Earrings,

GIVEAWAY

7/12/2012 Pixels By Emilia 30 Comments




As I announced yesterday, I'd have another giveaway as soon as I reached 200 followers on Friend Connect. Which actually happened an hour after I uploaded that post. It's like magic.
Anyway, I decided to keep this giveaway only for Dutchies, so I'll write the rest of this post in Dutch.

Zoals je op de foto's al kan zien, geef ik een paar oorbellen en twee kettinkjes weg. Het zijn dus eigenlijk twee winacties, maar ik vond het handiger om het in één post te zetten.
Wat moet je doen om te winnen?
Heel simpel: Volg me op Bloglovin en laat een comment achter met je e-mailadres. Dat is het enige wat je moet doen om kans te maken.
Wil je nou meerdere winkansen? Dan mag je lekker creatief zijn. Je mag deze post liken op Bloglovin, een artikeltje op je site zetten, me volgen op instagram (@emiliavd), een berichtje op twitter zetten, enzovoort... Voor alles wat je doet krijg je een extra kans, dus laat in de comments even achter wat je allemaal gedaan hebt!

Als je een comment achterlaat doe je automatisch mee voor de kettinkjes en de oorbellen. Stel dat je maar één van de twee sieraden wilt winnen, zet dat er dan even bij!
Op zondag 12 augustus ga ik lootjes trekken, je hebt dus precies een maand om mee te doen.
Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een leuke winactie!
    Omdat ik deze natuurlijk heel graag wil winnen, heb ik:

    - op twitter gezet dat ik meedoe ( Sharon ' ‏@sharontroostx
    Ik doe mee met de winactie van http://pixelsbyemilia.blogspot.nl )

    -Ik volg je site, ook via bloglovin.
    -Ik heb op mijn blog gezet dat ik meedoe met je winactie. http://brown-eyes-blog.blogspot.nl/2012/07/today-find.html

    Mijn email is : sharontroost01@hotmail.com
    *Het maakt mij niet wat ik win, het is beide prachtig

    Nog succes voor de meiden die onder mij zullen verschijnen!

    Love ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat zijn ze tof! Als eerst nog gefeliciteerd met je volgers!

    1) ik volg je via bloglovin
    2) judithhuls@hotmail.nl
    3) ik heb je bericht geliked op bloglovin.
    4) er staat een linkje in mijn sidebar.

    XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die oorbellen!!
    Ik volgde je al via Bloglovin, dus ik heb het artikel geliked
    Mijn email is: yasi-db@hotmail.com
    Ik volg je nu via Instagram (yplusb)
    Ik doe liever mee voor de oorbellen, want ik snap niet zo goed wat dat kettinkje is haha!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet! Dat kettinkje is een wishbone haha X

      Verwijderen
  4. Leuke actie! Die kettinkjes zijn heel erg lief. Mijn mail adres is nina.josephine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs leuk, wat een mooie kettinkjes en mooie oorbellen ook!
    Ik volg je met GFC & bloglovin, ik heb geliked op bloglovin.. helaas heb ik geen instagram. Ik heb ook een tweet gestuurd (twitternaam: jlalfairytale)

    echt onwijs gaaf <3

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk deze winactie! En ik vind je site echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik heb al eens iets bij je gewonnen dus dit keer sla ik over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee! denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb het geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ik doe mee. Ik volg je op Bloglovin' en heb het bericht geliked.
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kettinkjes!

    xx

    simmetjuhx@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice jewelry to giveaway and congrats on reaching 200 followers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ze zijn echt te gek! Ik doe mee hoor :) paulinewiersema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke winactie!
    - Ik volg je op Bloglovin
    - Op GFC
    - Bericht geliked op Bloglovin
    - De winactie in mij sidebar gezet.

    Leuke kettinkjes! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. aww too bad it's for anyone dutch only, I simply adore those prizes. followed you back dear! MUAH

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sieraden, maar ik doe toch niet mee aan de give-away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe mee! Ik volg je op bloglovin en ik like dit bericht.
    mail: mvantrierum@gmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de kettinkjes echt geweldig. Ik heb het niet zo op grote oorbellen, dus ik zou liever aan de kettinkjes willen winnen, haha.
    floblogspot@live.nl en ik ga je snel volgen op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuke giveaway!
    Zou die kettings heel graag willen hebben!!
    ik ga je volgen op bloglovin en GFC

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah I wish I was Dutch because that wishbone necklace is amazing!! Congrats on 200 :)

    xoxo,
    Paris

    glitteratiandglamour.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. thanks for the lovely comment :-) I really love to join your giveaway but I'm from phillipines :-( goodluck on your giveaway :-) XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! :> Ik follow je natuurlijk, ik follow je op BL', ik heb geliked, ik follow je op Instagram (H0LA_BITCHATO) , en ik heb getwitterd (ook @H0LA_BITCHATO)! (http://tinyurl.com/7xnqjsq)
    Mijn emailadres is sammesaar@gmail.com :>
    Loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke winactie! Ik doe heel graag mee :-)
    Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked!
    mail: glambeauty@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. waauw erg leuke give-away!
    ik volg je via bloglovin'!
    mijn email; haffx@live.nl
    moge de beste winnen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe ook mee!
    Mijn email: Sabine_Poort_95@hotmail.com

    Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.