor de tandenborstel, die wil echt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG OMG OMG! Alles is zo cute!!!! Emiliaaa, wat doe je me aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omg, wat een schattige spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah wat leuk! Die cat plugs ga ik NU opzoeken op ebay, wat cuuuuute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH MY, how cute! Het laatste ook, ohhhhhhmy. Ik wil Ebay shoppen, alleen geld is momenteel eventjes op! Nja, op lopende rekening hahaha! Geweldig.... dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, echt geniaal. Ik kijk vaak op Ebay, maar deze dingen ben ik nog nooit tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die tandenborstelhouders!
    Die zijn echt geweldig haha, briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG dat is zooo schattig!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leukk!
    Liefss
    http://essthervdheuvel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awh dit is echt zoo cool :)



    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. aaaah! Hoe te lief zijn deze ebay aankopen!
    Ik weet nog dat ik vroeger ook zoiets had voor om miin tandenborstel, maar dat was wel iets minder leuk dan deze varkentjes!
    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schattige dingetjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige bestelling! Ik heb konijnenoortjes plug ins besteld laatst. Komt binnenkort op mijn blog ook artikel over. Maar die katten zijn nog schattiger. Ik ga ze meteen opzoeken! Vind je blog erg leuk en ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahhh die spulletjes zijn echt te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aah die tandenborstel 'hoofdjes' zijn leuk!! En heel handig

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh. My. God. Wat een superleuke prulletjes! Hoe vind je die toch ?!
    Me wants! I'm in loooveee. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OMG DIE POESJES IBFDSNCOIJENMFOINX ik zag ze op twitter en oooooooooooooooh ik vind ze zo lief hè?!?! JALOERS. En die tandenborsteldingen zijn ook geweldig. Zulke cute dingetjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhh supergrappig hahaha! Die poesjes zijn zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.