black,

AFTER SCHOOL

10/09/2012 Pixels By Emilia 41 Comments



My look from today. Nothing special, but I realized I hadn't been posting for quite a while and I just felt like blogging. The pictures were taken after school by two of my lovely classmates, when we were on our way home. We travel by train, so that's why I'm standing at a railway station.

By the way, thanks for all of those sweet comments on my personal post from last week! Really, you guys are so sweet.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

41 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit, je jas is echt leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel maar leuk! Mooie tas!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas! Volgens mij heb ik die hakken ook :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, je jas! De kleur is echt lovely om te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you look stunning! i love your blazer <3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfit! De blazer is ook zo mooie kleur;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like it Emilll! Simpel maar chique en classy!
    Ik vind je hakken mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit heb je aan.
    Ik volg je met GFC, leuke blog heb je :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Dat jasje staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je mooie foto's op je blog! Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit, love your shoes and jacket! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zulke mooie hakken, echt waar! Hoelang moet je reizen in de trein? vind je dat niet vervelend? Ik hoop dat we elkaar kunnen volgen, laat het me weten! xoxo, Emma

    www.bunique13.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah wat een gaaf jasje zeg! En je hakken ook al:D Leuke look!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaah, staat je heel erg leuk! Die schoenen, gorgeous! Hoe vaak heb ik al gezegd dat ik je zo een mooi meisje vind... oh zucht, nog een keertje dan maar: ik vind je echt heel mooi Emilia, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lovely!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw je bent echt heel mooi en je schoenen loveee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke outfit, mooie foto's zijn het, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De eerste foto is echt heel mooi!
    Ik kende je blog nog niet.. maar erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Is dat Utrecht?
    Je ziet er echt super uit!

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke blazer, en leuk outfitje! Liefs Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Complimentje voor de laatste foto, wat sta je daar super leuk op! Je jasje is ook helemaal het einde, erg leuk is ie! Daarbij ga ik je nu ook volgen, want je artikels zien er leuk uit girl! Moest stiekem wel kijken door de Tinychat! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit zeg! Simpel maar chic! :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke outfit! ik hou hiervan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.